کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات جدید کاندیدای انتخابات سال ۹۶:

از رای به روحانی پشیمان نیستم/ هرکسی جای روحانی بیاید وضع همین است/ دیگر کاندیدا نمی‌شوم/ بهترین‌ حرف‌ها را زدم اما مردم به من رای نمی‌دهند

2 بهمن 1399 ساعت 9:44

بحث نظامی و غیر نظامی در انتخابات ریاست جمهوری، بحثی انحرافی است. خود آقای روحانی نظامی است. ایشان جانشین فرمانده کل قوا بوده‌اند.


گروه سیاسی جهان نیوز: سید مصطفی هاشمی طبا، کاندیدای ریاست جمهوری سال 96 و کارشناس ثابت رسانه های اصلاح طلب گفته است که دیگر برای ریاست جمهوری کاندیدا نخواهد شد. او گفته است که در دوران ریاست جمهوری بهترین حرف ها را زده اما مردم به او رای نمی دهند.

به گزارش جهان نیوز، گزیده اظهارات هاشمی طبا در گفت‌وگو با همشهری را در ادامه خواهید خواند:

*هر کسی جای آقای روحانی بیاید وضع همین است و فرقی نمی‌کند. چه بسا حتا شرایط بدتر هم بشود. به طور مثال بعضی مخالفان آقای روحانی معتقدند اگر آقای رئیسی بیاید مشکلات حل می‌شود. من با اینکه ایشان را دوست دارم و ارتباط خوبی با ایشان دارم معتقدم اگر فرض کنیم آقای رئیسی بیاید باز هم وضع کشور هیچ فرقی نمی‌کند. مثلا ایشان چه کاری می‌تواند انجام دهد؟ شرایط همین است دیگر. دولت یک بودجه کلان دارد و این بودجه باید تامین شود و کسری آن باید جبران شود. در واقع می‌خواهم بگویم  ایشان هم توی همین چاله کسری بودجه می‌افتد.

*من به آقای روحانی رای دادم و پشیمان هم نیستم برای اینکه روندی که دولت روحانی پی گرفته بود، خیلی از گره‌های مملکت را باز می‌کرد اما خب برخورد ترامپ باعث به بن بست خوردن برخی برنامه‌های دولت شد. البته از آن به بعد هم دولت دیگر در مقابل ترامپ خود را مجهز نکرد  و آقای روحانی هم اهل این حرف ها نیست.
 
*به نظر من فرقی نمی‌کند، چه بایدن خشن بیاید چه بایدن رئوف و مهربان. چون روند حرکت مملکت ما تغییر پیدا نمی‌کند.

*فرقی ندارد اصولگرا یا اصلاح طلب، چرا که اصلاح طلب‌های ما هم پوپولیست هستند. من معتقدم همه رئیس جمهورهای ما پوپولیست بوده‌اند فقط کمی آیت الله هاشمی حرکت‌ها و کارهای غیر پوپولیستی می‌کرد. اساسا در جمهوری اسلامی همیشه سیاست پوپولیستی رواج داشته است.

درباره «مصطفی هاشمی طبا» بیشتر بخوانید:
مطمئنا اصولگرایان در مجلس هیچ کار خاصی انجام نمی‌دهند
دولت روحانی عاقلانه و سنجیده حرکت می‌کند
بزرگترین دشمن ما وضعیت آب است نه آمریکا

اگر اقتصاد خوب می‌خواهیم باید با آمریکا آشتی کنیم!
اگر آقایی با خانمش به ورزشگاه بیاید، آدم محترم‌تری می‌شود

*«آقای هاشمی طبا سال ۹۶ هم که نامزد شدید، اینقدر ناامید بودید؟» نه، چرا که آن وقت اوضاع فرق می‌کرد و  روابط خارجی ما کمی بهتر بود. الان روابط خارجی کشور خیلی به هم ریخته است. الان در میوه‌فروشی های دوبی به جای میوه ایرانی میوه اسرائیلی وجود دارد  با پرچم اسرائیل.  ببینید اسرائیلی ها تا خلیج فارس پیش ‌آمده اند. ما هم که از همه این همسایه‌ها بریدیم.  اصلا به نظر من دیگر نمی‌توانیم روابط خارجی‌مان را اصلاح کنیم .

*اگر ترامپ برجام را مثل اوباما ادامه داده بود الان اوضاع کشور خیلی فرق می‌کرد.

*بحث نظامی و غیر نظامی در انتخابات ریاست جمهوری، بحثی انحرافی است. خود آقای روحانی نظامی است. ایشان جانشین فرمانده کل قوا بوده‌اند. آقای قالیباف هم که قبلا نامزد شده نظامی است.  بعد هم با پوشیدن لباس نظامی شخصیت کسی که فرق نمی‌کند.

*عده‌ای می‌گویند سردار دهقان می‌خواهد کاندیدا شود. من ایشان را می‌شناسم، به نظرم ایشان خیل  فرقی با رئیس جمهورهای قبلی و فعلی ندارد. البته من در کل با نظامی‌ها مخالف نیستم.

*کاندیدا  نمی‌شوم چون انتخاب نمی‌شوم. چرا که رای گرفتن ساز و کار دیگری دارد. دو بار هم امتحان کردم و همه هم اذعان کردند و گفتند بهترین‌ حرف ها را من زدم اما خب مردم به من رای نمی دهند


کد مطلب: 752234

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/752234/رای-روحانی-پشیمان-نیستم-هرکسی-جای-بیاید-وضع-همین-دیگر-کاندیدا-نمی-شوم-بهترین-حرف-ها-زدم-اما-مردم-نمی-دهند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com