کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عطریانفر، عضو شورای مرکزی کارگزاران:

مشارکت بالای ۵۵ درصد است/ ظریف و محسن هاشمی کاندیداهای ما هستند/ سرنوشت رئیسی ممکن است مثل کروبی شود!

26 فروردين 1400 ساعت 10:32

ما به صفت جبهه ای ظریف و به صفت حزبی، محسن هاشمی را (به عنوان کاندیدا) برگزیده ایم.


گروه سیاسی جهان نیوز: محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در تذکری مثلا دلسوزانه و بامزه به اصولگرایان، حضور دوباره آیت الله ریسی در انتخابات را با حضور مهدی کروبی در سال 88 بعد از شکست در سال 84 مقایسه کرده است.

درباره کروبی همین بس که کرباسچی(هم حزبی عطریانفر) که در تمام تبلیغات به عنوان گزینه معاون اولی در کنار او حاضر بود در روز رای گیری به میرحسین رای داد. شیخ ساده لوح اصلاحات حتی در میان دوستانش جایگاه و اعتبار خاصی نداشت چه رسد به مردم.

فارغ از آنکه آیت الله رئیسی عزم ورود به انتخابات ریاست جمهوری داشته باشد یا نه، نوعی از عملکرد را داشته است که حتی اصلاح طلبان به رویکرد تحول گرایانه و مثبت ایشان در دوسال گذشته اذعان داشته اند. حتی محبوبیت ایشان در حالت کم نظیری بعد از شروع دوره ریاست بر دستگاه قضا افزوده شده است. نکته مهم تر دیگر آن است که امروز و در پایان چهارسال روحانی، بسیاری از مردم تفاوت از زمین تا آسمان دو نامزد اصلی سال 96 را متوجه شده اند.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات عطریانفر را در ادامه خواهید خواند:

*بنده به صراحت عرض می کنم  کف مشارکت بالای ۵۵ درصد است (اگر از ۶۰ درصد بالاتر نرود).

*قطعا هاشمی تکرار نشدنی است. الان در این زمان بسیاری شاخص ها تنازل پیدا کرده و همه چیز دچار تنزل شده و آن صداقت سابق و آن حجم از اخلاصی که در سطوح عالی قدرت آن زمان بود الان وجود ندارد. ما قطعا هاشمی نداریم ولی می توان چهره ای شبیه به او را با مدیریت بسازیم. ما باید این را به یک رقابت کاملا معنادار تبدیل کنیم.... از نظر من الان لاریجانی و ظریف، هرچند تفاوت بسیاری بین آنهاست ولی چنین شباهتی مدنظر است.

بیشتر بخوانید:
روحانی اگر بخواهد حقيقت را بگويد مورد تعقيب قرار مي‌گيرد/ دو سوم مشکلات خارج از دولت است!/ تصمیمات برجام و فشارهای اقتصادی در خارج از دولت گرفته شد ولی عوارض آن در دولت مشاهده شد!/ بن جامعه ما اصلاح‌طلب است!/ مخالفان باور کرده‌اند که بايد به مسير هاشمی رفت/ احمدی نژاد توهمات دوران دولت را زنده نگه‌ داشته

میرحسین در سال ۸۸ ابتدا حضور در انتخابات را نپذیرفت ولی یک مرتبه جلو آمد/ فکر کنم با آقای هاشمی مشورت کرده بود/ نظر رهنورد و نظرسنجی‌های انتخاباتی در اعلام پیروزی زودهنگام موثر بود/ می‌گفتند لاریجانی تماس گرفته و پیروزی‌شان را تبریک گفته/ هاشمی به من گفت چرا گفتی تقلب نشده؟


*ما به صفت جبهه ای ظریف و به صفت حزبی، محسن هاشمی را ( به عنوان کاندیدا) برگزیده ایم.

*اگر آقای رئیسی بیایند باید معادلات را به گونه ای دیگر مطالعه کنیم. بالاخره تجربه ۱۶ میلیون رای برای ایشان تجربه مهمی است ولی من می خواهم توصیه کنم اگر چنانچه جریان اصولگرا به این داستان دل بسته است، حادثه آقای کروبی را از نظر دور ندارد.
در واقع حتما کاندیدا شدن برای دومین بار به معنای بیشتر شدن آرا نیست.


کد مطلب: 760296

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/760296/مشارکت-بالای-۵۵-درصد-ظریف-محسن-هاشمی-کاندیداهای-هستند-سرنوشت-رئیسی-ممکن-مثل-کروبی-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com