کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کرباسچی:

اين‌طور نيست که اصولگرايان پیروز ریاست جمهوری باشند/ از انتخاب روحانی نه پشيمان هستيم و نه توبه می‌کنيم

2 اسفند 1399 ساعت 11:45

ما بايد تلاش و فعاليت کنيم و بتوانيم از فعاليت‌هاي خود دفاع کنيم و نااميد نشويم و عصبانيتي که داريم نبايد ما را از راه اعتدال خارج کند.


گروه سیاسی جهان نیوز: اصلاح طلبان در حالی با تمرکز روی انتخاب ریاست جمهوری فعال شده اند که هنوز هیچ کدام از این گروه ها از پیشنهاد دهی روحانی و حمایت از او عذرخواهی نکرده اند. نه تنها عذرخواهی بلکه طلبکارانه خطاب به مردم می گویند که به دولت روحانی نقد وارد است اما از انتخاب او پشیمان و توبه کار نیستیم!

کرباسچی، دبیر کل حزب کارگزاران هم در همین باره بدون توضیح درباره نتایج حاکمیت تفکر دوستانش در راس دولت نظیر مشکلات شدید معیشتی و نرخ های نجومی همه جانبه گفته است «اين‌طور نيست که اين دوره براي اصولگرايان باشد».

به گزارش جهان نیوز، گزیده اظهارات کرباسچی را خواهید خواند:

*پاي تمامي اصلاح‌طلبان در اين دولت درگير است اما بسياري از اين دولت انتقاد کرديم و يکي از احزابي هستيم که بيشترين نقد را به دولت وارد کرده است اما حواسمان پرت نشود که نقد ما به معناي نفي کاري که در سال 92 و 96 انجام داديم نيست و از آنچه اتفاق افتاده نه پشيمان هستيم و نه توبه مي‌کنيم؛ همانطور که تعريف از دولت‌هاي آقاي هاشمي و خاتمي به معناي تقديس آنها نيست و نقدهاي زيادي به آنها وارد است.

درباره «کرباسچی» بیشتر بخوانید:
کرباسچی، بهار۹۶: توهین به مدافعان حرم در ستاد روحانی
کروبی همیشه دغدغه انقلاب و نظام را داشته!
خاتمی آدم محجوب و نجیبی است!
روحانی هنوز نتوانسته کشور را از گرداب زمان اصولگرایان خارج کند


*هيچ‌وقت حتي در دوران حضرت امام(ره) براي نيروهايي که خود را اصلاح‌طلب و چپ مي‌دانند فرش قرمز پهن نکردند. ما بايد تلاش و فعاليت کنيم و بتوانيم از فعاليت‌هاي خود دفاع کنيم و نااميد نشويم و عصبانيتي که داريم نبايد ما را از راه اعتدال خارج کند.

*در انتخابات رياست‌جمهوري پيش رو همه توجه کنيم که اگر حرکت و کار کنيم نتيجه خواهيم گرفت و اين‌طور نيست که اين دوره براي اصولگرايان باشد و اگر بتوانيم با مردم درست صحبت و آنها را قانع کنيم و منصفانه بگوييم که دو ديدگاه سياسي وجود دارد اينطور نمي‌شود که حتما اصولگرايان پيروز شوند.


کد مطلب: 755415

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/755415/اين-طور-اصولگرايان-پیروز-ریاست-جمهوری-باشند-انتخاب-روحانی-نه-پشيمان-هستيم-توبه-می-کنيم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com