کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده روحانی در شورای اجتماعی زنان:

کانديدا شدن قالیباف منطقی نيست/ نامزدی رئیس مجلس برای ریاست جمهوری، نگاه ابزاری به رای مردم است

29 بهمن 1399 ساعت 13:50

رئيس مجلس فقط يک سال از حضورش در رياست قوه مقننه مي‌گذرد، اينکه بيايد در انتخابات رياست جمهوري کانديدا شود چندان منطقي نيست که رياست مجلس را رها کند و وارد قوه اجرايي شود.


گروه سیاسی جهان نیوز: اشرف بروجردی، نماینده روحانی در شورای فرهنگی- اجتماعی زنان و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی و صاحب نظریات «پس از جريان کرونا مقبوليت دولت روحانی بالا رفته»، «خاتمی جایگاهی فاخر در میان افکار عمومی دارد»، «اسب سواری و حضور در ورزشگاه خواسته به حق زنان است»، «نوع تعامل ما با کشور‌های ديگر اقتصاد را بيمار کرده» این بار در کنار همان پروژه انحراف افکار عمومی اصلاح طلبان با کلیدواژه رئیس جمهور نظامی، حضور قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری را نگاه ابزاری به رای مردم توصیف کرده است!

به گزارش جهان نيوز، بخش هایی از اظهارات بروجردی را در ادامه خواهید خواند:

*مردم نسبت به حضور نظامي‌ها در راس قوه مجريه حساس شده‌اند و شخصا من اين مساله را چندين بار در گفت وگو‌هاي مختلفي تاکيد کرده‌ام.

*شرايط کشور طوري شده که اميد مردم براي حضور در انتخابات کاهش يافته و مسئولان بايد وضعيت موجود مردم را درک کنند و مردم را ترغيب کنند تا پرشور در صحنه انتخابات حاضر شوند.

بیشتر بخوانید:
ظریف نظر بسیاری از کشورها را نسبت به جمهوری اسلامی عوض کرد
احمدي‌نژاد جامعه را به سمت فساد کشاند


*رئيس مجلس فقط يک سال از حضورش در رياست قوه مقننه مي‌گذرد، اينکه بيايد در انتخابات رياست جمهوري کانديدا شود چندان منطقي نيست که رياست مجلس را رها کند و وارد قوه اجرايي شود. به نظر من اين موضوع اول تا حدي نگاه ابزاري به راي مردم است و دوما نظر مردم در اين بين سوخت شده است. تا به حال به اين مساله توجه کرده‌ايد، براي اينکه يک نفر در مجلس قرار بگيرد چه هزينه‌هايي از جيب مردم شده است. چرا بايد در کشور ما با وجود انبوه مشکلات اقتصادي فردي از رياست مجلس تمايل دارد به قوه مجريه هم بينديشد؟


کد مطلب: 755152

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/755152/کانديدا-شدن-قالیباف-منطقی-نامزدی-رئیس-مجلس-ریاست-جمهوری-نگاه-ابزاری-رای-مردم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com