کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حرکت قابل تقدیر نماینده مجلس +عکس

20 دی 1402 ساعت 8:28

نماینده مردم تهران با انتشار توئیتی به حرکت قابل تقدیر نماینده مردم شهرکرد اشاره کرد.


گروه سیاسی جهان نیوز: مالک شریعتی، نماینده مردم تهران در تازه ترین توئیت خود به اقدام قابل تقدیر نماینده جوان و انقلابی مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرده و نوشته است: «دیروز شنیدم چندی قبل، همکارم آقای ‎احمد راستینه نایب رئیس گروه دوستی ایران و ژاپن برای شرکت در اجلاسی در ژاپن دعوت شده. وقتی متوجه شد میزبان فقط هزینه رئیس گروه را متقبل شده و هزینه سنگین سفر و اقامت دیگران باید از بودجه مجلس پرداخت شود، بی درنگ از سفر انصراف داد».



رهبر انقلاب در آخرین دیدارشان با نمایندگان مجلس یازدهم در خرداد ماه سال جاری فرمودند: «من از اول تشکیل این مجلس اعتقاد خودم و علاقه‌ خودم به این مجلس را که از روی اطلاع بود، عرض کردم. گفتم مجلس، مجلس انقلابی است. الان هم من بعد از سه سال همین را تکرار میکنم. این مجلس بحمدالله مجلسی است انقلابی، باسواد، جوان، پرتحرک، پرکار. مجموعه را که نگاه میکند انسان، با نگاه مجموعی این مجلس انصافاً یک مجلس انقلابی است».
 
ایشان یکی از امتیازات مجلس یازدهم را ساده زیستی بر شمردند و افزودند: «که من اصرار دارم این را بگویم و به زبان بیاورم ساده‌زیستی است یعنی تا‌ آنجایی که به من گزارش شده نسبت به بسیاری از افراد این مجلس رفتار اشرافی‌مآبانه و از نگاه از موضع بالا و به مردم بی‌اعتنایی کردن یا نیست یا کمتر هست».


کد مطلب: 865755

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/865755/حرکت-قابل-تقدیر-نماینده-مجلس-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com