کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گردش در تاریخ یک خاندان منحوس؛ شماره ۲۴

ماجرای استخر مختلط دوست نزدیک فرح/ مشاور فاسدی که روی شهبانو را در هرزگی سفید کرده بود

9 مرداد 1400 ساعت 10:48

سرپرست خدمه کاخ‌های سلطنتی به خانم امیرارجمند گفت: خانم این کار خوبیت ندارد که شما و دوستانتان لخت مادرزاد جلوی چشم باغبان‌ها و کارگران داخل استخر می‌روید.


گروه جامعه جهان نیوز: در دوره پهلوى فساد و هرزگى به شکل‏‌هاى مختلف تبلیغ و اشاعه مى‏‌شد، به طورى که بسیارى از مسئولین کشور و خانواده‏‌هاى آنها در منجلاب فساد گرفتار بودند.

یکی از فاسدترین افراد خاندان پهلوی، فرح، همسر اعلی حضرت است. مشاهدات و مکاتبات بجامانده، حاکی از بحران جدی اخلاقی این شخص است که جهان نیوز در شماره های قبل به طور مفصل به این موضوع پرداخته است. اما فساد محدود و محصور به شاه، فرح و خاندان پهلوی نبود.

لیلی امیرارجمند دوست دیرینه‏‌ فرح دیبا(پهلوی) بود. او در دوران قدرت فرح به مشاغل متعدد و مهمى دست یافت و آخرین سمت وى عضو هیئت امناء و مدیر عامل کانون پرورش فکرى کودکان و نوجوانان بود. لیلی امیرارجمند هیچ اعتقادى به آداب مذهبی نداشت و  فساد او در مسائل اخلاقی و جنسی، برای همه آشکار بود.

در ادامه خاطره‌ای درباره فساد، فحشا و انحطاط اخلاقی لیلی امیر ارجمند آورده شده که، پیش از نقل آن از مخاطبان عزیز به واسطه اشاره به مسائل غیراخلاقی  پوزش خواسته، اما برای شناخت هر چه بیشتر عمق فساد خاندان پهلوی و اطرافیانشان بیان این گونه مطالب اجتناب ناپذیر است.

فرح پهلوی
 
از اقدامات قابل تأمل فرح، تأسیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود. فرح اداره کانون را به لیلی امیرارجمند سپرد! همان لیلی امیرارجمندی که به گفته مادر شاه: «لیلی امیرارجمند نمونه یک زن بی‌بندوبار و آزاد از هر نوع قید و بند بود و کاخ را ملک شخصی خودش می‌دانست و گاهی ۱۰، ۱۵ نفر از کارکنان زن دربار و ندیمه‌ها و خدمه و دوستانش را لخت می‌کرد و در استخر کاخ بدون هیچ‌گونه پوششی با آنان به شنا می‌پرداخت!»

البته یک بار یکی از خدمه‌های جسور کاخ‌های سلطنتی، به خود جرئت داد و به رفتار لیلی امیرارجمند اعتراض کرد. پاسخ لیلی امیرارجمند به روایت مادرشاه، خواندنی است:

«یک بار آقای صاحب‌اختیار، سرپرست خدمه کاخ‌های سلطنتی به خانم امیرارجمند گفت: خانم این کار خوبیت ندارد که شما و دوستانتان لخت مادرزاد جلوی چشم باغبان‌ها و کارگران داخل استخر می‌روید و شنا می‌کنید، لیلی هم به این پیرمرد گفته بود: بگذار نگاه کنند برای سوی چشمانشان خوب است!»
 
پهلوی

پهلوی
لیلی امیر ارجمند در شبکه های ماهواره‌ای

لیلی امیرارجمند، همکلاسی و دوست صمیمی فرح و رئیس کانون پرورش‌فکری‌کودکان و نوجوانان، افکار مخصوصی داشت، از جمله اینکه: «آدم‌ها اگر در حضور هم معاشقه و مغازله زناشویی کنند، لذتش دوصد چندان می‌شود و خودش همیشه مجالس چند نفر راه می‌انداخت و گاهی که مرد کم می‌آوردند، از همین خدمه دربار صدا می‌کردند و می‌بردند به داخل محفل خودشان!»

انتخاب فردی با این روحیه (که از سوی ساواک به جاسوسی برای بلوک‌شرق نیز متهم شده و سال‌ها تحت نظر قرار داشت!) جهت ریاست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران، به طور جدی قابل تامل و البته تاسف است.

بیشتر بخوانید:
اعلی حضرت یک شخصیت مستقل و قاطع بود! +جزئیات

ماجرای سیلی فرح به معشوقه اعلی حضرت +جزئیات
وقتی شاه همسرش را برای رقص به کارتر قرض داد!
دختری با موهای بور که رقیب عشقی فرح شد +جزئیات
نگرانی اعلی حضرت از آبروریزی معشوقه ترکیه‌ای
چرا فساد شاه بعد از ازدواج با فرح اوج گرفت؟

معروف‌ترین فساد جنسی «فرح پهلوی» چه بود؟
ابتکار یک ارتشی برای فرار از طمع جنسی مادر شاه

ماجرای طمع شاه به همسر رئیس جمهور فیلیپین +عکس
ماجرای جشن تولد ۴۰ هزار دلاری فرح با بهترین آشپز دنیا
ماجرای شوخی مستهجن اعلی حضرت با مادرش
اصرار شاه بر انتخاب دوست دختر برای ولیعهد ۱۴ ساله!
آخرین آرزوی محمدرضا پهلوی قبل از مرگ چه بود؟
دردسرهای چغاله خوردن معشوقه سوئدی شاه برای پرفسور
روزی که شاه ایران در خیابان فردوسی تحقیر شد
ماجرای عرق خوری برادر اعلی حضرت در ماه رمضان
به شاه گفتم ۴۵ روز تفریح در سوئیس کافی است
شغل شریف اشرف پهلوی که باعث شهرت جهانی او شد!


کد مطلب: 771363

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/771363/ماجرای-استخر-مختلط-دوست-نزدیک-فرح-مشاور-فاسدی-روی-شهبانو-هرزگی-سفید-کرده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com