کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات خباز، فعال اصلاح طلب:

وقتی همه با هم به همتی هجمه می‌کنند، یعنی او را پیروز انتخابات می‌دانند!/ روحانی میراث دار تحریم‌های احمدی نژاد است/ صداوسیما باید به دولت وقت دفاع بدهد

18 خرداد 1400 ساعت 13:44

وقتی همه با هم به یک نفر هجمه می‌کنند، این چند پیام دارد؛ اول اینکه آن فرد را پیروز انتخابات می‌دانند، همچنین نشان می‌دهد آمده‌اند تا با توهین و اتهام وقت آن فرد را به نحوی از بین ببرند که او به جای طرح برنامه‌ها، زمانش را صرف پاسخ دادن به اتهامات کند.


گروه سیاسی جهان نیوز: محمدرضا خباز، چهره اصلاح طلب و جزو استانداران دولت روحانی، کاندیداهای جبهه انقلاب را به بی اخلاقی و توهین به دو کاندیدای اصلاح طلب متهم کرده است! این ادعای بامزه به نوعی قلب واقعیت است چرا که که هرکسی که مناظره اول را دیده باشد به خوبی مشاهده کرد که کاندیداهای اصلاح طلب شروع کننده حواشی بودند و در مقابل سوال اقتصادی بیانیه اعتراضی سیاسی خواندند و رقبای خود را بی ادبانه خطاب کردند. نکته دیگر آن است که اصلاح طلبان انتظار دارند سایر کاندیداهای حاضر در مناظره از رئیس بانک مرکزی روحانی به عنوان کاندیدای پوششی دولت از گل کمتر نگویند!

انشاخوانی آقایان همتی و مهرعلیزاده در مناظره اول به حدی بود که برخی کاربران فضای مجازی معتقد هستند اگر ورود کاغذ به استویو محل مناظرات ممنوع شود عملا این دو کاندیدا راهی جز سکوت ندارند.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات خباز را در ادامه خواهید خواند:

*یک کاندیدای انتخابات اگر می‌خواهد برتری خودش را نسبت به دیگران نشان دهد، باید راهکار ارائه دهد اما متاسفانه همان راهکار بد، مذموم، غیراخلاقی و غیراسلامی هتاکی و توهین در دستور کار کاندیداها قرار گرفت و اثر سوء آن قطعا در جامعه نمود پیدا کرده و الگوی بدی را ایجاد خواهد کرد. آقایان فکر می‌کنند به این طریق رای جمع می‌کنند اما این اقدامشان باعث می‌شود در دید مردم سطح‌شان پایین آمده و جامعه اقبالی به آن‌ها پیدا نکند.

*صدا و سیما در طول سال موضع‌دار است و بی‌طرف نیست؛‌ از همه ملت حقوق می‌گیرد اما برای اقلیتی کار می‌کند. تا کنون در همین مناظره و قرعه‌کشی‌های صورت گرفته تا الان عادلانه بوده ولی از این به بعد اگر قرار باشد به مناسبت اعتراض برخی کاندیداها که بگوید به من توهین شده، به او وقت بدهند و به دیگرانی وقت ندهند باید از صدا و سیما انتقاد کنیم که عدالت را نایده گرفته است. 

بیشتر بخوانید:
یک عده کینه دولت را به دل گرفته‌اند/ آرزوی سقوط روحانی را دارند!

یک دسته از مخالفان دولت حسود هستند!/ یک سری دیگر نه اهل اندیشه هستند نه تحلیل!
تندروها به ظریف حسادت می‌کنند چون توانسته آبروی نظام را حفظ کند!

*در این مناظره هم شاهد بودیم که پنج نفر همزمان به یک کاندیدا حمله می‌کردند که اگر بنا به زمان دادن باشد باید به آن کاندیدا هم زمان بدهند تا از خودش دفاع کند یا اتهامات دروغی به دولت نسبت داده شد که باید دولت مستقر بتواند در زمانی از خودش دفاع کند و به اتهامات پاسخ دهد. افرادی که امروز دولت را متهم به ناکارآمدی می‌کنند از دولتی حمایت می‌کردند و ارکان آن دولت بودند که تحریم‌ها را کاغد پاره می‌دانست و این دولت میراث‌دار آن تحریم‌ها شده است. 

*وقتی همه با هم به یک نفر هجمه می‌کنند، این چند پیام دارد؛ اول اینکه آن فرد را پیروز انتخابات می‌دانند، همچنین نشان می‌دهد آمده‌اند تا با توهین و اتهام وقت آن فرد را به نحوی از بین ببرند که او به جای طرح برنامه‌ها، زمانش را صرف پاسخ دادن به اتهامات کند. پیام دیگر حضور این نامزدها این است که نشان می‌دهد سطح برخی آقایان حضور در این جایگاه نبوده و به هیچ عنوان نمی‌توانند شخص دوم کشور باشند.


کد مطلب: 765951

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/765951/وقتی-همه-هم-همتی-هجمه-می-کنند-یعنی-او-پیروز-انتخابات-می-دانند-روحانی-میراث-دار-تحریم-های-احمدی-نژاد-صداوسیما-باید-دولت-وقت-دفاع-بدهد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com