پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۸
در حاشیه یک ابراز خوشحالی بامزه؛

مسئول بازخوانی آرمان‌های جریان اصلاحات مشخص شد/ تفکر اصلاح‌طلبان با ضدانقلاب یکی شده است؟ +جزئیات

چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 760990
ظاهرا نویسنده متوجه آنچه که می‌نویسد نبوده است؛ چرا که افکار عمومی و فعالان سیاسی امروز تاجزاده را با مواضعی که از خود بروز میدهد بیشتر در جرگه ضدانقلاب جا می دهد تا اصلاح طلبان.
مسئول بازخوانی آرمان‌های جریان اصلاحات مشخص شد/ تفکر اصلاح‌طلبان با ضدانقلاب یکی شده است؟ +جزئیات
گروه سیاسی جهان نيوز: روزنامه اصلاح طلب آرمان در گزارشی بامزه خبر نامزدی احتمالی مصطفی تاجزاده، از فعالان فتنه سال 88 را باعث آشفتگی دلواپسان دانسته است!

در بخشی از گزارش آرمان آمده است: «سید مصطفی تاج‌زاده کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 می‌شود؟ همین سوال است که خواب اصولگرایان به ویژه طیف دلواپس آنها را آشفته کرده. اینان به خوبی می‌دانند حتی اگر این چهره اصلاح‌طلب تایید صلاحیت هم نشود اما همین خبر کاندیداتوری احتمالی، اذهان جامعه را به مقایسه میان شخصیت‌های مطرح دو جناح سیاسی ترغیب می‌کند که در نهایت منجر به انتخاب کاندیداهای نهایی انتخابات 1400 می‌شود به عبارتی کاندیدا شدن امثال تاج‌زاده؛ به نوعی بازخوانی آرمان‌های اصلاحات برای جامعه و روشنگری درباره آنچه است که مانع تحقق اهداف شده».

ظاهرا نویسنده متوجه آنچه که نوشته نبوده است؛ چرا که افکار عمومی و فعالان سیاسی امروز تاجزاده را با مواضعی که از خود بروز میدهد بیشتر در جرگه ضدانقلاب جا می دهند تا اصلاح طلبان.


با این تفسیر و اصرار نویسنده گزارش که اگر تاجزاده مشهور شده به «سرطان اصلاحات» کاندیدا شود باعث بازخوانی آزمان های اصلاحات خواهد شد، عملا یعنی در بین افکار اصلاح طلبان و ضدانقلاب فاصله چندانی نیست. نکته دیگر آن است که گفته سران صهیونیست ها مبنی بر آنکه «اصطلاح طلبان خط مقدم اسرائیل در ایران هستند» و یا «اصلاح طلبان به نمایندگی از اسرائیل در حال جنگ با جمهوری اسلامی هستند» بیراه نبوده و نیست؛ البته که اصلاح طلبان هم تاکنون به این موضوع واکنش خاصی نشان نداده اند.

این نکته نیز گفتنی است که برخی فعالان جریان اصلاحات معتقدند که گروهی از افراد این جریان بدون هیچ گونه خاصیت و رفع گرهی از زندگی مردم، فقط هیاهو دارند و روز به روز این جریان را بیشتر به سمت رادیکال تر شدن و در نهایت حذف هدایت می کنند.

بیشنر بخوانید:
روزنامه اصلاح طلب جواب توهم خودش را داد +جزئیات
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هادی
Iran, Islamic Republic of
.....
حقی
Iran, Islamic Republic of
🔺در حاشیه یک ابراز خوشحالی بامزه؛

👈مسئول بازخوانی آرمان‌های جریان اصلاحات مشخص شد

اینکه تفکر اصلاح‌طلبان با ضدانقلاب یکی شده است؛چیز عجیبی نیست . .
Iran, Islamic Republic of
تفکر اصولگرایان هم خیلی وقتها بخصوص در رابطه با برجام با صهیونیست‌ها وبن سلمان ها یکی است.
Iran, Islamic Republic of
احسنت!!!!
با این حرف ها کسی به رای دادن دلگرم نمیشود چرا؟ چون هر دو جریان با هم در منافع مقام و رانت شریکند و با ترفندهای مختلف مردم گرسنه و گرفتار را فریب میدهند .کمی به زندگی آن ها و ارتباطشان با جناح مخالف توجه کنیم آشکارا مشخص است.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا یکی می باشند ..
صابر
Iran, Islamic Republic of
.....
France
.....