جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۵
۲

زمان پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در فینال جام حذفی

يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 772238
دیدار حساس فینال جام حذفی میان دو تیم استقلال و فولاد خوزستان به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
زمان پخش زنده فینال جام حذفی
گروه ورزش جهان نيوز: سی و سومین فینال جام حذفی ایران، امشب ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میان تیم‌های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوستان برگزار می‌شود.

با پایان یافتن رقابت‌های لیگ برتر و قرار گرفتن استقلال در جایگاه سوم با ۵۶ امتیاز، این تیم تمام تمرکز خود را معطوف به رقابت‌های جام حذفی کرد و در مرحله نیمه نهایی نیز موفق شد از سد گل‌گهر سیرجان بگذرد و راهی فینال این مسابقات شود.

در فصل گذشته استقلال در همین مرحله از تراکتور شکست خورد و دستش از بالا بردن جام کوتاه ماند و این بار آبی‌پوشان قصد دارند با قهرمانی در این مسابقات، خیال خود را از حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا راحت کنند و پایان خوشی برای خود در این فصل از مسابقات رقم بزنند.

تیم فولاد هم در مرحله نیمه نهایی با دو گل از سد ملوان گذشت و راهی دیدار فینال شد. فولاد در این فصل لیگ برتر با ۴۴ امتیاز در رتبه ششم قرار گرفت و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به این بازی امیدوار است.

دیدار حساس فینال جام حذفی میان دو تیم استقلال و فولاد به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سپاهان چیه ؟؟
فولاد
Iran, Islamic Republic of
دیدار حساس فینال جام حذفی میان دو تیم استقلال و سپاهان به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
پ