پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۹
۱۰

پاسخ قاطع امام جمعه کرج به سخنان روحانی

يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۴۸
کد مطلب: 527596
پاسخ قاطع آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج به سخنان روحانی درباره ولایت امیرالمومنین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
میدانید از زمانی که کلمه ی آتش به اختیار در میان جامعه رواج یافته است اینها ترسیده اند و به دنبال قرض گرفتن از کاسه امیر المومنین هستند .اگر اجازه یابند میزان نمک انتقاد را هم خودشان تعیین می کنند.خدا آخر داستان اینها را ختم به خیر بفرما ید.
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض تسلیت به حضرت بقیه الله بمناسب شهادت حضرت امیرالمومنین ع
احسن به این سید بزرگوار که چنین مستند و معقولانه و قاطع پاسخ دادند.
افشین
Iran, Islamic Republic of
برای حفظ قدرت هر یک ار بزرگان ما حرف خودشان را میزنند بسیاری از علما درست مخالف این حرفها ر ا میزنند وبیچاره ما که نمیدانیم به کدام ساز باید خودمان را کوک کنیم عده ایی با دسته بندی سیاسی طیفی را قبول میکنند وعده دیگر باز با انگیزه های قدرتی و سیاسی طیف دیگر را قبول و مورد ارزیابی قرار میدهند کاشکی علمای عزیز ما به دور از طیف حاکم بر حکومت می امدند و با هم مناظره میکردندد و به یک تصمیم واحد میرسیدند و ما را سر در گم نمیکردند با گذشت 40 سال هنوز سر مسایل اول حکومت همه با هم مشکل و اختلا فات اساسی دارند و تاوان انرا ما مردم باید پرداخت کنیم تا کی باید ازمون و خطا را انجام دهیم تا کی باید موش ازمایشگاهی عده ایکه عاشق قدرت هستند باشیم مردم از یک بام و دو هوا کردند خسته شده اند اگر دموکراسی بد است هر چه سریع تر بسط انرا جمع کنند
Iran, Islamic Republic of
درد شما قابل فهم است. اعمال سیاست مداران را با اسلام واقعی بسنج ، راحت تر میتوانی با نابسامانی سیاسی کنار بیایی.
Iran, Islamic Republic of
نكنه آقاي روحاني مدرك حوزه را از انگلستان گرفته كه اينقدر بي اطلاع از حكومت ديني است ! و يا اينكه !!!!!
Iran, Islamic Republic of
خیلی عالی و محکم پاسخ داده . ان شاالله با امیرالمومنین حضرت علی (ع) محشور شود.
امیر عباس
Iran, Islamic Republic of
حاج حسن اقا فریدون خودش هم به این اصول اگاهی دارند؛ اما بعضی از اوقات ادمها جوگیر می شوند این مختص به من و تو و ایشان نیست ؛ باید همیشه بیاد خدا باشیم و به خدا پناه ببریم
محمد
Iran, Islamic Republic of
اینها از مردم ایران می ترسند و جرئت نمی کنند که اگر این نبود زیر همه چیز و مقدسات می زدند و
اعلام می کردند که دین دیگر کار ایی ندارد و باید دین را ازقوانین کشور حذف کرد و هر چه که امریکا و سازمان ملل می گویند درست است و همه مردم باید به قوانین امریکایی و سعودی عمل کنند .
Iran, Islamic Republic of
........ روحانی ظاهرش آرومه ولی به شدت پرخاشگر وشخصیت انفجاری داره !! چقدر دندان قروچه میره خدا عالمه !!
متولد 37
Iran, Islamic Republic of
این مطلبی که این بزرگوار بدرستی فرمودند به طور مبسوط توسط علامه مصباح یزدی سالها قبل در دوران ... اصلاحات بیان و منتشر شده است. عزیزان اگر مراجعه می کردند و مطالعه داشتند برایشان نه تازگی داشت نه احتیاج به استدلال. افراد .... از این حرفهای بی پایه زیاد می زنند. اشکال از آموزش و پرورش ماست. گویی نسل های جدید ما هیچ نمی دانند و همچنان باید مطالب بدیهی را تکرار کرد. نه آگاهی علمی دارند نه توجه به این نکته که گویندگان این سخنان به دنبال حاشیه سازی و گم کردن مسائل اصلی و دو قطبی سازی کاذب و سرگرم کردنشان در جامعه اند تا کسی که از آن ها نپرسد وعده هایی که دادید چه شد؟