کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اتهام زنی وکیل الدوله ردصلاحیتی به آیت الله رئیسی؛

کسی جرات ندارد علیه رئیسی چیزی بگوید/ می‌ترسند که برایشان پرونده سازی بشود!/ خدا را شکر در قوه قضاییه شرایط گل و بلبل است/ رئیسی کاندیدا شود حتما رئیس جمهور است مگر اینکه خاتمی تائید صلاحیت شود

2 اسفند 1399 ساعت 8:53

جعفرزاده ایمن آبادی مدعی شده است: نهاد‌هایی هستند که پشت آقای رئیسی هستند و کسی هم جرات ندارد علیه او چیزی بگوید. برخی از سیاسیون حاضر به انتقاد از رئیسی نیستند چرا که از پرونده‌سازی بیم دارند.


گروه سیاسی جهان نیوز: غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، از وکیل الدوله های مجلس دهم و چهره نزدیک به لاریجانی و کاندیدادی ردصلاحیت شده مجلس یازدهم که این روزها با لطف دولت روحانی ریاست سازمان نقشه برداری را عهده دار شده است، تهمت های آشکاری را درباره ریاست قوه قضائیه مطرح کرده است.

جعفرزاده با طعنه، شرایط قوه قضائیه را شرایط گل و بلبل توصیف کرده و در تهمتی وقیحانه مدعی شده است که اگر کسی از رئیسی انتقاد بکند برای او پرونده سازی می شود. این تهمت پراکنی انتخاباتی ناشی از ترس حضور آیت الله رئیسی در حالی صورت می‌گیرد که اصلاح طلبان نامدار بارها از تحولات دوران جدید قوه قضائیه تقدیر کرده اند و روند رضایت مردمی از دستگاه قضا به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات جعفرزاده را در ادامه خواهید خواند:

*شورای نگهبان به نظر و انتخاب مردم احترام بگذارد و اجازه دهد افراد ورود کنند. زمانی که افراد کمی اجازه حضور پیدا کنند نه تنها رقابتی رخ نخواهد داد بلکه مشارکتی هم نخواهد بود. مبنا و میزان مشروعیت یک حاکمیت، مشارکت مردم است. چرا مردم اکنون می‌گویند که مجلس فعلی مشروعیت مردمی ندارد؟ زیرا آن را انتخاب خود نمی‌دانند.

*تمامی جوانب تا این لحظه نشان می‌دهد که در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شاهد مشارکت بالایی نیستیم. فقط و فقط اگر مردم احساس کنند که خودشان تصمیم گیرنده هستند مشارکت بالا می‌رود. اگر ۴ کاندیدا از یک جهت داشته باشیم مردم ورود نخواهند کرد، مردم زمانی در انتخابات مشارکت خواهند کرد که آقای احمدی نژاد، سید محمدخاتمی و این نوع افراد بتوانند در انتخابات حضور داشته باشند، آنگاه می‌بینید که صندوق برای رای‌گیری کم می‌آوریم.

*اصلاح طلبان دیگر چه کاری می‌توانند انجام دهند، از دیوار شورای نگهبان بالا بروند؟ اصلاح طلبان نمی‌توانند حمایتشان از روحانی را انکار کنند، به هرحال کاچی بهتر از هیچی است. همین آقای روحانی برای اصلاح طلبان فرصت زیادی را ایجاد کرد. اگر روحانی نبود همین گزینه را هم نداشتند، اصلاح طلبان ناشکری می‌کنند.

*اصلاح طلبان در این دوره تا یک گزینه به دلشان نچسبد از او حمایت نمی‌کنند، در سال ۹۲ اصلاح طلبان پس از بررسی‌ها بالاخره بر روی روحانی به اجماع رسیدند. اکنون اگر لج کنند شرایطی مانند ۸۸ و ۹۲ برایشان ایجاد می‌شود. بهتر است لج نکنند و فردی را انتخاب کنند و در نهایت از او حمایت کنند. اصلاح طلبان تا این لحظه به نتیجه‌ای برای کاندیدای نهایی نرسیده‌اند. اصلی‌ترین کاندیدای اصلاح طلبان تا این لحظه جهانگیری است و دیگر گزینه‌هایشان در هاله‌ای ابهام قرار دارد.

درباره «جعفرزاده ایمن آبادی» بیشتر بخوانید:
یک قرن دیگر تاریخ درباره برجام قضاوت خواهد کرد
به ما ظلم شد و نتوانستیم در مجلس جدید حضور داشته باشیم

روحانی آرزوی ۱۰۰ ساله مردم ایران را برآورده کرد!
خاتمی در کمال آرامش در حال خدمت به انقلاب است
ترامپ «نامردی» کرد/ مشکلات کشور به این دلیل است
در تاریخ به نبود امثال لاریجانی افسوس می‌خوریم
دلواپسان اجازه ندادند از فرصت دوره اوباما استفاده کنیم


*اگر عارف بیاید خسارت سنگینی برای جریان اصلاح طلبان ایجاد می‌کند.

*در سفر روسیه قالیباف کاملا له شد و برخی نیز او را مغرضانه کوبیدند و حتی برخی از اصولگرایان قالیباف را بیرحمانه زدند تا دیگر نتواند برای انتخابات عرض اندام کند.

*نهاد‌هایی هستند که پشت آقای رئیسی هستند و کسی هم جرات ندارد علیه او چیزی بگوید. برخی از سیاسیون حاضر به انتقاد از رئیسی نیستند چرا که از پرونده‌سازی بیم دارند.

*نهاد‌هایی هستند که پشت آقای رئیسی هستند و کسی هم جرات ندارد علیه او چیزی بگوید. برخی از سیاسیون حاضر به انتقاد از رئیسی نیستند چرا که از پرونده‌سازی بیم دارند.

*فضا برای رئیسی مساعد است و پوشش خبری او صد درصد مثبت است؛ هیچ فرد و رسانه‌ای وارد انتقاد رئیسی نمی‌شود خدا را شکر در قوه قضاییه شرایط گل و بلبل است!

*تنها در یک سناریو، رای رئیسی شکسته می‌شود و وی پیروز نمی‌شود که سید محمد خاتمی به انتخابات ورود پیدا کند.


کد مطلب: 755378

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/755378/کسی-جرات-ندارد-علیه-رئیسی-چیزی-بگوید-می-ترسند-برایشان-پرونده-سازی-بشود-خدا-شکر-قوه-قضاییه-شرایط-گل-بلبل-کاندیدا-شود-حتما-رئیس-جمهور-مگر-اینکه-خاتمی-تائید-صلاحیت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com