کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قدمی در تاریخ؛ شماره ۴

سردسته زنان فاسد در زمان شاه که بود؟ +جزئیات

16 تير 1400 ساعت 8:53

ظاهرا این سنت مفسدان و دنیاطلبان است که در هر دوره ای شعبان بی مخ و پری بلنده و ملکه اعتضادی به روز شده خود را داشته باشند.


گزوه تاریخ جهان نیوز: در دوره نخست وزیری قوام السطنه و همچنین در زمان کودتای 28 مرداد1332 آمریکا و انگلیس عموما و خاندان پهلوی خصوصا برای ایجاد امواج براندازی در میان مردم و افراد جامعه از اراذل و اوباش بدسابقه و  فواحش مشهور زمان خود استفاده ها کردند و توانستند در برهه هایی از تاریخ اهداف و امیال اربابان خود را با ارزانترین قیمت و بیشترین استفاده  جامه عمل بپوشانند.

از مشهورترین این افراد می توان به شعبان بی مخ (شعبان جعفری)، پری بلنده (سکینه قاسمی) و ملکه اعتضادی اشاره کرد.

یک: شعبان بی مخ پس از کودتای 28 مرداد و خوش‌خدمتی‌های این روز به «تاجبخش» شهرت پیدا کرد و بنا به پیشنهاد تیمسار زاهدی با شاه ملاقات کرد.



 
شعبان بی‌مخ به اصطلاح گردن کلفت شاه بود. با آغاز انقلاب اسلامی، احساس خطر کرده و فرار کرد و با دریافت تابعیت آمریکایی، سال‌ها در کالیفرنیا زندگی می‏کرد و در ساعات اولیه روز 28 مرداد 1385 شمسی مصادف با پنجاه و سومین سالگرد کودتای 28 مرداد که خود از نقش‌آفرینان اصلی آن بود، در سن هشتاد و پنج سالگی در شهر لس آنجلس از دنیا رفت .

دو: سکینه قاسمی معروف به پری بلنده و ملکه اعتضادی دو نفری بودند که در کودتای 28 مردادماه حضوری فعال داشتند و تا زمان انقلاب اسلامی از سردسته های فواحش تهران شناخته می شدند که با وقوع انقلاب اسلامی ملکه اعتضادی با شعبان بی مخ توانستند از کشور متواری شوند اما پری بلنده به دست عدالت افتاد و برای عمری فساد و فحشا به جوخه اعدام سپرده شد.


 
ظاهرا این سنت مفسدان و دنیا طلبان است که در هر دوره ای شعبان بی مخ و پری بلنده و ملکه اعتضادی به روز شده خود را داشته باشند. امروز دیگر انقلاب اسلامی اجازه ریشه یابی در کشور را به این افکار منحط نمی دهد اما در خارج کشور می توان نسخه به روز شده بی مخ‌ها و اعتضادی ها و پری بلنده ها را مشاهده کرد. مسیح علینژاد و.....

امروز فضای رسانه امکان شناسایی کسانی با روحیات سه نفر یاد شده را که در برهه های خاصی در میدان ظاهر شده و بعدها سر از خارج کشور در می آورند را مورد شناسایی همگان قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:
از ساواک خصوصی قوام السلطنه چه می‌دانید؟!
جواب صریح مدرس به رضاخان که در تاریخ ماند
ماجرای سیاسی گربه سیندرلا/ لوسیفر واقعی کیست؟


کد مطلب: 768329

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/768329/سردسته-زنان-فاسد-زمان-شاه-جزئیات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com