کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهناز افشار: خسته شدم/ چرا به این روز افتادیم؟ +عکس

30 مرداد 1402 ساعت 9:09

مهناز افشار در تازه ترین توئیت خود بابت عاقبت زندگی خود در غربت و اوضاع کنونی که در آن قرار دارد، ابراز نگرانی کرده است.


گروه فرهنگی جهان نیوز: مهناز افشار، در توئیت جدید خود تحت عنوان آنکه «اعتراف دلی» نامیده، از دوری ایران و خانواده و همچنین مشخص نبودن عاقبت خودش ابراز نگرانی کرده و نوشته است: «این عکس امروز بعد از نیم ساعت اشک بدون وقفه بود! اشکی از سر دلتنگی, از سر گیجی, از سر چی میشه بالاخره, چرا به این روز افتادیم, چرا دورم, چرا ایران نیستم, چرا الان مامانم نیست که سرم رو بذارم روی پاهاش و به زمین و زمان غر بزنم, چرا نمیتونم مثل بیشتر آخر هفته‌ها برم سر خاک پدرم و باهاش حرف بزنم, چرا از خونه میزنم بیرون آهنگ صداها برام آشنا نیست, چرا اینقدر اندوه, چرا اینقدر شک و صدها چرای دیگه. یادمه یکبار یکی بهم گفت; مگه شما بازیگرا غصه و دلتنگی و درد سرتون میشه و اصلا میفهمین چیه, گفتم; هم میفهم و هم تلخیش رو چشیدم. ولی یاد گرفتم پنهانش کنم و فقط برای خودم نگهش دارم و وقتی توی جمع هستم درش رو ببندم و لبخند بزنم. باید میرفتم یک جلسه کاری, بلند شدم و یک دوش گرفتم و آرایش کردم و رفتم و دوباره درش رو بستم و لبخند زدم. یک اعتراف دلی»



گفتنی است مهناز افشار در هفته های گذشته حواشی پررنگی داشته است. از هول دادن او به آغوش شهرام شب پره تا ابراز خوشحالی او از لمس دستان مردان و راحتی نمایش اندامش در فیلم ها از جمله این موارد است.

لازم به ذکر است چندی پیش پرستو صالحی دیگر بازیگر فراری از وطن هم با اعلام خستگی از غربت در فیلمی اذعان کرده بود که دوست دارد به ایران برگردد و حتی حاضر است زندانی شود.

بیشتر بخوانید:
مهناز افشار: زن، زندگی، آزدی یعنی فرح! +عکس
زن زندگی آزادی یعنی این فیلم مهناز افشار
عکس عاقبت کاری مهناز افشار
خوشحالی مهناز افشار از لمس دست مردان


کد مطلب: 848060

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/848060/مهناز-افشار-خسته-شدم-چرا-این-روز-افتادیم-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com