پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۳
۲

ام الفساد قرن و طرح حمایت از قوم لوط!

چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۳۱
کد مطلب: 440632
همجنس گرایی همانطور که در قرآن هم اشاره شده از زمان حضرت لوط(ع) وجود داشته است و قوم لوط نبی(ع) به این رذیلت اخلاقی گرفتار بودند و خداوند نیز به کیفر همین عمل زشت آنان ، عذاب سختی برایشان نازل کرد.
ام الفساد قرن و طرح حمایت از قوم لوط!
به گزارش جهان، مجتبی رنجی در "قلم" نوشت:
یکی از ارزش های نظام های لیبرال سرمایه داری و به خصوص نظام لیبرال دموکراسی آمریکا ، رعایت حقوق شهروندان همجنس باز است! البته باید بگوییم که همجنس بازی بخشی از سبک زندگی آمریکایی ست. امروزه در اروپا و آمریکا مردان و زنان همجنس گرا در کلیسا ها با هم ازدواج میکنند و این خود نشان دهنده ی این مسئله است که همجنس بازی به یک عرف اجتماعی تبدیل شده و دیگر قبحی ندارد و افراد هیچ شرمی از انجام آن حتی در مناظر عمومی ندارند.
 
با این که همجنس گرایی در امریکا سال ۲۰۱۵ رسمی شده است اما باید گفت که این پدیده غیر اخلاقی تازگی ندارد. همجنس گرایی همانطور که در قرآن هم اشاره شده از زمان حضرت لوط(ع) وجود داشته است و قوم لوط نبی(ع) به این رذیلت اخلاقی گرفتار بودند و خداوند نیز به کیفر همین عمل زشت آنان ، عذاب سختی برایشان نازل کرد.  
 
همجنس گرایی مردان را لواط مینامند(که از همان نام لوط(ع) گرفته شده) و همجنس گرایی زنان اصطلاحا سُحق نامیده میشود که البته امروزه آن را به نام لز میشناسند و زنان همجنس باز را لزبین مینامند. 
 
خوب است داستان قوم لوط را مختصرا با هم مرور کنیم:
شیخ صدوق رحمة الله علیه در کتاب ثواب الاعمال و عقاب الاعمال میگوید:  عمرو از امام محمد باقر(ع) روایت کرده است که فرمود: قوم لوط بهترین قومی بودند که خداوند متعال آفریده بود ولی بر ابلیس گران آمد و وی سخت به تلاش افتاد تا آنان را گمراه سازد و داستان قوم لوط از این قرار بود که به هنگام کار مردان آنها همگی با هم از خانه ها بیرون میرفتند و زنان همگی در خانه های خود باقی میماندند و ابلیس که در پس فرصت بود در غیاب مردان به سراغ چیز هایی که ساخته بودند میرفت و آن ها را خراب میکرد. مردان قوم لوط بر آن شدند که کمین کنند و آن خرابکار نابکار را دستگیر کنند. پس در کمین گاه حضور یافتند و به کمین نشستند ، ناگهان نوجوان کم سن و سالی مشاهده کردند که بسیار گیرا و جذاب بود. وی را گرفتند و از او پرسیدند : تویی که ساخته های ما را خراب میکنی؟ جواب داد : بلی…بار ها این کار را کرده ام. مردان قوم تصمیم گرفتند آن جوان خرابکار را بکشند. آنها او را تا هنگام اجرای تصمیم خود نزد یکی از مردان قوم سپردند. هنگامی که شب فرا رسید و همه به خواب رفتند ، نوجوان بیقراری کرد، مرد گفت: تو را چه شده؟ جوان گفت: پدرم شب ها من را روی شکم خود میخواباند و من امشب خوابم نمیبرد! آن مرد به او گفت : بیا و روی شکم من بخواب ! (شیطان که خود را به شکل نوجوانی در آورده بود) بر روی شکم مرد خوابید و به مالش و تحریک او پرداخت و به او فهماند که میل همبستگی دارد و مرد نیز……. . چون کار تمام شد ابلیس از دست مرد گریخت و فردای آن روز مرد قضیه را به سایر مردان قوم بازگو کرد. آنان با شنیدن این ماجرا میل به همجنس بازی درشان رغبت گرفت پس بدین کار زشت تن دادند و در نتیجه شهوت آنان فرو مینشستند و آنان تمایلی به همسران خود پیدا نمیکردند. کار آنان به جایی رسید که حتی به مسافران و کسانی که از شهر آنان عبور میکردند هم رحم نمیکردند. ابلیس که کار خود مثمر ثمر دید خود را به صورت زنی در آورد و نزد زنان قوم رفت و گفت: میدانید که مردان شما چه کار میکنند؟ آنان گفتند: بلی خبر داریم.
 
