پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۳
۱

راهپیمایی اتحاد یا اسلام هراسی!؟

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 402664
روزی ماجرای یازدهم سپتامبر رخ میدهد، روزی قضیه ظهور داعش و طالبان و بوکوحرام اتفاق می افتد و روزی هم چندین گروگان گیری در نقاطی از جهان به نام اسلام رخ میدهد و به یقین چندین اتفاق اسلام ستیز دیگر هم در راه اتفاق افتادن هست.
راهپیمایی اتحاد یا اسلام هراسی!؟
 به گزارش جهان، میلاد یوسفی در پایگاه تحلیلی اثبات نوشت:
راه پیمایی اتحاد. راه پیمایی که اسمش اتحاد است اما هدفی جز به جون هم انداختن ادیان و تفرقه نیست. راه پیمایی که معلوم است سال ها روی آن کار شده است و سال ها  اتاق فکر های موساد و ام آی سیکس و سی آی ای روی آن کار کرده اند تا روزی در شهر پاریس اجرایی شود. وقتی تمام رهبران کشور های غربی در آن راهپیمایی شرکت کنند، اگر از بُعدی دیگر نگاه کنیم باید متوجه شویم که حتما هدف بزرگ و خبری مهم هست که تمام رهبران غربی در آن راهپیمایی گرد هم آمدند.
در روز چهارشنبه دو هفته ی پیش در شهر پاریس یک گروگانگیری اتفاق افتاد که سبب شد چندین نفر کشته شوند. بلافاصله پس از گروگان گیری تمام اروپا در حالت آماده باش قرار گرفت و تمام رییس جمهور های {صهیونیست} غربی پیام های تسلیت به کشور فرانسه دادند. پس از رخ دادن گروگانگیری تمام رسانه ها خبر آن را مخابره کردند و خبر دادند که گروگانگیری توسط افرادی مسلمان رخ داده است و گروگانگیر ها وابسته به گروه های اسلامی بودند.
وقتی نتانیاهو و دوستان قسم خورده اش دست به دست با هم در  راهپیمایی اسلام ستیزی {اتحاد} راه میرفتند اذهان عمومی نسبت به دین مبین اسلام بد بین می شدند. 
روزی ماجرای یازدهم سپتامبر رخ میدهد، روزی قضیه ظهور داعش و طالبان و بوکوحرام اتفاق می افتد و روزی هم چندین گروگان گیری در نقاطی از جهان به نام اسلام رخ میدهد و به یقین چندین اتفاق اسلام ستیز دیگر هم در راه اتفاق افتادن هست. 
تمام این ماجراها و اتفاق ها فقط خبر از یک چیز میدهد و آن هم آن است که چون حالا اسلام یک خطر بسیار بزرگ برای غرب است آنان از این راه ها برای شکست اسلام وارد شدند و متاسفانه هم تا حدودی موفق شدند. وقتی یک اتفاق {ساختگی} اسلام ستیز رخ میدهد که اذهان عمومی را نسبت به آن حساس میکند آن را به اسلام مرتبط میکنند و سپس وظیفه رسانه های آنان است که چنین خبری را مخابره کنند.
انگار این ماجرا بهانه ی خوبی برای اهانت به پیامبر خوبی ها حضرت محمد مصطفی (ص) بود و یکی از اهداف این حرکت زشت همین اهانت به پیامبر اسلام بود.
اما وظیفه ما و شماست که اسلام واقعی را به مردم جهان بشناسیم و مردم را با اسلام ناب محمدی آشنا کنیم که برای رسیدن به چنین جایگاهی باید کار کنیم و برای رسیدن به چنین جایگاهی هنوز جای کار بسیار است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سینا
ممنون از مطلبتون