پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴
۳۶
پست و استوری از خانه‌های لوکس و ماشین‌های میلیاردی؛

سواری روی مشکلات مردم برای احیای چهره/ اشک تمساح سلبریتی‌ها برای کم آبی خوزستان قابل باور است؟

يکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 770804
سلبریتی‌هایی که چندسالی است به جهت حمایت ازدولت روحانی به محاق رفته و سر در لاک خود فرو کرده بودند حالا کم کم که دولت دوازدهم غزل خداحافظی را می خواند به این فکر می کنند که می توانند دوباره خود را در فضای رسانه ای و مجازی احیا کنند.
سواری روی مشکلات مردم برای احیای چهره/ اشک تمساح سلبریتی‌ها برای کم آبی خوزستان قابل باور است؟
گروه فرهنگی جهان نيوز: عملکرد سلبریتی‎ها را می توان به عنوان مصداق واقعی حزب باد و ابن الوقت‌ها شناسایی کرد. این افراد سررشته‌ای از سیاست ندارند اما خود را در مسیر اقدامات پوپولیستی قرار می دهند و تب دیده شدن و در کانون توجه افکارعمومی بودن را به هر چیزی ترجیح می‌دهند. در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هم دیده شدن به معنای اخذ تبلیغات و در پس آن سرازیر شدن پول و ... است. سلبریتی‌های دیگری هم هستند که با استفاده از رانت سیاسی که می گیرند زندگی خود را بیمه می کنند. با رانت سیاسی یک جریان خاص در سینما بیشتر به آنها کار داده می شود و از همین لحاظ نان قرض دادن های سیاست و هنر به هم شروع می شود.

جالب است که دربزنگاه های سیاسی سلبریتی ها همواره طرف دشمن می ایستند و خوراک خبری آنان را تهیه می کنند. در ماجرای کم آبی استان خوزستان همین اتفاق دوباره رخ داد. سلبریتی‌هایی که چندسالی است به جهت حمایت ازدولت روحانی به محاق رفته و سر در لاک خود فرو کرده بودند حالا کم کم که دولت دوازدهم غزل خداحافظی را می خواند به این فکر می کنند که می توانند دوباره خود را در فضای رسانه ای و مجازی احیا کنند. از این روست که با دلسوزی‌های کاذب سعی می کنند که خود را طرفدار مردم نشان دهند. این درحالی است که همین افراد با حمایت ازدولت روحانی مسبب وضعیت موجود هستند و اگر دلسوزی کارگشایی در این حوزه صورت میگرفت دیگر مردم خوزستان مشکلات آبی نداشتند که حالا سلبریتی‌ها برای آن آه و ناله سر دهند.

این افراد از پشت خانه های لوکس و ماشین های میلیاردی برای کسانی دلسوزی می کنند و در شبکه های اجتماعی پست می گذارند که مشکلات اولیه آنان حل نشده است. یک تناقض و طنز تلخ در رفتار این سلبریتی ها موجود است. اما سلبریتی ها از همین درد و رنج های مردم برای خود پل می سازند و حتی حاضر نیستند در این شرایط گامی جلو بگذارند و همین موضوع سبب می شود که برای مشکل ریشه ای و زیرساختی خوزستان بطری آب برای آنها بفرستند. برخی از این افراد از کشورهای خارجی درست با هدایت سرویس های امنیتی بیگانه درحال نقش آفرینی هستند.

یکی از کاربران فضای مجازی درباره درد بی دردی سلبریتی‌ها و دلسوزی‌های کاذبشان می نویسد: «کاش سلبریتی های عزیز، به احترام مردم #خوزستان امسال از آبگیری استخرهای خانگی خودداری میکردند. چون در استخر لم دادن و برای مردم معترض اشک ریختن و به پاچه نظام گیر دادن، فقط نشانگر این ریاکاری است که هدف جذب مشتری بیشتر برای خود است نه برای نگرانی از وضعیت روستاهای خوزستان.»

