کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با ۷۹ سال سن؛

غرضی با شعار جدید اعلام کاندیداتوری کرد/ اعتقادی به چپ‌بازی‌ها و راست‌بازی‌ ندارم

27 بهمن 1399 ساعت 11:10

من یک تعبیری دارم و همیشه به کار می‌برم که چپ نمی‌تواند دولت نگه دارد و راست نمی‌تواند ملت نگه دارد و من اعتقادی به این چپ‌بازی‌ها و راست‌بازی‌ها ندارم.


گروه سیاسی جهان نیوز: محمد غرضی، وزیر دولت سازندگی و نامزد ریاست جمهوری در سال 92 قصد خود برای کاندیداتوری سال 1400 را اعلام کرده و شعارش را نیز مشخص کرده است.

البته که غرضی پیش تر هم گفته بود: «باز هم برای ریاست جمهوری ثبت نام می‌کنم، شاید خدا فرجی برساند!»

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از گفت‌وگوی غرضی را در ادام خواهید خواند:

*این وضعیت خوب نیست زیرا وقتی جامعه می‌بیند که این همه مدعی برای ریاست‌جمهوری وجود دارد، تصور می‌کند که قصد خدمتی در کار نیست و مأیوس می‌شود.

*پنج‌هزار نفر از اولاد مدیران از 100 میلیون تا یک‌میلیارد دلار به آمریکا برده‌اند. آیا مسئولی که فرزندش را به آمریکا می‌فرستد، می‌تواند خیرخواه مردم باشد؟

*من دهه‌هاست که در هرجایی که تشخیص داده‌ام می‌توانم خدمت کنم حاضر شده‌ام و اکنون هم با شعار «ترجیح حقوق عامه بر حقوق خاصه» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شوم. من باور دارم که نباید حقوق عامه برای تأمین حقوق برخی خواص پایمال شود و وقتی در خودم می‌بینیم که بتوانم این شعار را محقق کنم، حتما نامزد می‌شود تا بتوانم خدمتی به مردم سرزمینم کنم.



* ما دیدیم که در همین دولت ارز 4200تومانی به بهانه واردات کالاهای اساسی به عده‌ای دادند و هیچ اتفاق مثبتی برای مردم رخ نداد و فقط جیب عده‌ای پر شد. این سیاست منفور است که از جیب فقرا خالی کنیم و جیب اغنیا را پرتر کنیم. در این دولت این اتفاق رخ داد و طبیعی است که مردم هم نسبت به مسئولان کنونی بی‌اعتماد شوند.

*من یک تعبیری دارم و همیشه به کار می‌برم که چپ نمی‌تواند دولت نگه دارد و راست نمی‌تواند ملت نگه دارد و من اعتقادی به این چپ‌بازی‌ها و راست‌بازی‌ها ندارم. نه اصولگرا و نه اصلاح‌طلبم بلکه من سرباز انقلابم. بنابراین محمد غرضی را نباید به عنوان یک نامزد جناحی فرض کنید بلکه باید نامزدی معتقد به انقلاب اسلامی بدانید.


کد مطلب: 754867

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/754867/غرضی-شعار-جدید-اعلام-کاندیداتوری-اعتقادی-چپ-بازی-ها-راست-بازی-ندارم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com