کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رامبدجوان در خندوانه نوروزی موفق بود؟+فیلم

16 فروردين 1400 ساعت 8:40

با آغاز سال نو ایده هایی که رامبد جوان به مخاطبان قولش را داده بود با تم های جدید مثل آیتم سامورایی‌های ژاپنی، دهه شصتی‌ها و تم ترسناک به آنتن تلویزیون می‌آید.


گروه فرهنگی جهان نیوز، حسام زبیراوی: بالاخره رامبد موفق شد سری جدید خندوانه را بعد از حاشیه تولد فرزندش در کانادا روی آنتن تلویزیون ببرد. اتفاقی که در مقابل صداقت رفتارهای رامبد علامت سوال بزرگی گذاشت.

«خندوانه» با فصل هفتم خود به مناسبت سال نو دوباره به آنتن تلویزیون برگشت. برنامه ای که در فصل های گذشته خود توانست با ایده‌های جدید و نو خود مخاطبان زیادی را پای تلویزیون بنشاند اما کم کم این روند با نزول همراه شد و نتوانست با ایده‌های جدیدتر مخاطبان را آن طوری که در فصل‌های ابتدایی خود همراه می‌کرد راضی نگه دارد. این در حالی است که رامبد در سری جدید خندوانه خبر از ایده‌های جدید و متفاوت  می‌داد.

رامبد در ابتدای خندوانه فصل جدید به مرور فصل‌های قبلی خود پرداخت اما با آغاز سال نو، به مخاطبان قول ایده های جدید داد و گفت که با تم‌های جدید مثل آیتم سامورایی‌های ژاپنی، دهه شصتی‌ها و تم ترسناک، قاجار، هندی به آنتن تلویزیون می‌آید. اما آیا این ایده ها و آیتم های جدید تأثیری در فرار از دام تکراری که در این برنامه شاهدش بودیم دارد یا خیر؟ و اینکه آیا خندوانه توانست مخاطبان خود را در ایام نوروز راضی نگه دارد؟
 


رامبد در اولین آیتم خود به سراغ سامورایی‌های ژاپنی می‌رود و به تمسخر فرهنگ این کشور در برنامه‌اش می‌پردازد. به طور مثال می‌توان به استند آپ «میثم درویشان‌پور» اشاره کرد که سنت‌ ژاپنی ها را به باد سخره می‌گیرد.

استندآپ پر حاشیه میثم درویشان پور
 

و یا در آیتم بعدی خود به سراغ دهه شصت می‌رود و این دهه را با رفتارهای غلط آن دهه و با حال و هوای آن روز‌ها به نمایش می‌گذارد و با استند آپ «شفیعی جم» و یا صحبت های جناب خان در مورد قوانین حاکم بر آن دهه به این موضوع می‌پردازد.
 
استنداپ کمدی «رضا شفیعی جم» با چاشنی دهه شصت
 
اما در تم وحشتناک خود با عنوان «خندوانه زامبی» به سراغ تم وحشت با زامبی‌ها می‌رود و با ورود زامبی‌ها با حرکات ناموزون و به سبک رقص‌های خارجی این نوع سبک از رقص را با زرنگی تمام در آنتن تلویزیون به نمایش می‌گذارد.
 

رقص زامبی در خندوانه

و یا در تم هندی خود دوباره به سراغ ترویج رقص در رسانه ملی با رقص هندی می‌رود.
 
حضور آمیتا باچان در خندوانه! +فیلم
 

قبح اینگونه رفتارها و تولید این نوع از برنامه‌ها نباید در رسانه ملی ریخته شود و به مرور زمان به یک عرف معمول تبدیل شود. درست است خندوانه توانست در فصل های ابتدایی خود مخاطبان زیادی را جذب کند و جای خود را در دل مخاطبانش باز کند اما انتظار می‌رود رسانه ملی سختگیری و نظارت بیشتری به تولید و ساخت این نوع از برنامه ها داشته باشد تا مخاطبان کمتر شاهد اینگونه انحراف از موضوع باشند و اصلا چه اصراری است که چنین برنامه هایی که ایده های آنان اصطلاحا ته کشیده در تلویزیون ادامه پیدا کنند؟

بیشتر بخوانید:
چرا رامبد جوان از چشم مردم افتاد؟ +عکس
دهن‌کجی رامبد جوان به شناسنامه و هویت ایرانی
عزیز ۵۰۰ میلیون تومانی رامبد!


کد مطلب: 758544

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/758544/رامبدجوان-خندوانه-نوروزی-موفق-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com