کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سیاسی بازی شرم آور اصلاح طلبان، بدون خط قرمز؛

اشرفی اصفهانی: روحانی اصولگرا بود/ عملکرد دولتش هم ربطی به اصلاح طلبان ندارد/ حمایت برخی افراد از روحانی به خاطر آن بود که رهبری او را قبول داشته و دارد!

30 تير 1400 ساعت 23:08

اگر کسانی از آقای روحانی حمایت کردند به این دلیل بود که آقای هاشمی و مقام معظم رهبری ایشان را قبول داشته و دارند؛ حال آنکه رئیس‌جمهور سلیقه خاص خودش را دارد .


گروه سیاسی جهان نیوز: محمد اشرفی اصفهانی، فعال سیاسی اصلاح طلب و از چهره های مشغول در نهاد ریاست جمهوری دولت روحانی در روزهای پایانی دولت دوازدهم، روحانی او را اصولگرا خوانده است که کارنامه دولتش ربطی به اصلاح طلبان ندارد. وی همچنین پار را فراتر گذاشته و بی شرمانه گفته است: «اگر کسانی از آقای روحانی حمایت کردند به این دلیل بود که مقام معظم رهبری ایشان را قبول داشته و دارند»!

باید فقط بر این نکته تاکید کرد که در قاموس فکری بخشی از اصلاح طلبان، سیاست بازی خط قرمزی ندارد. اصلاح طلبان در ماجرای برجام هم هر جا که احساس پیروزی داشتند آن را به نام خود سند می‌زدند و هر آنجا که به اهدف مطلوب‌شان نمی‌رسیدند، بی شرمانه مدعی می‌شدند این مذاکرات با موافقت و هدایت رهبری انجام پذیرفته است!

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات اشرافی اصفهانی را در ادامه خواهید خواند:

*آقای روحانی همانطور که خودشان گفتند اصلاح‌طلب نبود و از جریان اصولگرا بود اما از آنجایی که مرحوم هاشمی رفسنجانی از ایشان حمایت کردند و دوستان، همفکران همسو و هماهنگ و همراه با ایشان از آقای روحانی حمایت کردند، دولت وی ۲ دوره تشکیل شد که با مشکلات عدیده تحریم و داستان‌های بعدی که این اواخر هم کرونا آمد روبه‌رو شد.

*هنگامی که دولت آقای روحانی آنچنان که باید و شاید موفق نشد این اتفاقات رخ داده را به دلیل آن‌که جریان اصلاح‌طلب از وی حمایت کرده بودند به پای این  جریان گذاشتند در صورتی که این مسائل به پای اصلاح‌‌طلبان نیست؛ چراکه هر دولتی خودش باید پاسخگو باشد.

*اگر کسانی از آقای روحانی حمایت کردند به این دلیل بود که آقای هاشمی و مقام معظم رهبری ایشان را قبول داشته و دارند؛ حال آنکه رئیس‌جمهور سلیقه خاص خودش را دارد و آن طور که مردم انتظار داشتند، ایشان موفق نشد و خواست و مطالبات مردم تامین نشد و شاید بتوان گفت عده‌ای که در این دوره از انتخابات شرکت نکردند و رأی ندادند، به حساب همین مشکلات اقتصادی بود که پای روحانی نوشتند. 

*باتوجه به شرایطی که وجود داشت کسی انتظار نداشت این مقدار هم به پای صندوق‌های رأی بیایند؛ زیرا تبلیغاتی که دشمن علیه نظام، انقلاب و عملکرد دولت  انجام می‌داد باعث شده بود خیلی هم انتظار نداشته باشیم مردم بیایند که الحمدالله آمدند رأی خوبی هم دادند و پاسخ محکمی هم به دشمنان دادند و آن‌ها را از این راه مایوس کردند که بخواهند ضربه‌ای به نظام وارد کنند. 

*مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی یک سرمایه عظیمی برای کشور بود که متاسفانه از دست رفت چراکه آقای هاشمی این‌گونه نبود که یک جانبه عمل کند بلکه به صورتی اقدام می‌کرد که هر دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب ایشان را قبول داشتند و احترام قابلی داشتند

*دیگرانی همچون آقای خاتمی  اقتضاعاتی دارند و آن‌طور که از آقای احمدی‌نژاد و دولتش حمایت کردند مورد حمایت نبود که اتفاقا هم مشاهده کردیم که درست عکس قضایا عمل می‌کند و تفرقه‌انگیزی انجام می‌دهد او حتی اصول را زیر سوال برد و افراط و تفریط انجام داد در صورتی که اگر کسی آدم متدین و باتقوایی باشد اینطور عمل نمی‌کند، آقای خاتمی هم می‌توانست این گونه عمل کند اما آن حجب و حیایی که داشت و شخصیت اجتماعی‌اش ایجاب نمی‌کند که موضعی بگیرد.


کد مطلب: 770483

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/770483/اشرفی-اصفهانی-روحانی-اصولگرا-عملکرد-دولتش-هم-ربطی-اصلاح-طلبان-ندارد-حمایت-برخی-افراد-خاطر-رهبری-او-قبول-داشته

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com