کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو جبهه اصلاحات ایران:

روزی خواهد رسید که مردم چراغ بردارند و دنبال روحانی بگردند و بگویند چه مدیر توانمندی بود!

24 خرداد 1400 ساعت 0:09

این را با تاکید می‌گویم که روزی خواهد رسید که مردم علیرغم همه انتقادهای خود از دولت‌های یازدهم و دوازدهم چراغ بردارند و دنبال روحانی بگردند.


گروه سیاسی جهان نیوز: حسن صادقی، عضو جبهه اصلاحات ایران در ارزیابی سه مناظره تلویزیونی و تاثیر آن بر میزان مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری گفتگویی انجام داده است. بامزه ترین قسمت این مصاحبه آنجاست که صادقی ادعا کرده روزی مردم چراغ برمی دارند و دنبال روحانی خواهند گشت.

فی الواقع صادقی معتقد است که مردم رئیس جمهور ناکارآمدی را که پراید را به بیش از صدمیلیون رساند و مردم را برای خرید مرغ 25 هزار تومانی در صف نگه داشت و حتی از رهن خانه هم ناتوان‌شان کرد فراموش می کنند.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات صادقی را خواهید خواند:

*من خوشحال می‌شوم توده مردم به پای صندوق رای بیایند و از بروز هزینه سخت و طاقت‌فرسا در آینده جلوگیری کنند و با رای خودشان به موضوع کشورداری با علم سیاست رای بدهند اما آقایانی که امروز در مناظره‌ها شرکت کرده‌اند، پیش از این دستی بر آتش داشتند و مردم عملکرد آن‌ها را دیده‌اند و همین باعث می‌شود اقبال عمومی را با خود نداشته باشند. یک کاندیدای خاص جریان اصولگرا چهل سال در بطن نظام بوده و در سمت‌های حساس حضور داشته است که باید برای کل عملکرد خود پاسخگو باشد و امتحان خود را پس داده است.

* این را با تاکید می‌گویم که روزی خواهد رسید که مردم علیرغم همه انتقادهای خود از دولت‌های یازدهم و دوازدهم چراغ بردارند و دنبال روحانی بگردند و بگویند چه مدیر توانمندی بود که در دوره کرونا، تحریم، سیل، زلزله و در نهایت خشکسالی کشور را اداره کرد و در این برهه از زمان دولت موفقی بود.


کد مطلب: 766570

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/766570/روزی-خواهد-رسید-مردم-چراغ-بردارند-دنبال-روحانی-بگردند-بگویند-مدیر-توانمندی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com