کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دست و پا زدن برای خود نمایی؛

سلبریتی‌ها؛ این قسمت آسانسور بازی +تصاویر

15 تير 1400 ساعت 11:16

این روزها شاهد عکس های عجیب و غریب این افراد در فضای مجازی و در صفحات شخصیشان هستیم عکس هایی که نشان دهنده سبک زندگی اجتماعی، فرهنگی و مذهبی این افراد و نوع پوشش و رفتار آنان است.


گروه فرهنگی جهان نيوز، حسام زبیراوی: یک روز با به نمایش گذاشتن پوشش های نامتعارف خود، یک روز با حیوانات خانگی و جدیدا با انتشار تصاویر در اماکن مختلف خود را به نمایش می گذارند تا اسمشان هنوز بر سر زبان ها باقی بماند.

سلبریتی ها هر بار با یک سوژه و موضوع جدید در زندگی، رفتار و نوع پوشش، خود را بر سر زبان ها می اندازند و با این حواشی خود را در دایره شهرت حفظ می کنند.

دوست دارند دیده شوند. چند وقتی است با آینه آسانسور در حال حرکت عکس می اندازند؛ هرچند مشخص نیست که شروع کننده این جریان ابتدا سلبریتی ها بوده اند و بعد گروهی از جوانان و نوجوانان تقلید کرده اند یا اینکه خود سلبریتی ها از جای دیگری یاد گرفته اند.

این روزها شاهد عکس های عجیب و غریب این افراد در فضای مجازی و در صفحات شخصیشان هستیم عکس هایی که نشان دهنده سبک زندگی اجتماعی، فرهنگی و مذهبی این افراد و نوع پوشش و رفتار آنان است.

این افراد برای رسیدن به شهرت دوباره خود حاضر به هر کار و رفتار غلطی هستند و مخاطبان و علاقمندانی که این افراد را دنبال می کنند باید مراقب باشند که در نوع سبک زندگی غربی و غلطی که سلبریتی ها این روزها در فضای مجازی و در صفحات شخصی خود ترویج می دهند قرار نگیرند.

در ادامه تعدادی از سلفی های آسانسوری چهره های مطرح سینما و تلویزیون را مشاهده می کنید:
 


سپیده خداوردی بازیگر سریال «آوای باران»

علی اوجی با همسرش و بازیگران


نوید محمدزاده،سحردولتشاهی،اشکان خطیبی


الهام پاوه نژاد


دنیا مدنی



شیوا ابراهیمی بازیگر سریال "خانه امن"




لیلا بلوکات


فریبا نادری


شاهرخ استخری و همسرش


پیمان قاسم‌خانی و همسرش میترا ابراهیمی


ملیکا شریفی مقدم و همسرش



لیلا اوتادی


سحر قریشی


مریم صبوری


بهنوش طباطبایی


نیما شعبان نژاد

 


کد مطلب: 768170

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/768170/سلبریتی-ها-این-قسمت-آسانسور-بازی-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com