کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سهیلا جلودارزاده، فعال اصلاح طلب:

نبايد همه مشکلات کشور را گردن رئيس‌جمهور بيندازيم/ منفور شدن روسای جمهور در ایران به خاطر فرهنگ اشتباه مردم است

4 بهمن 1399 ساعت 9:55

صحبت‌هايي که بعضي‌ها عليه رئيس‌جمهور مطرح مي‌کنند، فراتر از عدالت و کاملا بي‌اخلاقي است.


گروه سیاسی جهان نیوز: سهیلا جلودارزاده، فعال اصلاح طلب و عضو فراکسیون امید مجلس گذشته به بهانه اشتباه یکی از مهمانان تلویزیون در استفاده از یک تعبیر نامناسب برای روحانی گفته است: «رئيس‌جمهور حتي اگر در دوره رياست خود شبانه‌روز هم تلاش کند، اما بنا به فرهنگ اشتباهي که در کشور ما وجود دارد، بعد از دوران رياست خود مورد نفرت و انتقاد قرار مي‌گيرد». ظاهرا در قاموس جریان اصلاح طلبی مقوله ای به نام پذیرش اشتباهات و عذعرخواهی وجود ندارد و گویی مردم فقط موظف به رای کاندیداهای اصلاح طلبان و قدرشناسی هستند.

به گزارش جهان نیوز، گزیده یادداشت جلودارزاده که در روزنامه آرمان منتشر شده است را در ادامه خواهید خواند:

*نبايد فراموش کنيم که حسن روحاني به‌عنوان رئيس‌جمهوري که با راي اکثريت مردم به پاستور رسيده است، در چه شرايطي کشور را مديريت مي‌کند. او با آزمون و خطا و البته با اشتباهاتي که در دولت وجود دارد، کشور را اداره مي‌کند. اينکه عده‌اي خدمت‌هاي دولت را ناديده گرفته‌اند، بي‌انصافي است و بايد منصفانه‌تر با مسائل برخورد کنيم.

*هيچ انسان عاقلي در شرايط کنوني که کشور در آن قرار دارد، رياست قوه مجريه را برعهده نمي‌گيرد. به اين دليل که بي‌تقوايي، کارشکني، فساد و... جزء مسائل مهمي است که نمي‌گذارد، رئيس‌جمهور 4 سال آينده کشور به مردم خدمت کند.

درباره «سهیلا جلودارزاده» بیشتر بخوانید:
جنجال ویلای دختر نعمت زاده انتقام گیری بود
قالیباف رای بیاورد مجلس «تیمچه حاجب‌الدوله» می‌شود!
از هشت سال احمدی نژاد چیزی جز مخروبه تحویل ندادند
خدای یکتا را پرستش کنید و نماز اول وقت بخوانید

*صحبت‌هايي که بعضي‌ها عليه رئيس‌جمهور مطرح مي‌کنند، فراتر از عدالت و کاملا بي‌اخلاقي است. پشتيبان رئيس‌جمهور راي مردم است و قطعا که رئيس قوه مجريه در مشکلات کشور تقصيرات دارد، اما نبايد همه مشکلات کشور را بر گردن رئيس‌جمهور بيندازيم.

*رئيس‌جمهور حتي اگر در دوره رياست خود شبانه‌روز هم تلاش کند، اما بنا به فرهنگ اشتباهي که در کشور ما وجود دارد، بعد از دوران رياست خود مورد نفرت و انتقاد قرار مي‌گيرد.



*بعضي از افراد بي‌تقوا در فضاي مجازي، آنقدر به رئيس دولت اصلاحات يا مرحوم آيت‌ا... هاشمي‌رفسنجاني توهين مي‌کنند که واقعا ناراحت‌کننده است.

*ترغيب مردم به شبکه‌هاي ماهواره‌اي نشان‌دهنده آن است که مردم نسبت به صداوسيما ‌اعتماد لازم را ندارند و فقط گروه خاصي از برنامه‌هاي رسانه ملي استقبال مي‌کنند.


کد مطلب: 752391

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/752391/نبايد-همه-مشکلات-کشور-گردن-رئيس-جمهور-بيندازيم-منفور-شدن-روسای-جمهور-ایران-خاطر-فرهنگ-اشتباه-مردم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com