جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۲
چه کسی «بزدل» است؟

غزه و بمب‌هایی که می‌تواند تمام سیستم دفاعی کشورمان را از کار بیندازد

دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۱۵
کد مطلب: 376084
آقای رئیس جمهور! می دانید این مدل مورد خطاب دادن منتقدان توسط شما را چه تعداد سایت و نشریه بین المللی پوشش دادند و...
غزه و بمب‌هایی که می‌تواند تمام سیستم دفاعی کشورمان را از کار بیندازد
به گزارش جهان، وبلاگ "حق جو" نوشت:
1- «باریکه غزه»! می گویند باریکه چون عرض آن بین 6تا12 کیلومتر است. این یعنی اگر یک تانک اسرائیلی با سرعت 60 کیلومتر بر ساعت به پیش برود، می تواند عرض این منطقه را در 6دقیقه فتح کند! بیش از یک ماه است که اسرائیل دارد با تمام توان این منطقه را (که هیچ نیروی نظامی کلاسیکی ندارد) می کوبد و حاصلش حتی یک متر تصاحب هم نشده است! یاد سخنرانی جناب ظریف افتادم که فرمودند: «آمریکا می تواند با یک بمب خود تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیندازد»، باریکه غزه را می گفتم! این منطقه تنها 360 کیلومترمربع مساحت دارد، این یعنی مساحت کشور ما قریب به 4600 برابر غزه است و حتی استان کوچکی مانند تهران بیش از 52 برابرغزه مساحت دارد. سپر موشکی که قرار بود ابر موشک های پرتعداد ایران را منهدم کنند امروز در برابر بچه موشک های مقاومت غزه ناکارآمدی خود را نشان داده اند. جناب آقای ظریف! توصیه می کنیم در مذاکرات خود با وزیر امور خارجه آمریکا (یعنی همان کشوری که آقای روحانی رئیس جمهورش را باهوش و مؤدب خواندند) به ایشان تقلب برسانید و بگویید به جای این همه کمک تسلیحاتی و مالی، فقط و فقط یک عدد از آن بمب هایی که به فرموده شما می تواند تمام سیستم دفاعی کشوری با مساحتی بیش از یک و نیم میلیون کیلومترمربع را از کار بیندازد در اختیار اسرائیل بگذارد تا تانک های اسرائیلی بتوانند تنها در عرض 6دقیقه تمام این باریکه را بدون هیچ مزاحمتی به چنگ آورند! (اشکالی هم ندراد! به هر حال به قول بعضی ها مذاکره بده بستان است، یک مشاوره ناچیز می دهید شاید آن ها هم در عوض مقدار ناچیز دیگری از پولمان را تحویلتان دادند)
 
2- اخیرا، ریاست محترم جمهورمان که در مراسم تنفیذشان به خدا پناه برده بودند از «بستن دهان مخالفان و منتقدان» پس از «افراطی»، «بی سواد»، «مزدور»، «عصر حجری» و ... خواندن منتقدانشان یک برچسب دیگر نیز حواله منتقدین فرموده و ایشان را «بزدل» خطاب نموده و ایشان که پیش تر نگران بود عده ای مردم را به زور به بهشت نفرستند با عصبانیت منتقدین را «به جهنم» فرستاد! همه حرف ها و ....هایی که نثارمان فرمودند به کنار، این بزدلش خیلی دلمان را سوزاند! یاد حرف های دلاورانه جناب ظریف در باب آن بمب کذایی افتادم! یک نفر یک لغت نامه برساند به دست ما تا معنای «بزدل» را بازخوانی کنیم و بفهمیم «چه کسی بزدل است؟»
 
3- آقای رئیس جمهور! می دانید این مدل مورد خطاب دادن منتقدان توسط شما را چه تعداد سایت و نشریه بین المللی (حتی صفحه اول یاهو) پوشش دادند و خواستند نشان دهند که همه ایرانیان با هم چنین برخوردی دارند؟ رئیس جمهور عزیز! لطفا بیش از این دشمن شادمان نکنید...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسنت . ولی کو گوش شنوا.
یک دوست
واقعا بزدل چه کسی است؟
کسی که می گوید باید در برابر زورگویی ایستاد یا آنان که می ترسند لحنشان در برابر زورگویان همیشه دوستانه باشد؟!