شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱۱
۱۲

سخنرانی کامل استاد رحیم‌پور در مدرسه فیضیه

پنجشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب: 636012
صوت کامل سخنرانی استاد رحیم‌پور در مدرسه فیضیه قم با عنوان «انقلابی که از قم آغاز شد؛ روحانیت هم درد مردم»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
یکی از مشکلات سایت جهان نیوز این است که همیشه دیر عکس‌العمل نشان میده به موضات خیلی داغ شده در جامعه و سایت ها
Iran, Islamic Republic of
تک به تک جملاتش حرفهای منطقی و اسلامی و انقلابی است. شاید انقلاب بعد از 40 سال نیاز به یک پاکسازی از آدمهای ضداسلامی و ضدانقلابی دارد.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مهم رحیم پور حوزه راپایگاه وریشه سکولارنامیدن است واین ظلم بزرگ به حوزه شعیه واساتید حوزه است درحالی که انقلاب اسلامی رهبریش باحوزه وجنگ هشت ساله بیشترین شهدا ازحوزه است وبهتراست آقای رحیم پور اطلاعیه صادر کند وبه اشتباهش اعترف وازامام زمان ع ومراجعه عذر خواهی کند وپیشگاه خداوندمتعال توبه کند
Iran, Islamic Republic of
عزیز لطفا بی اطلاع اظهار نظر نکن این حرف با این مضمون قبلا توسط خود رهبری زده شده
Iran, Islamic Republic of
جواب به این منتقد:
آقای رحیم پور، واقعیات حاکم بر حوزه امروزی را بیان می کند. چرا از انتقاد سازنده، ناراحت می شوید؟ چرا یک عده، از تندروی بی منطق خود دست بر نمی دارد؟ حوزه در گذشته هرچی و هرکار خوبی کرده بود، قبول. اما امروز نیز به وظایفش عمل میکند یانه؟
تسنیم
Iran, Islamic Republic of
منظور استاد از این جمله «ریشه سکولاریزم در حوزه است» برای کسی که سخنرانی رو گزینشی گوش نده کاملا روشن هست. توصیه می کنم یکبار دیگه از ابتدای سخنرانی استاد رو گوش بدید. به طور ویژه دقیقه 45و46 رو هم گوش بدید.
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم
جمله ریشه سکولاریسم در حوزه است، جمله ای درست است برای رفع اشتباه رایج. اشتباه رایج این بود که سکولاریسم در دانشگاه است. سکولاریسم یعنی دین بی عمل شلکی پفکی که نهایت برد آن، دعای بی عمل و زندگی غیردینی است. پس نوعی عقیده است و چون دانشگاه محل تولید علوم دینی نیست، بلکه حوزه است که محل تولید علوم دینی است، پس سکولاریسم اگر باشد، در جایی مثل حوزه است، نه جایی که ازش توقع علوم دینی نیست. متوجه شدید؟!
خب به این میگن حرف حق آقای رحیم پور ازغدی. اما چرا برخی حوزویان واکنش نشان دادند؟ برای اینکه سکولار بودند و بهشان برخورد. این هم طبیعی بود. ما میدانستیم به کسی بگوییم کارت غلط است، داد و هوار میکند.
بنابراین،آقای رحیم پور حق گفته و به هیاهوها باید بی توجه بود. این سخنرانی و کل زحمات آقای رحیم پور، باید ما را مرید و نوکر یک انسان مؤمن و دونده و دغدغه مند منتقد کند. باید به او، اظهار مرید به مراد کنیم. وگرنه ناشکری کرده ایم و عذاب، همچون قبل، در انتظار ماست.

" در پناه خدا "
Iran, Islamic Republic of
این چند سال آقایون چه کاری برای مردم کردن ..... همین امام زمان رو بعضی گفتند که می شود نقد کرد چیزی نگفتن ...،
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز می خوای اصل موضوع را تطهیر کنی
Iran, Islamic Republic of
ننگ ما مسئول بی درد ما
این مسئولین از کجا آمده اند از کره مریخ
این همه گزینش و....
مشکل خودمایم چرا که انتظار داریم دیگران کاری انجام دهند
اگر هر فرد مسئولیتی که داریم درست انجام مشکلات حل می شود.
Iran, Islamic Republic of
اینها زمان احمدی نژاد واختلاسگری مسئولانش کجا بودند ؟ ای یادوبی داد دشمن زمان مشروطه همین کار را کرد پشت شیخ شهید فضل ا... نوری علیه الرحمه را خالی کرد واو را شهید کردند وبعد آخوند خراسانی وقتی متوجه شدحرکت کنه به سوی ایران صبح نشد دیدن آخوند هم به طرز مرموزی به رحمت حق رفته ای آخوندهای اجتماع کرده در فیضیه قم بروید تاریخ مشروطه مشروعه را بخوانید بله ماهم قبول داریم گرانی تورم اختلاس ووووووووووو....................... نگذاریدسرتان کلاه رود این هم مورد یقین هست تا این ناخدای کشتی یعنی مقام معظم رهبری هست این جور نخواهد شد چون او بیدار هست وجانشین به حق امام امت هست وهمانند امام امت با سیاست وکیاست خود نمی گذارد این نقشه کشان این دولت زحمتکش را اذیت وآزار کنندوآرزو به گور خواهند برد
Iran, Islamic Republic of
هر جا بودند، الان حرفشان درست هست یا نیست؟! باقیش، ترفندهای شیطان و دنباله روهایش است.