کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعبیر بی‌شرمانه مرید خاتمی برای «سیزده آبان» +جزئیات

14 آبان 1400 ساعت 14:29

تحلیل پدیده بزرگ و با عظمتی مثل انقلاب اسلامی و پریشانی ابرقدرت‌ها از پیروی این انقلاب که صحنه سیاسی جهان را متحول و به ضرر کشورهای مستکبر تغییر داد امری است که با نوشته های امثال خرازی قابل فهم نیست.


گروه سیاسی جهان نیوز: صادق خرازی، دیپلمات اصلاح طلب و دبیرکل حزب ندای ایرانیان، مطلبی را بهانه سیزدهم آبان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است.

خرازی علاوه بر آنکه از واقعه مهم و تاریخی تسخیر لانه جاسوسی امریکا در سال 58 را که بنیانگذار جمهوری اسلامی از آن به عنوان «انقلاب دوم» یاد کردند با تعبیری بی شرمانه و زننده یاد کرده است، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را باعث آغاز جنگ تحمیلی و عقب افتادن ایران از رفاه و عدالت اجتماعی دانسته است.

باید تاسف خورد که فردی با این سطح نازل از قدرت تحلیل موضوع تاریخی و مهمی همانند تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان یک دیپلمات و نماینده ایران در مجامع جهانی تحت عنوان سفیر و .. فعال بوده است. چه خوب است که ایشان به خود زحمت بدهند و اسناد کشف شده از جاسوسخانه آمریکایی ها رو مرور کنند.

نکته دیگر که باید بدان اشاره کرد آن است که اصلاح طلبان نظیر این چهره مرید خاتمی هر آسمان ریسمانی می بافند تا بگویند ما باید جلوی آمریکا تسلیم شویم و مشکلات ما به این خاطر است که در مقابل آمریکا ایستاده ایم و مثل امثال عربستان و امارات سر خم نکرده ایم.

تحلیل پدیده بزرگ و با عظمتی مثل انقلاب اسلامی و پریشانی ابرقدرت‌ها از پیروی این انقلاب که صحنه سیاسی جهان را متحول و به ضرر کشورهای مستکبر تغییر داد امری است که با نوشته های امثال خرازی قابل فهم نیست. عزت، عظمت، قدرت و پیشرف ایران مفاهیمی است که به خوبی نوشته خرازی را با چالش روبرو می کند.

به گزارش جهان نیوز، متن منتشر شده توسط خرازی را در ادامه خواهید خواند:

معمولاً بالا رفتن از دیوار عواقب نادرستی داره یکی از آن عواقب پارگی خشتک است!!! در سیزده آبان جمعی خود خط امام خوانده از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند ! اما خشتک ملتی پاره شد؟!؟ البته شاید برخی گفتارم را توهین و برخی متناقض با ادبیات یک دیپلمات سابق علاف لاحق این جملات را تفسیر کنند اما باید پس از چهل سال آسیب شناسی منطقی بدور از احساسات ارائه کرد ،روزی از لابلای تاریخ برخی اهداف برخی دیدگاه هاو برخی تصمیمات و دستورات داخلی حتی خارجی خود نمایی کند ! آنگاه باید سیمای بر افروخته یا زرد کشته مدعیان تحلیل تاریخی و سیاسی را دید . علمای علم اصول مبانی کتابی دارند و میگویند منطق و استدلال مبانی خودش را دارد و هر گاه از منطق، استدلال زدایی شود آنرا منطق را بلا تصور میخوانند ، حمایت آمریکا از رژیم گذشته کودتا علیه دولت قانونی مرحوم دکتر مصدق سرکوب مبارزات ملت ایران توسط آمریکا دلیلی و توجیه برای اشغال سفارت آمریکا در تهران نیست و نباید تلقی بشه ! من مرده شما ملت زنده شما مدعیان در حیات خواهید دید اهداف آن چیزی نبود که گفته شد!!! هدف سقوط دولت مهندس بازرگان ، بی حیثیت کردن روحانیت متفکر چون شهید بهشتی و دیگرانی که بعدها مشخص خواهد شد هدف بی هویت سازی از منطق بی نظیر در حال گسترش انقلاب بزرگ ملت ایران بود !! انقلاب ایران انقلاب آزادی انقلاب منطق انقلاب اخلاق و حماسه ها بود ،انقلاب ما انقلاب تحقیر و تسخیر انقلاب خشونت و اعدام و زندان و محصوریت رندان نبود هرچه بخواهید می‌توانید توجیه کنید ....... رندی می‌گفت خداوند متعال قبل از خلقت انسان توجیه را آفرید ... نتیجه آن خشتک پاره شده را در جنگ تحمیلی در تحریم ها در مبانی خشونت عده خاص ( خود ملت خوانده) ، و بسیاری از نا برابری ها دانست ، نسل امروز اآن روزگاران را بیاد ندارند اما با دسترسی به شبکه های اطلاع رسانی،دامنه تحقیق خود را گسترش خواهند داد و آگاهی پیدا خواهند کرد، ترکیه، امارات، عربستان سعودی، و قطر و بحرین کویت و بسیاری دیگر با سرعت بالا بسمت رفاه اجتماعی و سپس عدالت اجتماعی برای ملت های خود پیش رفته اند وما .... زبان آن لال قلم آت شکسته و ....



بیشتر بخوانید:
اردوغان یا حاکم دبی سواد زیادی ندارند، اما بینش دارند

رهبری از ته دلش خاتمی را دوست دارد!
اگر احمدی‌نژاد و ترامپ همزمان بودند، ایران بدتر از لیبی می‌شد


کد مطلب: 780964

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/780964/تعبیر-بی-شرمانه-مرید-خاتمی-سیزده-آبان-جزئیات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com