کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ادعای جواد امام، چهره نزدیک به خاتمی:

شمخانی از خاتمی درخواست کرد تا به مراسم عقد دخترش برود تا آنجا خطبه عقد را جاری کند

15 تير 1402 ساعت 11:37

دختر آقای شمخانی خودشان علاقه‌مند بودند و اصرار داشتند تا خطبه عقدشان توسط آقای خاتمی جاری شود.


گروه سیاسی جهان نیوز: جواد امام، چهره نزدیک به سید محمد خاتمی و سخنگوی جبهه اصلاحات در تازه ترین اظهارات خود به جزئیاتی درباره حواشی مراسم عقد دختر شمخانی(دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی) پرداخته است.

به گزارش جهان نیوز، بخش های از اظهارات جواد امام را در ادامه خواهید خواند:

*چیزی که امروز، جامعه ما را تهدید می‌کند، عدم عقلانیت است. عقلانیت گم شده است. اگر این عقلانیت حاکم بود، ما شاهد چنین فضایی در کشور نبودیم. آن چیزی که مسلم است، فکر می‌کنم صدای نقد و اعتراض در جامعه شنیده نمی‌شود و برخی مسیر یکطرفه‌ای را انتخاب کرده‌اند بدون اینکه به خاستگاه مردم توجه شود.

*دختر آقای شمخانی خودشان علاقه‌مند بودند و اصرار داشتند تا خطبه عقدشان توسط آقای خاتمی جاری شود. آقای شمخانی هم از ایشان درخواست کرده بودند تا به مراسم‌شان رفته و در آنجا خطبه عقد جاری شود. اما متأسفانه قبل از آن اطلاع داده بودند که به صلاح نیست و ماشینی که فرستاده بودند و قرار بود تا ایشان را از منزل به سمت مجلس عقد دختر آقای شمخانی ببرد نیز نروند.  این موضوع قبلا هم در شبکه‌های خبری و فضای مجازی مورد سوال بود و مطرح شده بود که این موضوع حقیقت دارد و ممانعت صورت گرفته و ایشان هم تشریف نبردند... بعد از این ممانعت، از آقای سیدحسن خمینی خواهش کردند و ایشان پذیرفته بودند که خطبه توسط ایشان جاری شود.



*خانم آذر منصوری به عنوان یک چهره زن شناخته‌شده و سیاسی هزینه‌ داده، مورد اقبال اکثریت جبهه قرار گرفته است. این اتفاق، اقدام و انتخاب جبهه اصلاحات متناسب با شرایط امروز است. یعنی آن مسیری که آقای خاتمی گفتند که اصلاح‌طلبی به صخره سخت برخورد کرده، حاکمیت باید پاسخش را بدهد.

*خانم منصوری هم در انتخاب مهندس نبوی نقش داشتند و امروز از فرصتی که آقای نبوی ایجاد کردند و حتما نظر آقای خاتمی، خواسته جامعه و مطالبات امروز در آن موثر است، ما به سمت انتخاب خانم منصوری جلو رفتیم و یک گام رو به جلو برداشتیم و فکر می‌کنم مورد اقبال جامعه هم قرار گرفته است.

*ما زمانی می‌توانیم در انتخابات مشارکت داشته باشیم که کاندیدای ما به صورت آزاد، برابر و براساس قانون بتواند در معرض رأی قرار بگیرد. نه اینکه برای ما کاندیدا انتخاب کنند.  بعضی از اشخاص و احزاب برای ما کاندیدای انتخابات تدارک ببینند و با آنها لابی کنند و به اسم اصلاح‌طلب تنور انتخابات را داغ کنند... امروز مردم از صندوق رأی روی برگرداندند. این روند به اصلاح‌طلبان برنمی‌گردد؛ به جریان حاکم و نهادهایی که قدرت را در اختیار دارند، برمی‌گردد.

درباره «جواد امام» بیشتر بخوانید:
تاجزاده یک چهره وفادار به‌ نظام و انقلاب است!

خاتمی با یک «تکرار می‌کنم» روحانی را روی کار آورد
اصلاح طلبان در سال ۹۲ و ۹۶ مصلحت نظام را در نظر گرفتند
قالیباف طمع پاستور دارد!/ فقط فکر ریاست جمهوری است
دلواپسان و دولت آمریکا دو روی یک سکه هستند!

یک عده در داخل کاری کردند که برجام با مشکل روبرو شود!
مطرح شدن حسن خمینی خواب را از چشمان یک عده گرفته
در جمهوری اسلامی آرای مردم به سخره گرفته می‌شود


کد مطلب: 842855

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/842855/شمخانی-خاتمی-درخواست-مراسم-عقد-دخترش-برود-آنجا-خطبه-جاری-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com