شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

همه برنامه یک طرف سخن شهید شوشتری یک طرف ...

محمدحسین رنجبران
يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 218999
کلام زیبای این شهید بزرگوار بدجوری به من و بروبچه های "دیروز امروز فردا " چسبید و البته مهمانان ما هم خیلی لذت بردند.
به گزارش جهان، "حسین رنجبران" در وبلاگ "اتاق شیشه ای یک خبرنگار" نوشت:
برنامه این هفته الحمدالله برنامه نسبتا قابل قبولی درآمد بویژه با آمدن محمد رضا تابش خواهرزاده سید محمد خاتمی و لهجه زیبای یزدی و صراحت کلامش و البته متانت و تحلیل های منطقی جناب آقای فرهنگی اما کل برنامه و صحبتهای رد و بدل شده دراون و اومدن آقای تابش برای نخستین بار به تلویزیون یک طرف و این چند سطری که ازوصیت نامه شهید شوشتری در آخر برنامه خواندم یک طرف/ کلام زیبای این شهید بزرگوار بدجوری به من و بروبچه های "دیروز امروز فردا " چسبید و البته مهمانان ما هم خیلی لذت بردند دیدم درهیچ کدام از خبرها این عبارات نیامده گفتم خوبه این چند سطر رو اینجا بگذارم انشاالله که درس بگیریم..

"دیروز از هرچه بود گذشتیم  امروز ازهرچه بودیم گذشتیم! آنجا پشت خاکریز بودیم و اینجا درپناه میز! دیروز دنبال گمنامی بودیم و امروز مواظبیم ناممان گم نشود! جبهه بوی ایمان می داد و امروز ایمانمان بومی دهد آنجا درب اتاقمان می نوشتیم یا حسین فرماندهی از آن توست الان می نویسیم بدون هماهنگی وارد نشوید!"

شادی روح شهدا و امام شهدا صلوات !
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *