کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمله مشاور لاریجانی به رئیس مجلس:

قالیباف در مجلس هیچ کاری نکرده/ بهتر است به شهرداری برگردد/ در رفتار مجلس تفکر و عقلانیت دیده نمی‌شود

17 دی 1399 ساعت 9:19

این مجلس نتوانست نماد کارآمدی باشد، یک سال از انتخابات مجلس یازدهم می گذرد و الان زمانی است که نمایندگان باید گزارش دهند چه کرده اند؟


گروه سیاسی جهان نیوز: منصور حقیقت پور، نماینده مجلس نهم و مشاور ارشد رئیس مجلس دهم که جزو چهره های نزدیک به لاریجانی هم محسوب می شود و به طور جدی دغدغه نشاندن چهره محبوبش بر صندلی ریاست جمهوری را دارد در گفتگو با سایت اصلاح طلب نامه نیوز ضمن حمله به سفرهای استانی رئیس مجلس مدعی شده است که قالیباف در مجلس کاری نکرده و بهتر است از بهارستان خارج شده و به شهرداری تهران برگردد.

در حالی که حدود هفت ماه از دوران مجلس یازدهم گذشته و در این هفت ماه هم نمایندگان تصمیمات بسیار مهمی گرفته و حولاتی ایجاد شده است، حقیقت پور این مدت زمان هفت ماه را یکسال نامیده و تصمیمات مجلس را دور از عقلانیت و تفکر توصیف کرده است. عجله برای تخریب مجلس که حتی از قبل آغاز به کار مجلس آغاز شد بهترین توضیح برای ادعاهای حقیقت پور است.

به گزارش جهان نیوز، گزیده اظهارات حقیقت پور را در ادامه خواهید خواند:

*این مجلس نتوانست نماد کارآمدی باشد، یک سال از انتخابات مجلس یازدهم می گذرد و الان زمانی است که نمایندگان باید گزارش دهند چه کرده اند؟ رئیس مجلس به چند استان سفر کرد و به طور میدانی در جریان امور قرار گرفت، الان بگوید آن سفرها چه نتیجه ای داشته است.

 
*نمایندگان یک سال پیش این شعارهای را سردادند، حالا اعلام کنند در راستای عمل به وعده های انتخاباتی شان در حوزه تورم، قیمت ارز، بیکاری و معیشت چه کرده است؟ امروز خیلی صحبت از جوانگرایی می شود اما به نظر من مجلس جای افراد پخته است. جوان خوب می تواند بدود اما یک فرد جاافتاده خوب می تواند تصمیم بگیرد.

بیشتر بخوانید:
هشدار عصبانی چهره‌های نزدیک لاریجانی به اصلاح طلبان
جامعه نگران است که تندروها در ۱۴۰۰ هم موفق شوند
همه دنیا لاریجانی را به عنوان یک دیپلمات قوی می‌شناسد
رئیسی نیاید/ لاریجانی قوه مجریه را سامان می‌دهد

*مجلس مرکز تفکر، عقلانیت، رفتارهای سلیم و درست است، این ویژگی ها را در رفتار مجلس مشاهده نمی شود. معتقدم مجلس باید قدری آرام باشد با فکر بیشتری کار کند، منافع نظام را بر منافع حزبی خود ترجیح دهد.

*معتقدم اگر به یک سال قبل برگردیم آقای قالیباف نامزد انتخابات مجلس نمی شود. آقای قالیباف فردی اجرایی است و بهترین جا برای او شهرداری تهران است چون آنجا موفق تر بود، فعلا او در مجلس هیچ کاری نکرده است. به نظرم خیلی عالی می شود که او از انتخابات شوراها در سال 1400 استفاده کند و به شهرداری تهران برگردد چون جایگاه و مقام مهم نیست خدمت کردن اهمیت دارد.


کد مطلب: 750650

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/750650/قالیباف-مجلس-هیچ-کاری-نکرده-بهتر-شهرداری-برگردد-رفتار-تفکر-عقلانیت-دیده-نمی-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com