پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱
هفته چهل و هشتم؛

فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در هفته‌ای که گذشت/ از «تصاویر بکر از حاج قاسم و تیم حفاظتش» تا «ماجرای تذکر آقا به استاد رفیعی بعد از منبر»

جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب: 751616
جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون بسته چهل و هشتم فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در مقابل دیدگان شماست.
فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در هفته‌ای که گذشت/ از «تصاویر بکر از حاج قاسم و تیم حفاظتش» تا «ماجرای تذکر آقا به استاد رفیعی بعد از منبر»
گروه چند رسانه ای جهان نيوز: هفته گذشته با اظهارات بی شرمانه فائزه هاشمی دختر مرحوم ایت الله هاشمی آغاز شد. اظهارات بی شرمانه ای که حتی صدای برادر پر حاشیه خود را هم در اورد.

فیلم تولیدی جهان نيوز درباره  این موضوع جز پر بازدیدهای سایت جهان نيوز قرار گرفت.

حال و هوای روزهای بعد از سالگرد شهادت حاج قاسم نیز بوی حاج قاسم می داد و فیلم های تازه منتشر شده از این شهید محبوب همچنان با اقبال مخاطبین سایت جهان نيوز روبرو است.


جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون بسته چهل و هشتم فیلم‌های پربازدید جهان نيوز در مقابل دیدگان شماست.

ماجرای تذکر آقا به استاد رفیعی بعد از منبر

فیلمی از ماجرای تذکر آق به استاد رفیعی بعد از منبر را مشاهده می کنید.

دانلود فیلم/ ماجرای تذکر آقا به استاد رفیعی بعد از منبر

فیلم/ تصاویر بکر از حاج قاسم و تیم حفاظتش

«چند قدم آن طرف تر» روایتی است شگفت آور از ناگفته های اعضای تیم حفاظت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه، مردی که یک ملت پشت او بود.
 
در این مستند پای گفت وگو با افرادی می نشینیم که محافظت از سردار دل ها را بر عهده داشتند و خاطرات بسیاری از او در حافظه شان مانده است.
 

تست تیربار فوق سریع توسط سردار پاکپور

تست تیربار فوق سریع و جدید توسط فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران سردار پاکپور را در ادامه خواهید دید.

فیلم/ تست تیربار فوق سریع توسط سردار پاکپور

اندر حکایت فحاشی‌های رکیک و شرم آور یک مقام ورزشی

حداقل انتظار از دادستان محترم این است که با توجه به استفاده از الفاظ رکیک یک مقام دولتی در ملا عام که طبق قانون مستحق حد شرعی می باشد ورود به عنوان مدعی العموم به این ماجرا و برخورد با مهدی رسول پناه است تا حداقل درس عبرتی برای مسئولین باشد که مراقب نوع ادبیات خود باشند.

دانلود فیلم فحاشی های رسول پناه

فیلمی درباره فائزه که محسن هاشمی باید ببیند

جهان نيوز در یک گزارش ویدئویی پیرامون درخواست محسن هاشمی از فائزه، نکات متفاوتی را درباره درخواست فرزند ارشد آیت الله هاشمی از دختر حاشیه ساز خانواده مطرح کرده است.

دانلود/ فیلمی درباره فائزه که محسن هاشمی باید ببیند

حاج قاسم در حال تماشای بازی فوتبال

فیلم کمتر دیده شده از حاج قاسم در حال تماشای بازی فوتبال را مشاهده می کنید.

فیلم


 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سردار عزیز،
شرمنده مرام و معرفتت هستم.
دست ما را هم بگیر سردار