کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شریف زاده، چهره نزدیک به احمدی نژاد:

احمدی نژاد به خاطر رفتارهای آیت الله مصباح پیام تسلیت نداد!/ تفکر آقای احمدی‌نژاد خیلی دور از آقای مصباح بود/ محور تفکر احمدی‌نژاد انسان است

30 دی 1399 ساعت 8:58

تفکر آقای احمدی‌نژاد خیلی دور از آقای مصباح بود. آقای مصباح درباره شیوه حکومت‌داری طور دیگری فکر می‌کرد.


گروه سیاسی جهان نیوز: بهمن شریف‌زاده، از چهره های نزدیک به احمدی نژاد، رفتارهای آیت الله مصباح را دلیل عدم صدور پیام تسلیت رئیس دولت دهم برای رحلت این عالم بزرگ دانسته است! هرچند که عظمت علامه مصباح یزدی به عنوان شخصی که رهبرانقلاب از او به عنوان علامه طباطبایی و مطهری زمان یاد کرده اند اجل از آن است که با رفتارهای شخصی همچون احمدی نژاد خدشه دار شود اما باید یادآور شد که رویکرد انقلابی و ولایت مدارانه همیشگی مرحوم آیت الله مصباح است که باعث عصبانیت اصلاح طلبان و اعضای حلقه انحرافی می شود.

نکته قابل توجه از میان اظهارات شریف زاده اذعان به تفکر فاصله دار احمدی نژاد با  آقای مصباح است. این نقطه مقابل همان موضوعی است که اصلاح طلبان سعی کرده و می کنند احمدی نژاد را در افکار عمومی به عنوان ثمره حمایت آیت الله مصباح معرفی کنند.

البته از شخصیتی همچون احمدی نژاد که مسیر خود را به سمت انتشار نامه های سرگشاده برای رهبر معظم و معزز انقلاب و حاج قاسم سلیمانی تغییر داد و قاتل کودکان یمن را عالیجناب خطاب کرده و او را ناراحت از کشتار کودکان یمن خطاب می کند و برای مایکل جکسون و فلان رپر امریکایی و انجلینا جولی پیام می دهد نباید انتظار دیگری داشت.

به گزارش جهان نیوز، گزیده اظهارات شریف زاده را در ادامه خواهید خواند:

*آقای احمدی‌نژاد یک تفکر خاص دارد که اگر افرادی در این تفکر قرار داشته باشند مورد حمایتش واقع می‌شوند و اگر نداشته باشند طبیعتا حمایت نمی‌شوند. تفکر او هم بهار است که منشور نهضت به سوی بهار هم منتشر شده است. حالا اگر کسی تفکر بهار را قبول داشته باشد، آقای احمدی‌نژاد از او حمایت می‌کند.

*آقای نیکزاد که اصلا با تفکر آقای احمدی‌نژاد همخوان نیست و با هیچ معیاری نمی‌شود او را داخل در تفکر بهار دانست. آقای حسینی هم همین‌طور اما آقای نیکزاد به مراتب بیشتر با افکار آقای احمدی‌نژاد فاصله دارد. این به معنی آن نیست که آنها در گذشته با آقای احمدی‌نژاد همکاری نکرده‌اند زیرا آقای احمدی‌نژاد از هر طیفی که قصد خدمت داشت استفاده کرد، بلکه به این معنی است که آقای نیکزاد در حال حاضر اصلا همسو با اندیشه‌های آقای احمدی‌نژاد نیست.



*محور تفکر احمدی‌نژاد انسان است. او قائل به حکومت مردم است و در اداره امور نقش بی‌بدیلی برای مردم قائل است.

*تفکر آقای احمدی‌نژاد خیلی دور از آقای مصباح بود. آقای مصباح درباره شیوه حکومت‌داری طور دیگری فکر می‌کرد. از سوی دیگر آقای مصباح و طرفدارانش از مقطعی به بعد نسبت به آقای احمدی‌نژاد حرف هایی زدند؛ به نحوی که هرگز فراموش نمی‌کنیم به آقای احمدی‌نژاد گفتند اهل سِحر و جادوست یا به آقای مشایی گفتند او ساحره است یا حتی یک زمانی گفتند احمدی‌‌نژادی‌ها فراماسون هستند یا در نهایت گفتند احمدی‌نژاد و اطرافیانش جریان انحرافی‌اند. وقتی آقای احمدی‌نژاد چنین رفتارهایی را مشاهده کرد، طبیعی است که برای درگذشت آقای مصباح پیام تسلیتی ندهد.


کد مطلب: 751994

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/751994/احمدی-نژاد-خاطر-رفتارهای-آیت-الله-مصباح-پیام-تسلیت-نداد-تفکر-آقای-احمدی-نژاد-خیلی-دور-محور-انسان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com