کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یاد کدخدادوستان زنده شد

مزه پراکنی داماد روحانی/ تاکنون دستاوردی از دولت رئیسی ندیدیم!/ از تصاویر نماز خواندن رئیسی نمایشگاه بزنید +هشت نکته

29 شهريور 1402 ساعت 16:56

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت دلیل انتشار این تصویر را نبود هماهنگی و برحساب سلیقه شخصی یکی از همراهان رئیس جمهور اعلام کرده است که باعث تکدر خاطر رئیس جمهور نیز شده است.


گروه سیاسی جهان نیوز: کامبیز مهدی زاده، داماد حسن روحانی در توئیتی با انتشار تصویر منتشر شده از نماز آیت الله رئیسی در هواپیمای سفر به نیویورک نوشته است: «تا امروز که ما دستاوردی از دولت آقای رئیسی ندیدیم. شاید به همین خاطر است که در هر سفر تصویر نماز خواندن ایشان منتشر می شود. پیشنهاد میکنم حداقل به عنوان دستاورد فرهنگی نمایشگاهی از تصاویر نماز خواندن آقای رئیسی برگزار کنید که دست دولت خالی نباشد و حرف آقای علم الهدی هم زمین نیفتد».  



درباره مزه پراکنی داماد رئیس جمهور سابق چند نکته قابل ذکر است:

یک: دبیر شورای اطلاع رسانی دولت دلیل انتشار این تصویر را نبود هماهنگی و برحسب سلیقه شخصی یکی از همراهان رئیس جمهور اعلام کرده است که باعث تکدر خاطر رئیس جمهور نیز شده است.

دو: مزه پراکنی آقای داماد در حالی است که در سوابق توئیتر او استفاده از نماز شب برای تعریف و تمجید از محمدجوادظریف موجود است.

سه: ادعای اینکه تاکنون دستاوردی از دولت سیزدهم ندیده اند، به خاطر آن است که توصیه پدر همسرشان به امریکایی ها را عملی نکرده و باید عینک خود را عوض کنند.

چهار: البته که احتمالا این افراد سعی می کنند که دستاوردهای دولت را نبینند چرا که حجم خدمات این دولت در دوسال و مقایسه آن با هشت سال مسئولیت مدعیان تدبیر باعث می شود که از درد وجدان دیگر شب‌ها راحت نخوابند.

پنج: آقای داماد مهرماه سال 99 گفته بود «اگر حتی یک دقیقه از دولت روحانی باقی مانده باشد تا پای جان ایستاده‌ایم» اما نگفت که روزی 700 نفر به خاطر کرونا جان خود را از دست می دادند و مسئولان دفترنشین دولت می گفتند «واکسن که سوهان قم نیست»!

شش: دولتی که با افتخار مسکن نساخت، از فروش نفت ناتوان بود، بنزین را در یک شب سه برابر کرد و به مردم دروغ صبح جمعه را گفت، تا آب خوردن مردم هم به تحریم وصل کرد و... اما یک چیز را خوب بلد بود و آن هم بازی رسانه ای و سرگرم کردن افکار عمومی بود! شاه داماد رئیس جمهور سابق فکر میکند هنوز در بر همان پاشنه می چرخد.

هفت: آقای داماد خوب است الان که کار خاصی ندارند، همراه با پدر همسرشان فیلم نطق های عزتمندانه رئیس جمهور فعلی را در مجمع سازمان ملل را ببینند و لذت ببرند و همچنین یاد خیال پردازی های سخیف دیدن روسای جمهور امریکا در راهرو یا هرجای دیگر را زنده کنند.

هشت: در پایان باید تاکید کرد که توکل رئیس جمهور به خداوند متعال و توسل به اهل بیت(ع) از افتخارات و نقاط قوت ایشان است به ویژه آنکه بعد از دولتی مسئولیت را گرفته اند که نگاهشان به جای خدا به کدخدا بود و حتی برای منافع سیاسی از تحریف تاریخ اسلام هم دریغ نمی کردند.


کد مطلب: 851693

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/851693/مزه-پراکنی-داماد-روحانی-تاکنون-دستاوردی-دولت-رئیسی-ندیدیم-تصاویر-نماز-خواندن-نمایشگاه-بزنید-هشت-نکته

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com