کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باهنر، عضو شورای وحدت:

روحانی یک فرد مؤثر و استراتژیست کشور است/ گوشت، پوست‌ و استخوانش متعلق به‌ نظام است

14 ارديبهشت 1400 ساعت 13:03

روحانی انقلاب، نظام و رهبری را قبول دارند و گوشت و پوست‌ و استخوانشان متعلق به‌ نظام است، بنابراین گرچه گاهی اوقات اشتباهات راهبردی دارند اما قطعاً مسیر انحراف نمی‌روند.


گروه سیاسی جهان نیوز: محمدرضا باهنر، از نمایندگان ادوار مجلس و عضو شورای وحدت با سایت جهت پرس گفتگوی مفصلی انجام داده و در پاسخ به سوالی درباره آینده روحانی گفته است که قطعا او به انحراف نمی رود.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:

*باعث تأسف کشور است که یک دولتی چندین سال کار می‌کند اما بعد از اتمام دوره‌اش به جاده خاکی می‌افتد و به سمت‌هایی می‌رود که با نظام زاویه پیدا می‌کند، درحالی‌که این‌ها سرمایه‌های کشور هستند.

*درست است آقای روحانی گاهی اوقات که عصبانی می‌شود و از کوره در می‌رود برخی اظهارنظرهای غیرمعقول دارد و حرف‌هایی از سر طلبکاری می‌زنند، اما به نظرم این‌ها بیشتر سهوی است. ایشان انقلاب، نظام و رهبری را قبول دارند و گوشت و پوست‌ و استخوانشان متعلق به‌ نظام است، بنابراین گرچه گاهی اوقات اشتباهات راهبردی دارند اما قطعاً مسیر انحراف نمی‌روند.

*روحانی فارغ از دوره ریاست جمهوری‌شان، فرد مؤثر و استراتژیست کشور است و تجارب و مسئولیت‌های کاری سطح بالایی همانند شورای عالی امنیت ملی یا مجمع تشخیص مصلحت داشته‌اند، بنابراین نباید این‌گونه فکر کرد و به‌کلی تلاش‌های ایشان را نادیده گرفت.

درباره «باهنر» بیشتر بخوانید:
شوخی باهنر با دولت احمدی‌‌نژاد و روحانی!
آقای لاریجانی به‌درد ریاست‌ جمهوری می‌خورد

رهبری در کسوت رئیس جمهور سابق خاتمی را می پذیرند!
ناطق، لاریجانی و علی مطهری را اصولگرا می‌دانم
ماجرای تذکر باصدای بلند رهبرانقلاب به باهنر


کد مطلب: 762262

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/762262/روحانی-یک-فرد-مؤثر-استراتژیست-کشور-گوشت-پوست-استخوانش-متعلق-به-نظام

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com