نکته جالب توجه در مواضع سلبریتی ها که هدف و نیت آنها را به شدت زیر سئوال می برد این است که آنها به جای اقدامات ایجابی با بی عملی تمام با اظهارات سلبی نفرت پراکنی و چند دستگی را در کشور گسترش می دهند. این درحالی است که در کشورهای مختلف از جمله آمریکا سلبریتی ها به جای اظهار نظرهای ضدونقیض اقدامات ایجابی انجام می دهند و اگر فردی از آنها عمل ناشایستی علیه وحدت و انسجام ملی انجام دهد بدون در نظر گرفتن جایگاه و میزان شهرتش محاکمه و مجازات می شود. سلبریتی های ایرانی اما با نفرت پراکنی و نشان دادن آدرس های غلط به جامعه هنرنمایی می کنند و به قول معروف بیرون گود نشسته و می گویند لنگش کن! این درحالی است که باید پاسخگوی مردم باشند چون در تبلیغات ریاست جمهوری سال 96 و پیش از آن مردم را دعوت به رای دادن به دولتی کردند که امروز کاری برای خوزستان انجام نداده و معاون اول آن در انتها می گوید که مردم این استان باید منتظر دولت آینده باشند.

راه اندازی کمپین‌هایی همچون کمپین بطری آب معدنی توسط سلبریتی ها در خصوص مسئله خوزستان به خوبی نشان داد این افراد نه تنها دیدگاه و درکی از مشکلات مردم ندارد بلکه به جهت خودنمایی دست به هر کاری می زنند. این افراد که بی سوادی خود را در همه عرصه ها نشان دادند یک موضوع را به خوبی یاد گرفته اند و با آن الگو در هر شرایطی سعی دارند عمل کنند که آن هم نفرت پراکنی است که به همنوایی با ضدانقلاب و بیگانگان ختم می شود. در ماجرای زلزله کرمانشاه و سرپل ذهاب عملکرد آنان را در جمع آوری کمک های مردمی به خوبی مشاهده کردیم. سلبریتی ها یا مشکلات اولیه مردم را نادیده گرفته و برای آنان کتابخانه در میان خرابه ها و ویرانه های زلزله درست می کردند یا پول های کمک های مردمی را بی ضابطه در حساب های خود باقی می گذاشتند.

