کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمله جدید جعفرزاده ایمن آبادی:

فکر می‌کنم این مجلس یک خاطره تلخ به جای بگذارد/ بدترین اتفاقات در حال رخ دادن است/ باید قبل از آن‌که خدایی ناکرده دیر شود کاری کرد

22 دی 1399 ساعت 15:29

فکر می کنم مجلس یازدهم یک خاطره تلخ را در ذهن مردم به جای بگذارد.


گروه سیاسی جهان نیوز: غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مجلس دهم و کاندیدای ردصلاحیت شده مجلس یازدهم که این روزها با لطف روحانی و نوبخت، ریاست سازمان نقشه برداری را عهده دار شده است به مجلس یازدهم و به ویژه کمیسیون تلفیق به خاطر اصلاح لایحه بودجه پیشنهادی دولت حمله کرده است. این در حالی که به عقیده بسیاری از کارشناسان اقتصادی لایحه دولت در حکم یک فاجعه و برای فروپاشی است. خصوصا بحث پیش بینی نرخ ارز سال بعد و میزان فروش روزانه دو میلیون و 300 هزار بشکه اوج اشتباهات دولت برای بودجه سال بعد است که کل اقتصاد کشور را تحت تاثیر قرار می دهد.

همچنین جعفرزاده در حالی از کوچک شدن سفره مردم ابراز نگرانی کرده که در چهار سال مجلس دهم او و بسیاری از دوستانش به عنوان چهره های وکیل الدوله شناخته شدند که در مقابل ناکارآمدی های دولت روحانی ساکت بودند.

گفتنی است علی رغم آنکه نمایندگان مجلس یازدهم بر رد کلیات بودجه اتفاق نظر داشتند اما به دلیل عدم وجود انگیزه و توان لازم در دولت ترجیح دادند تا اصلاح بودجه را در همان مجلس انجام دهند.

به گزارش جهان نیوز، گزیده اظهارات ایمن آبادی را در ادامه خواهید خواند:

*امسال در کمیسیون تلفیق سفره مردم در حال کوچکتر شدن است که شاهد این ادعا حذف ارز نیمایی و دولتی و افزایش مالیات‌ها و عوارض‌های کمرگی است که بار این فشار را مردم باید تحمل کنند.

*از آقای نادران تقاضا دارم با دقت بیشتری به این موارد اصلاحی نگاه کنند. نمی شود شعار داد اما در عمل در تلفیق بودجه کار دیگری انجام داد. معتقدم بدترین اتفاقات در حال رخ دادن است و باید قبل از آن‌که خدایی ناکرده دیر شود، کاری کرد.

درباره «جعفرزاده ایمن آبادی» بیشتر بخوانید:
یک قرن دیگر تاریخ درباره برجام قضاوت خواهد کرد
به ما ظلم شد و نتوانستیم در مجلس جدید حضور داشته باشیم

روحانی آرزوی ۱۰۰ ساله مردم ایران را برآورده کرد!
خاتمی در کمال آرامش در حال خدمت به انقلاب است
ترامپ «نامردی» کرد/ مشکلات کشور به این دلیل است
در تاریخ به نبود امثال لاریجانی افسوس می‌خوریم
دلواپسان اجازه ندادند از فرصت دوره اوباما استفاده کنیم


*پیش بینی فروش نفت در بودجه سال ۱۴۰۰ درست بوده است و شما هنگامی که یک میلیون از آن برمی‌دارید باید جای خالی‌اش را از جیب مردم پر کنید که این یکی از بزرگترین نقص ها است.

*اصلا قابل توجیه نیست هنگامی دولت می‌گوید من فلان مقدار می‌توانم نفت بفروشم اما عده‌ای بگویند نباید بفروشی! مشخص است که مابه التفاوتش را مردم باید پرداخت کنند.

*فکر می کنم مجلس یازدهم یک خاطره تلخ را در ذهن مردم به جای بگذارد.


کد مطلب: 751226

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/751226/فکر-می-کنم-این-مجلس-یک-خاطره-تلخ-جای-بگذارد-بدترین-اتفاقات-حال-رخ-دادن-باید-قبل-آن-که-خدایی-ناکرده-دیر-شود-کاری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com