جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

هزینه سه روز تفریح شاهزاده عربستانی

سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 290808
يک شاهزاده عربستانی طی سه روز اقامت در مجموعه تفریحی "دیزنی لند" پاریس، ۱۵میلیون یورو هزینه کرده است.
به گزارش جهان به نقل از العالم، شاهزاده "فهد" این مبلغ را از ۲۲ تا ۲۴ ماه مه برای تفریح و اقامت خود و شصت مهمان که به مناسبت جشن فارغ التحصیلی اش آنها را دعوت کرده بود، هزینه کرده است. ارائه خدمات امنیتی ویژه به این شاهزاده و همراهانش نیز بخشی از این هزینه را به خود اختصاص داد.

به گفته منابع خبری فرانسه، بخش قابل توجهی از خدمات تفریحی "یورو دیزنی" یا دیزنی لند - که تنها در سال ۲۰۱۲ میزبان ۱۶ میلیون مسافر و گردشگر بوده - به این قبیل میهمانی های ویژه اختصاص دارد و به گفته مدیریت یورو دیزنی، امیر فهد از "بهترین" مشتریان این مجموعه است.

به نظر می رسد منابع خبری فرانسوی برای ناشناس ماندن این شاهزاده سعودی از ذکر نام کامل وی خودداری کرده و تنها به ذکر نام کوچک او (فهد) اکتفا کرده اند.

هزینه کردن ۱۵ میلیون یورو (حدود ۷۰ میلیارد تومان) ظرف مدت سه روز از سوی یک شاهزاده سعودی در حالی صورت می گیرد که عربستان با فروش روزانه ۱۰ میلیون بشکه نفت، بیشترین میزان فقرا در میان کشورهای عربی حوزه خلیج فارس را داراست و بر اساس آمار منتشر شده، دو سوم مردم عربستان هیچوقت نمی توانند صاحب خانه شوند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *