جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

کمترین سود حمایت از آرمان فلسطین

سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 377857
کمترین سود حمایت از آرمان فلسطین، افزایش قدرت نرم ایران است.
به گزارش جهان، وبلاگ "اشارات" نوشت:
کمترین سود حمایت از آرمان فلسطین، افزایش قدرت نرم ایران است . یعنی ایران در بین مردم منطقه و جهان محبوب می شود، ایرانی ها عزیز می شوند و دولت ایران می تواند با کمترین هزینه، اهدافش را در سایر کشورها اجرا کند
 
این روزها خواندن کامنت های عرب ها در ذیل اخبار مربوط به ایران و فلسطین خواندنی است، برای نمونه:
 
عبدالقادر سنی الجزایری: «... جمهوری اسلامی تاجی بر سر هر انسان شریفی در کشورهای عربی و اسلامی خواهد بود، بر خلاف میل طرفداران اسرائیل که می خواهند با فرقه گرا شمردن ایران، آن را دشمن امت اسلامی معرفی کنند، ایران چراغی خواهد بود که امت اسلامی را روشن می کند و دولتی است که صهیونیست ها و پیروانشان از اعراب پست از آن می ترسند.»
 
و یا اینجا که کامنت های فوق العاده ای دارد:
 
زید: «هنگامی که آیه «و ان تتولوا یستبدل ... (اگر از راه حق بازگردید، خدا قومی غیر از شما را جایگزین می کند که همانند شما نیستند)» نازل شد، صحابه از پیامبر پرسیدند که این قوم چه کسانی هستند؟ پیامبر(ص) پاسخ داد: اینان قوم سلمان هستند. سپس فرمود: اگر دین (در روایات دیگر علم است) در ثریا باشد، مردانی از پارس به آن دست می یابند.» راست گفت خدا و راست گفت رسول خدا.»
 
پی نوشت:
حمایت از فلسطین حتی اگر قدرت نرم ما را هم کاهش می داد، همچنان آرمان ما می بود، چون حمایت از حق و مظلومان جهان، آرمان انقلاب ما است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *