کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هاشمی طبا، کارشناس ثابت رسانه‌های اصلاح طلب:

تا آخر دولت خاتمی اعتقاد مردم نسبت به نظام خيلي خوب بود/ کارهای احمدي‌نژاد لطمه زيادی به نظام زد/ اصولگرا و اصلاح طلب برنامه‌ای برای اداره کشور ندارند

25 بهمن 1399 ساعت 12:06

واقعيت اين است که تا پايان دولت اصلاحات اعتقاد و باور مردم نسبت به مسئولان و نظام خيلي خوب بود.


گروه سیاسی جهان نیوز: مصطفی هاشمی طبا، کارشناس ثابت رسانه های اصلاح طلب و صاحب نظریات «مقاومت یعنی به خودمان سخت بگیریم نه زندگی بهتر» ، «بزرگترین دشمن ما وضعیت آب است نه آمریکا» و «اگر اقتصاد خوب می‌خواهیم باید با آمریکا آشتی کنیم!» در گفتگو با روزنامه اصلاح طلب آرمان اظهارات تازه ای را مطرح کرده است که گزیده آن را در ادامه خواهید خواند:

*واقعيت اين است که تا پايان دولت اصلاحات اعتقاد و باور مردم نسبت به مسئولان و نظام خيلي خوب بود. با اين وجود پس از دولت اصلاحات‌، به دليل رفتارها، وعده‌ها و اقدامات هرج‌و‌مرج‌گرايانه آقاي احمدي‌نژاد لطمات زيادي به نظام وارد شد. پس از دولت آقاي احمدي‌نژاد، دولت آقاي روحاني روي کار آمد که در چهار ساله نخست به دليل توافق برجام و اتفاقاتي که رخ داد دولت موفقي بود. با اين وجود در دولت دوم و در حالي که با روي کار آمدن ترامپ انتظار تحريم‌ها و تقابل وجود داشت اما پيش‌بيني‌هاي لازم از سوي دولت آقاي روحاني صورت نگرفت.

درباره «مصطفی هاشمی طبا» بیشتر بخوانید:
رئیس جمهور، دومین فرد کشور است اما اختیارات چندانی ندارد
روحانی با امضای برجام خدمت بزرگی کرد!

دولت روحانی عاقلانه و سنجیده حرکت می‌کند
اگر آقایی با خانمش به ورزشگاه بیاید، آدم محترم‌تری می‌شود

*احمدي‌نژاد برعکس آقاي روحاني بود و به راحتي با مردم ارتباط برقرار مي‌کرد. شايد حرف‌هاي نادرستي هم مي‌زد اما در ارتباط برقرار کردن با مردم موفق عمل مي‌کرد. اين در حالي است که آقاي روحاني بيشتر به شيوه نطق و خطابه عمل مي‌کند.

*نه جريان اصلاحات و نه جريان اصولگرايي هيچ برنامه‌اي براي آينده کشور ندارند. همه دفع‌الوقت مي‌کنند. جريان‌هاي سياسي بايد عنوان کنند چه برنامه‌اي براي اداره کشور دارند و پيامدهاي اجراي اين برنامه چه خواهد بود.

*رئيس دولت اصلاحات يکي از افراد علاقه‌مند به نظام و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي است.


کد مطلب: 754627

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/754627/آخر-دولت-خاتمی-اعتقاد-مردم-نسبت-نظام-خيلي-خوب-کارهای-احمدي-نژاد-لطمه-زيادی-زد-اصولگرا-اصلاح-طلب-برنامه-ای-اداره-کشور-ندارند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com