ابلیس به آنان نیز این عمل زشت را یاد داد و به این ترتیب زنان قوم لوط نیز به جای شوهرانشان با هم همبستر میشدند.پس چون حجت بر آنان تمام شد و لوط نبی(ع) آنان را به ترک این عمل فراخواند و آنان اجابت نکردند، خداوند جبرئیل ، میکائیل و اسرافیل را به شکل سه جوان زیبا و خوش رو در آورد و آنان را نزد لوط(ع) فرستاد. لوط تا آنان را دید(نشناخت) و گفت: کجا میروید؟ گفتند: ما را صاحب اختیارمان فرستاده…لوط گفت: آیا صاحب اختیار شما ، از رفتار مردان این قوم به شما خبر نداده است؟ به خدا سوگند اینان مردان را میربایند و با آنان عملی زشت انجام میدهند. آنان گفتند: صاحب اختیارمان ما را فرمان داده که از وسط شهر عبور کنیم… لوط گفت: پس بگذارید هوا تاریک شود و سپس اینکار را بکنید.آنان پذیرفتند و سپس در تاریکی هوا به راه افتادند و لوط نبی(ع) نیز که نگران آنها بود با آنان راهی شد تا آنان را به سلامت به مقتصدشان برساند. ابلیس بیکار ننشست و کودکی را از دست مادرش رهانید و به درون چاهی انداخت،اهلی از صدای شیون کودک بیدار شدند و به لوط گفتند: ای لوط تو داشتی کاری را میکردی که ما را از آن باز میداشتی!(نعوذ بالله) لوط گفت: اینان مهمانان من اند، اینقدر در رسوایی من نکوشید(سوره حجر آیه ۶۸) 
 
گفتند: اینان سه نفرند یکی را تو با خود داشته باش و آن دو را به ما بسپار…. لوط (ع) آن سه را به خانه خود برد و درب را بست و گفت: ای کاش کسانی را داشتم که شما قوم ستمگر را از من دور میداشتند. مردان قوم درب خانه لوط را شکستند و لوط را به زمین انداختند…جبرئیل به لوط گفت: نگران نباش ما فرستادگان پروردگار توئیم ، آنان هرگز دستشان به تو نخواهد رسید.(سوره هود آیه ۸۱) 
 
سپس جرئیل مشتی خاک برداشت و بر صورت مردان قوم پاشید و فرمود: تیره و تار باد صورتتان! پس همه ی ساکنان شهر کور شدند. لوط از وقت عذاب آنان جویا شد و جبرئیل گفت: سپیده دم وعده ی الهی(عذاب) فرا میرسد…تو دختران خود را بگیر و از شهر خارج شو اما همسر خود را با خود مبر…(ثواب الاعمال و عقاب الاعمال ص ۶۷۷) 
 
هنگام سپیده دم عذاب فرا رسید و تمام گناهکاران و همجنسبازان قوم لوط(ع) هلاک شدند. خداوند در سوره هود آیه ۸۳ میفرماید: (ای محمد) از ستمکاران (امت تو) بعید نیست که رفتار قوم لوط را پیشه سازند. امروز در دنیای غرب و در همین اسرائیل کودک کش همایش ها و فستیوال های همجنس بازان به راه است و آنقدر این عمل عادی شده که حتی در مکان مقدسی مانند کلیسا ازدواج های همجنس بازان رسمی میشود! 

آیا به راستی باز هم قوم لوط باز گشته اند؟

چرا نظام های غربی از این عمل زشت و زننده دفاع میکنند؟ به طوری که حتی در صنعت پورن ، فیلم های همجنس بازی نیز ضبط و توزیع میشود!
 
اگر پیشرفت علمی غرب الگوی خوبی ست ، اگر پیشرفت تکنولوژیک غرب الگوی مناسبی ست؟ در عوض خانواده ی غرب ، روابط نا مشروع غرب ، این سبک ازدواج ها نمی توانند الگوی خوب و درستی برای ما باشند؟
 
سبک زندگی غربی کسی را رستگار نخواهد کرد، کوته فکری ست اگر گمان کنیم این اعمال زننده و زشت غربی ها را به این درجه از پیشرفت علمی و تکنولوژیک رسانده…
 
متاسفانه حمایت از حقوق همجنس بازان به یکی از ارزش های نظام های غربی تبدیل شده به طوری که حتی روشنفکران غرب زده ایرانی(رامین جهانبگلو) نیز میگوید: نمیتوان حقوق بهاییان و همجنسبازان را نادیده گرفت و ادعای اصلاح طلبی و روشنفکری داشت!

این مسئله به قدری در ایران جدی شده بود که حتی برخی حامیان کاندیدای اصلی جریان اصلاح طلب در سال ۸۸ مدافعان اصلی حقوق همجنس بازان بودند.
 
بدون شک این خداوند همان خداوندی ست که قوم لوط را به سزای عمل زشتشان هلاک کرد ، پس اینبار هم نمیگذارد این شیطان صفتان آسوده و راحت گام های شیطان را پیروی کنند…
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فقیهی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
متاسفانه بعضی ها مغلطه می کنند و حساب لواط را از همجنس بازی جدا می کنند و یا بعضی ها یک ژست روشنفکر مابانه نیز می گیرند و می گویند این عمل در غرب نیز شنیع است اما چون وجود دارد و قانون گذار خواسته انجام یک کار غیر قانونی قبح قانون گریزی را می شکند همجنس بازی را قانونی کرده در صورتی که این فقط یک مغلطه است و بار دیگر دست شیطان است که در کار است منتها به صورت امروزی
خداوند حکیم است پس برای جلوگیری از نفس سرکش انسان قوانینی وضع کرده تا از حرکت نفس به سمت انحراف جلوگیری کند در صورتی که عده ای در کشور های اروپایی با عوض کردن اسم آن از لواط به همجنس بازی و وضع قوانین حمایتی فقط این نفس سرکش را هدایت کردند و چون قانونی شد ترویج می شود حال که قبح آن ریخته پس می شود در کلیسا برای آن مراسم گرفت عجب است از کار شیطان و عجب است از کار انسان. هر چه قدر هخم که واقعیت را ببیند باز می رود سراغ گوساله سامری .
یونس الف
احسنت
بخاطر انصافتان در تحلیل