کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قوامی، فعال اصلاح طلب:

از الان پیداست که در دولت رئیسی شایسته‌ سالاری ملاک نیست/ جهانگیری را با مخبر مقایسه کنید/ فقط وزیر علوم شایسته است!/ رفع حصر برای میرحسین مهم نیست

28 شهريور 1400 ساعت 8:57

وقتی اصلاح طلبان تمام هم و غم خود را برای حمایت از دولت ناکارآمد روحانی به کار گرفتند پس اساسا نه معنای شایسته سالاری را متوجه می شوند، نه قدرت فهم این عبارت را دارند و نه حق دارند درباره کلمه شایسته صحبت کنند.


گروه سیاسی جهان نیوز: ناصر قوامی، چهره اصلاح طلب و نماینده مجلس ششم کابینه دولت سیزدهم را به غیر از وزیر علوم افراد غیرشایسته معرفی کرده و گفته است: «از الان که پیداست شایسته‌سالاری ملاک نیست. آقای جهانگیری را با آقای مخبر مقایسه کنید. مخبر هیچ سابقه اجرایی ندارد. بنابراین این کابینه به استثنای وزارت علوم، اصلا شایسته نیستند. اگر شایسته‌سالاری این است، از الان آینده را می‌توان پیش‌بینی کرد».

وی همچنین درباره رفع حصر سران فتنه گفته است: «نه میرحسین موسوی و نه زهرا رهنورد مایل نیستند که به میدان بیایند و رفع حصر برایشان مهم نیست».

اما درباره اظهارات قوامی باید به چند نکته شاره کرد:

یک: اولین موضوع همان ادامه سیر تخریب دولت تازه نفس آیت الله رئیسی است که اصلاح طلبان از فردای اعلام نتایج انتخابات آن را شروع کردند. این واهمه از دولتی که روند تحول به نفع مردم و حل مشکلات آنها را بدون بهانه گیری آغاز کرده روز به روز بیشتر خواهد شد.

دو: وقتی اصلاح طلبان تمام هم و غم خود را برای حمایت از دولت ناکارآمد روحانی به کار گرفتند پس اساسا نه معنای شایسته سالاری را متوجه می شوند، نه قدرت فهم این عبارت را دارند و نه حق دارند درباره کلمه شایسته صحبت کنند. جالب آنجاست که به وقت صحبت هایی درباره کاندیداتوری جهانگیری، جناب قوامی گفته بود که جهانگیری در هشت سال گذشته مگر چه کرده که بخواهد کاندیدا شود و نامزدی او را خنده دار اعلام کرد. البته که دلار جهانگیری و مفاسد برادر آقای معاون اول هم برای بازخوانی چهره شایسته دولت روحانی خالی از لطف نیست.

سه: هرچند وزیر محترم علوم در جریان جلسات رای اعتماد، در مقابل مخالفان وزارت ایشان از فتنه سال 88 اعلام برائت کردند اما خوب است که مسئولان دولت دقت کنند که چرا یک شخصیت اصلاح طلب تنها گزینه شایسته حاضر در دولت را فردی میداند که ابهاماتی درباره مواضع او وجود داشته است.

چهار: درباره رفع حصر سران فتنه هم اتفاقا صحبت قوامی درست است چرا که اساسا هم سران اصلاحات و هم خود کروبی، میرحسین و رهنورد حصر را دوست دارند. چرا که اولا حصر یا رفع حصر این افراد برای مردم ارزش خاصی ندارد و حصر آنها می تواند کمکی به مظلوم نمایی آنها باشد. در ثانی تصاویر و اخبار منتشر شده از نحوه حصر آنها بیشتر شبیه شوخی است.


کد مطلب: 776486

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/776486/الان-پیداست-دولت-رئیسی-شایسته-سالاری-ملاک-نیست-جهانگیری-مخبر-مقایسه-کنید-فقط-وزیر-علوم-شایسته-رفع-حصر-میرحسین-مهم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com