کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تائید ناخواسته گفته صهیونیست‌ها/ خباز: «بهزاد نبوی» با تقوا و گل سرسبد اصلاح طلبان است +سوابق رئیس ناسا

28 بهمن 1399 ساعت 8:55

مرور سوابق نبوی و بازخوانی نظرات او نشان می دهد که خباز ناخواسته بر گفته سران امریکا و اسرائیل که «اصلاح طلبان بزرگ‌ترین ‌سرمایه ‌اسرائیل در ایران هستند» و «اصلاح‌طلبان خط‌ مقدم آمریکا هستند» صحه گذاشته است.


گروه سیاسی جهان نیوز: اصلاح طلبان مکانیزم انتخاباتی خود را به نام «جبهه اصلاحات ایران» رسما رونمایی کردند و رئیس این مجموعه هم بهزاد نبوی، از متحصنین مجلس ششم و محکومان فتنه سال 88 قرار دادند.

محمدرضا خباز، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و استاندار سمنان و خراسان شمالی درباره انتخاب بهزاد نبوی به عنوان رئیس «جبهه اصلاحات ایران»، به خصوصیات برجسته(!) بهزاد نبوی در حوزه تقوا و مسئولیت پذیری و سوابق انقلابی اشاره کرده است که بخش های مهم گفتگوی او را در ادامه خواهید خواند:

*او به خاطر فعالیت های مبارزاتی تجربه 13 سال زندان در رژیم پهلوی را دارد، در مجلس ششم نایب رئیس اول بود و اداره پارلمان با نمایندگانی که هر کدام مدعی و دب‌دبه و کب‌کبه ای داشتند کار آسانی نبود.

*آقای بهزاد نبوی گل سرسبد جریان اصلاحات است. وقتی چهل نفر نشستند و یک نفر را انتخاب کردند آن یک نفر چاره ای ندارد که شانه اش را زیر بار مسئولیت بدهد.

*اگر مردم پای صندوق رأی بیایند و بالای 60 درصد مشارکت را شاهد باشیم بله امیدوارم اما اگر میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس کمتر از 40 درصد باشد قطعا رئیس جمهوری به همان سیاق انتخاب خواهد شد.

*احزاب باید نامزدهایی که شایستگی و توانمندی بیشتر، تجربه مدیریت قوی تر و محبوبیت بالاتری نزد مردم دارد، آنها را انتخاب و معرفی کنند. البته انتخاب نامزد نهایی باید بعد از اعلام نظر شورای نگهبان باشد چرا که امکان دارد برخی احراز صلاحیت نشوند.
 

*نامزدهای اصلاح طلب ثبت نام می کنند هر تعداد در بین تأییدصلاحیت شدگان بودند، درباره آنها نظرسنجی صورت می گیرد. سپس نهاد اجماع ساز براساس ملاک های تعریف شده آنها را ارزیابی می کند، هر کس امتیاز بیشتری آورد می ماند و بقیه کمک های او در کابینه خواهند بود.


خباز، بهزاد نبوی هفتاد و هشت ساله را گل سر سبد جریان اصلاحات معرفی کرده است. مرور سوابق نبوی و بازخوانی نظرات او نشان می دهد که خباز ناخواسته بر گفته سران امریکا و اسرائیل که «اصلاح طلبان بزرگ‌ترین ‌سرمایه ‌اسرائیل در ایران هستند» و «اصلاح‌طلبان خط‌ مقدم آمریکا هستند» صحه گذاشته است. البته که تاکنون هم اصلاح طلبان این تمجید صهوینیست ها را تکذیب نکرده و واکنش خاصی نداشتند.

درباره «بهزاد نبوی» بیشتر بخوانید:
اگر تجربه امروز را داشتم، هرگز مردم را به انقلاب تشويق نمی‌كردم

بزرگ‌ترين افتخار دوران جمهوری اسلامی برجام است!
نظام به روحانی اجازه بدهد تا برای حل مشکلات اقدامی بکند!
بعد از دوم خرداد قدرت بیشتری داشتیم یا امروز که انواع موشک‌ داریم؟


کد مطلب: 754946

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/754946/تائید-ناخواسته-گفته-صهیونیست-ها-خباز-بهزاد-نبوی-تقوا-گل-سرسبد-اصلاح-طلبان-سوابق-رئیس-ناسا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com