جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۱
۱۲

لطفاً متناسب با هاشمی جدید، امام(ره) جدید تولید نکنید!

پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب: 417678
جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه سرگشاده خطاب به هاشمی گفت: خدا را شاکریم که حضرت امام، ۲۱ جلد نورانی از سخنانشان را در میان امت به یادگار گذاشتند تا کسی نتواند امام را که خودش تولید کرده به جای ایشان به جامعه معرفی کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، جنبش عدالتخواه دانشجویی با انتشار نامه سرگشاده خطاب به آیت‌الله هاشمی از مواضع وی در تصویرسازی از حضرت امام انتقاد کرد.

متن نامه بدین شرح است:

حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی

ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

سلام علیکم

پس از رحلت امام (ره)، برخی جناح‌ها و قبائل مغرض سیاسی، هر کدام به فراخور نیازها و منافعشان، امام خمینی‌هایی را تولید کردند تا با وقاحت تمام با او کاسبی کنند.

روح الله خمینی‌هایی که همه‌شان، امام بودند اما در عین حال هیچ کدامشان امام (ره) نبودند!

هر کدام بخشی از حضرت روح الله را نشان می‌دادند اما بخش دیگری را حذف کرده بودند.

انتظار طبیعی از شما این بود که با تعصب و غیرت فراوان، جلوی این تحریف های ناصحیح، که بر اساس منفعت طلبی های قبیله‌ای، نومن ببعض و نکفر ببعض ، با امام راحل برخورد میکرد، را بگیرید، نه این که در کمال تاسف ، خودتان نیز در این چرخه غلط قرار بگیرید.

خدا را شاکریم که حضرت امام(ره)، ۲۱ جلد نورانی از سخنان و نامه ها و اظهار نظرهایشان را در میان ِ امت به یادگار گذاشتند تا کسی نتواند امام خمینی را که خودش تولید کرده به جای ایشان به جامعه معرفی کند.

حاج آقا!

مگر از امام (ره) همان ۲۱ جلدی که در دسترس عموم قرار دارد، چه مشکلی دارد که این قدر تلاش می کنید تا از پستوی خاطراتتان، روایت هایی استخراج نمایید که عموما در تایید شخص حضرتعالی است؟!

امام (ره)در فلان مکان، و در گوش شما حرفی زده که هیچ کس جز شما نشنیده است!

جالب این جاست که اخیرا و پس از فوت همسر امام (ره)، از ایشان نیز که دیگر در میان مردم نیستند، خاطره عجیبی نقل فرموده‌اید.

اخیرا در مراسم بزرگداشت همسر امام راحل فرموده اید: «آن سال واقعا راضی نبودم که برای ریاست جمهوری حاضر شوم، مقامات مختلفی می آمدند و سخنرانی های متعددی انجام می شد اما من زیر بار نمی رفتم، همسر امام (ره) صدایم کرد و گفت امام این انقلاب را به شما سپرده است شما می خواهید آن را به چه کسی بسپارید؟ چه قدر کسانی که می خواهند بیایند را می شناسید؟ من از حرف خانم تکان خوردم و حاضر شدم که در انتخابات شرکت کنم.»

چرا همان زمان که همسر بزرگوار امام در قید حیات بودند این مباحث را مطرح نکردند؟

چرا نگفتند تا آن انقلابی را که بنا به ادعای مطروحه در خاطره شما، امام دست شما سپرده بودند دست اغیار و ناکسان نیافتد ؟ چرا یک بار علنا به این نکات اشاره نفرمودند؟

اگر اشاره فرمودند و شما شنیدید چرا تا پس از فوت ایشان صبر نمودید؟ چرا همان زمان، نظر ِ همسر امام را در پیشگاه عموم مطرح نکردید؟

جناب آقای هاشمی

اگر شما نسبت به ابتدای انقلاب تغییرات فراوانی داشته‌اید، صحیح نیست اگر بخواهید متناسب با هاشمی جدید، امام (ره) جدیدی نیز تولید بفرمایید.

به ضمیمه نامه‌ای که پیش روی شماست، جلد بیست و یکم صحیفه امام روح الله را، جهت تجدید آشنایی با چهره واقعی امام محضر شریفتان ارسال می‌کنیم.

جنبش عدالتخواه دانشجویی، امیدوار است، جنابتان به جای پرداختن به این مباحث غیر ضروری و به جای آن که از لسان شریف درگذشتگان عزیز، پیرامون خودتان خاطره بیابید، در مورد آقازاده هایتان و آن چه در مقابل دیدگان ملت می‌کنند قاطعانه موضع بگیرید تا خاطره ای بشود شیرین در ذهن یک ملت!

به امید ظهور عدالت گستر گیتی

جنبش عدالتخواه دانشجویی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
این نامه حقیقتا حرف دل مردم هستش
به این جنبش دانشجویی تبریک میگم و ازشون تشکر میکنم
فکر کنم خطاب اصلی نامه به خود این جنبش نیز باشد چون که احتمالا تعداد زیادی از افراد این جنبش اصلا امام را ندیده اند که بهدخواهند در باره ایشان نظر بدهند و فقط اطلاعاتشان مربوط به کسب اطلاعات از منابع خاص می باشد
خطابش به یه گروه جلاد به نام اصلاح طلبان هست که نسخه تقلبی از امام معرفی میکنند. امام رو ندیدیم، فیلم و صوت سخنانش و وصیت نامه اش رو که دیدم و شنیدیم. دروغ که نمیشه به امام بست به بهانه دیدن امام!
دم تون گرم به دلمون نشست
کسی که ساعت ساعت زندگیش با امام بود و خونوادش یه چیز می گن، یه عده تازه به دوران رسیده یه حرف. به نظرتون حرف کی رو باید با ور کرد؟ تصمیم گیری سختیه
خدا را شکر صحبت های امام هست شما ببین خود امام چه گفته نه دیگران
خوشمل جان حرف خود امامو قبول نمی کنی خاطرات عکس ان را میقبولی؟!
ایرانی
لازم نیست به خودت سخت بگیری یک نیم نگاهی به تاریخ اسلام بندازی خیلی چیزا برات روشت میشه !!!! طلحه وزبیر ، خوارج ، جنگ صفین ، حکمیت ، شمشیرزدن شمر ملعون درکنای حضرت علی (ع)ولی دروز عاشورا بروی سینه حضرت ... و..... آره خانم یا آقایی که برات سخت تصمیم بگیری !!!!!!!!!!!
کهنه به دوران رسیده
Iran, Islamic Republic of
بنده ۲ سال است که باز نشسته ارگان انقلابی هستم و از ۲سال قبل از انقلاب مبارزه کردم تاکنون ، تمام فرمایشات امام را گوش کردم بنا به وظیفه تدریسی که داشتم وپاسخ سوالات جوانان رامی دادم می گویم: جریانی و طیفی دارند با تحریف راه امام به جای بیان حقیقت راه امام ، با دلخواه خود امام را معرفی می کنند خدا را شکر که بیانات امام در آرشیو صدا و سیما و مکتوبات امام هست وگر نه امام را ضد انقلاب معرفی می کردند
این جنبش عدالتخواه آن روز که به مراسم حضرت روح الله و نواده ایشان توهین شد کجا بودند؟
درود
حامد
آفرین براین جوانان با بصیرت وهوشیار که سره را از ناسره به خوبی تشخیص می دهند.الحق که حرف دل ملت ایران را زدیدد.خدا قوت.