به هر جهت آبروی چندانی برای این جماعت باقی نمانده اما آنها سعی دارند در بزنگاه های مشکلات مردم با گرفتن ژست مردمداری و دلسوزی برای میهن، خود را دوباره احیا کنند اما آنچه خود واقعی این افراد را به نمایش گذاشته است زمانی است که افکارعمومی را دعوت به رای دادن به یکی از نامزدها کردند و درمشکلات مردم را تنها گذاشته و به تفریحات خود مشغول شدند. حالا هم کاسبی شان را با مشکلات مردم رونق می بخشند و با روی کار آمدن دولت جدید ژست منتقد به خود می گیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا سلبرتی های حامی و ترغیب کننده برای رای آوری آقای روحانی.حالا پاسخگو نیستند؟!
Canada
به همون دلیل که حامیان سفت و سخت احمدی نژاد الان مسئول رفتارهای اون نیستن. چون در گذشته اشتباه کردن و گول خوردن باید تا آخر عمر حرفی نزنن؟
Iran, Islamic Republic of
فرق ما با شما این است ما مثل شما لجباز نیستیم. ضمنا تا زمانی از کسی حمایت می کنیم که از خط ولایت ، قانون اساسی و تعهد به مردم و کشور خارج نشود.
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
مشکل شما این است که معنی ولایت و ضدولایت وانقلاب وضدانقلاب را خودتان تفسیر میکنید.
يامهدي
Iran, Islamic Republic of
من آلان احمدي نژاد را قبول ندارم چون از نظام فاصله گرفته است ولي كارهاي مثبت زيادي انجام داده كه نبايد انكار كرد مثل مسكن مهرو...ولي اين دولت چي حتي نتوانست با آن كليد لااقل قفلي را باز كند.نه عزيزم ما به كاري كه كرده باشيم پاسخگو هستيم اين شما هستيد كه جرات ندارید اشتباهتان را گردن بگيريد.التماس دعا
Iran, Islamic Republic of
بر خلاف سلبریتی ها طرفداران احمدی نژاد اجاره ای نبودند !!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
همین الانم احمدی نژادمحبوب ترازاینهاس بااینکه خودم قبولش ندارم
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
فرقش میدونی چیه؟؟ طرفداران احمدی نژاد از وقتی فهمیدند که ایشان دچار انحراف هستند برائت خودشان را از ایشان اعلام کردند ولی کمتر دیدیدم که سلبریتیهای طرفدار روحانی اظهار اشتباه و تغییر مسیر بدهند.
Iran, Islamic Republic of
احسسسسسسنت
دقیقااااااا
بهنام
Romania
.....
Iran, Islamic Republic of
و این درحالی است که همه مشکلات مردم و کشور و... ارنیاطی و ربطی به دولت دارد و دولت عامل اصلی همه مشکلات در سراسر کشور بوده است.
Iran, Islamic Republic of
باید راه چاره ای برای این پرروئی_نجومی پیدا کرد..واقعاً وقتی حرف های نیش دار این ها را می شنوم به عنوان بچه انقلاب از ته دل متاثر می شوم.. ترکتازی این سلبریتی ها که احتمالا به تجویز بیگانگان و با کمک مالی آنها صورت می گیرد تلخ است..
حسن
Iran, Islamic Republic of
با این سلبریتیها که پایشان را از گلیمشان درازتر کردند باید یک برخورد انقلابی محکم بشود تا حساب کار دستشان بیاید .
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
اینها سلبریتی هستند و مسیولیتی در قبال مشکلاتی که مسئولان بوجود اوردند ندارند .!!!!!!!!؟
فهیم
Iran, Islamic Republic of
این محتاجان دیده شدن در این ۸سال که در رنج مردم شریک جرم هستند تا حالا کجا بودند
علی
Iran, Islamic Republic of
سلبریتی کدام است یک عده ... که ادا در می اورند
Iran, Islamic Republic of
تنها هنرشان سلفی گرفتن از مشکلات مردم وطرفدار جمع کردن است کدامشان مانند بچه های جهادی رفتن وسط میدان مشکلات آستین بالا زدند.
Iran, Islamic Republic of
وقتی این سلبریتی ها برای دهن کجی به دین ، امنیت ، کشور وحریم خانواده هرچی بلغور میکنند کسی تودهنی اینها قانونی نمیزنه معلومه جری ترمیشن
Iran, Islamic Republic of
یه عده که فقط به دنبال دیده شدن هستند .
Iran, Islamic Republic of
سلبریتی هاازمالیات معاف بودندمردم ازاب
الهام
Iran, Islamic Republic of
کی بود به مردم میگفت به روحانی رای بدن ؟؟
Canada
.....
وطن پرست
Iran, Islamic Republic of
در کشور ما متاسفانه بدلیل عملکرد زشت و احمقانه برخی سلبریتی ها، سلبریتی معنی خوبی نمیده!!!!!
Iran, Islamic Republic of
تنها راهش اینه که بهشون اصلا اهمیت ندیم همین . خودمون داریم بزرگشون می کنیم .
Iran, Islamic Republic of
هیچ چیز قابل باور نیست جز حرف شما !!!!!!!!!!!!؟؟؟
بهروز
Iran, Islamic Republic of
ما چه انتظاری از سلبرتیها داریم اینها ... پول می گیرند بازی کنند پول می گیرند .....
محسن
Iran, Islamic Republic of
بابا سلبریتی چیه خود مردم بزرگشون کردن حالا باید بهشون اهمیت داده بشه تا حساب کار دستشون بیاد....
Iran, Islamic Republic of
نفرمایید سلبریتیها سر در لاک خود داشتند.....
توحید
Iran, Islamic Republic of
بنده خودم از طرفداران احمدی نژاد بودم و در هر دو دوره بهش رای دادم ولی در حال حاضر شخصیت فعلی و افکارش در مورد مسایل و مشکلات کشور بخصوص جبهه گیریهاش در مقابل نظام برام قابل قبول نیست . .
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
اول از همه ؛ سرپیتی ها ؛ باید استخر ویلا هایشان را ، از آب آشامیدنی پرنکنند ، بعد از بی آبی خوزستان حرف بزنند !!
این سلبریدیها چرا درسیل همین خوزستان وسکوت مرگ اور اختیار کرده . چرا درزلزله کردستان وخراسان وهرجای دیگه وسیل لرستانووووووووووو یه دونش دیده نمیشد. ....
میمنت
Iran, Islamic Republic of
سلبریتی ها نااگاهترین اقشار جامعه می باشند تنها تخصصشان در زمینه لب و ابرو ،مو ،گونه وارایش و دلربایی و .......است
Iran, Islamic Republic of
چرا سلبریتی ها بابت این وضعیتی که دولت متبوع آنها به کشور داده و این بلاهایی که بر سر ملت آورده ساکت اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