کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترابی باید تاوان نشان دادن عکس رهبری را بدهد! +فیلم و جزئیات

25 دی 1399 ساعت 21:35

حداقل انتظار از دادستان محترم این است که با توجه به استفاده از الفاظ رکیک یک مقام دولتی در ملا عام که طبق قانون مستحق حد شرعی می باشد ورود به عنوان مدعی العموم به این ماجرا و برخورد با مهدی رسول پناه است تا حداقل درس عبرتی برای مسئولین باشد که مراقب نوع ادبیات خود باشند.


گروه ورزشی جهان نیوز، سجاد کریم پور: ظاهرا حاشیه های مهدی رسول پناه مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس و رئیس فعلی هیئت مدیره این باشگاه تمامی ندارد.

رسول پناه که چند ماه پیش با حاشیه سازی های فراوان و منتشر شدن چندین فیلم از ایشان که در حال توهین و فحاشی با الفاظ رکیک به بازیکنان پرسپولیس و همچنین مردم شریف مازندران همراه بود بالاخره مجبور به استعفاء از مدیریت باشگاه پرسپولیس شد ولی با این حال به مدیریت هیئت مدیره این باشگاه منصوب شد تا اختلافات آقای دندان پزشک وزیر ورزش و بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس مثل آتش زیر خاکستر بماند و با مصاحبه گل محمدی بلافاصله بعد از شهرآورد 94 دوباره آتش اختلافات سر به آسمان  بکشد.
 

دانلود فیلم فحاشی های رسول پناه
 
درست در همین ایام فیلم جدیدی از رسول پناه منتشر شده است که با الفاظ بسیار رکیک که در شرع مقدس و قانون مجازات اسلامی کشور مستحق حدود شرعی می باشد مهدی ترابی بازیکن ملی پوش و سابق پرسپولیس را خطاب قرار می دهد و می گوید که کار ترابی در نمایش عکس رهبر انقلاب بعد از گلزنی تاوان دارد که باید ترابی بپردازد.
 

اشاره رسول پناه به این شادی گل ترابی می باشد
 
به نظر می رسد با انتشار سریالی توهین های رسول پناه جناب وزیر قصد هیچگونه برخوردی با هم حزبی خود ندارد. (رسول پناه و سلطانی فر عضو «حزب اعتماد ملی» می باشند)

جدای از آنکه حراست وزارتخانه ورزش گفته است که به موضوع اظهارات ساختارشکنانه رسول پناه ورود خواهد کرد اما به نظر می رسد بهتر است که دادستان محترم با توجه به نوع اظهارات وی و همچنین استفاده یک مقام دولتی از الفاظ رکیک در ملا عام، به عنوان مدعی العموم به این ماجرا ورود و با رسول پناه برخورد کند تا درس عبرتی برای دیگران باشد.


کد مطلب: 751585

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/751585/ترابی-باید-تاوان-نشان-دادن-عکس-رهبری-بدهد-فیلم-جزئیات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com