کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گستاخی فائزه هاشمی درباره سیدالشهدای مقاومت؛

بابا به آقای قاسم سلیمانی گفت به سوریه نرو/ عملکرد ایشان چه گره‌ای از مشکلات کشور باز کرد؟/ نتیجه این شده که دوستان خود را از دست دادیم

20 دی 1399 ساعت 12:12

نتیجه عملکرد آقای سلیمانی و یا نتیجه عملکرد ما به عنوان سیاست مقاومت چه بوده است؟ چه گرهی از مشکلات کشور ما باز کرده و چه مسیری برای توسعه ایران گشوده است؟


گروه سیاسی جهان نیوز: فائزه هاشمی، دختر حاشیه ساز و حاشیه دار رئیس فقید مجمع تشخیص همزمان با سالروز درگذشت پدرش اظهارات تازه ای بر زبان آورده و سال ها زحمات شبانه روزی شهید حاج قاسم سلیمانی که امریکایی ها در نهایت عصبانیت به دستور علنی و مستقیم ترامپ او را ترور کردند را بی نتیجه دانسته که باعث شده ایران دوستان خودش را از دست بدهد!

به گزارش جهان نیوز، فارغ از نقد و پاسخ، صرفا جهت اطلاع گزیده اظهارات فائزه هاشمی در ادامه خواهید خواند:
 
*آقای قاسم سلیمانی قبل از رفتن به سوریه با پدرم مشورت کرد و ایشان به وی گفت نرو!

*این همه از سیاست مقاومت و اقدامات ایران در منطقه دفاع می‌شود، درحالی ‌که هر چیزی که نتیجه آن به توسعه ایران منجر نشود، نمی‌تواند کار مثبتی باشد.

*در ایام سالگرد ترور آقای سلیمانی، از یک نفر نمی‌شنویم که بگوید او چه کار کرد. پدرم درایت و آینده‌نگری قوی داشته که توصیه کرده به سوریه نروید و درست هم گفته است.

*نتیجه عملکرد آقای سلیمانی و یا نتیجه عملکرد ما به عنوان سیاست مقاومت چه بوده است؟ چه گرهی از مشکلات کشور ما باز کرده و چه مسیری برای توسعه ایران گشوده است؟

درباره «فائزه هاشمی» بیشتر بخوانید:
من اگر امریکایی بودم ترامپ را برای ایران ترجیح می دادم
مانتوهای دراز و گشاد چیست که تن دخترها کرده‌ایم
خانواده هاشمی هرچه سنشان بالاتر می‌رود پرانرژی‌تر می‌شوند 
اگر من بودم سفارت آمریکا را بدون مذاکره باز می‌کردم
فائزه از داعشی خواندن جمهوری اسلامی به تخریب امام رسید
ما اگر قرص‌هايمان را نخوريم موجودات خطرناکی می‌شويم


*سیاست مقاومت چه توسعه‌ای در اقتصاد، آزادی، سیاست خارجی برای ما داشته است؟ نتیجه این شده که ما دوستان خود را از دست داده‌ایم. سیاست خارجی و سیاست داخلی ما عین هم است؛ موافقان را به منتقدین تبدیل می‌کنیم و منتقدین را هم به معاندین تبدیل می‌کنیم.

*کمترین نتیجه کمک ما به بشار اسد، کشته شدن ۵۰۰ هزار نفر حال شیمیایی و غیرشیمیایی بوده است و این خطاست.  

*سیاست ایران در سوریه نه یک بام و دو هوا، بلکه صد هواست. اگر مسلمان‌کشی بد است، همه جا بد است. چرا ما با روسیه که چچن‌ها را می‌کشد و چین که اویغورها را می‌کشد مشکلی نداریم و ضربه به منافع خودمان می‌زنیم؟ بالاخره باید عقلی باشد که این سیاست را کنترل کند.


کد مطلب: 750972

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/750972/بابا-آقای-قاسم-سلیمانی-گفت-سوریه-نرو-عملکرد-ایشان-گره-ای-مشکلات-کشور-باز-نتیجه-این-شده-دوستان-خود-دست-دادیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com