کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

میرلوحی، عضو شورای شهر تهران:

خاتمی از جنس اخلاقی بحمدالله پاک است/ جامعه متوجه شده که اصلاح‌طلبان دلسوزتر از اصولگرایان هستند

16 دی 1399 ساعت 10:19

رهبر اصلاحات که خاتمی باشد از جنس اخلاقی بحمدالله پاک هستند اما به هر حال دیوار حاشا بلند است.


گروه سیاسی جهان نیوز: محمود میرلوحی، عضو حزب اصلاح طلب «اتحاد ملت» و عضو شورای شهر تهران مدعی شده است: «جامعه متوجه زوایای این ماجرا شده مبنی بر اینکه جریان اصلاح‌طلب، دلسوزتر از اصولگرایان است و ریشه آن در بنیان‌های انقلاب قوی‌تر است حتی به امام نزدیک تر بودند و هم قبل از انقلاب و هم در جنگ و هم امروز، به این دلیل که فکر می‌کنند این مسیر و راه به نفع انقلاب، مردم و نظام و جمهوری اسلامی است، هنوز در حال هزینه دادن هستند»! فقط باید این سوال را از میرلوحی پرسید، اصلاح طلبان در موارد مذکور هزینه داده اند یا به انقلاب و نظام هزینه تحمیل کرده اند؟

البته چه خوب است که اعضای شورای شهر تهران سعی کنند پیگیر امور تهران هم باشند و حداقل در ماه های باقیمانده قدم هایی برای بهبود وضع پایتخت بردارند چرا که همیشه وقت برای سیاسی بازی هست. کاهش جدی فعالیت های عمرانی در تهران، عقب افتادگی پروژه ها، آلودگی هوا و ... موضعات خوبی است که امثال میرلوحی می توانند به آن بپردازند و اگر جسارت دارند کارنامه دوران روبه پایان خود را با ادوار گذشته مقایسه کنند.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات میرلوحی را در ادامه خواهید خواند:

*اگر القائات اصولگرایان تاثیرگذار بود که دیگر یک کلمه «تکرار می‌کنم» سرنوشت انتخابات را تعیین نمی‌کرد.

*رهبر اصلاحات که خاتمی باشد از جنس اخلاقی بحمدالله پاک هستند اما به هر حال دیوار حاشا بلند است.

*هر جا میزان مشارکت بالای 40 درصد بوده همواره سبد رأی اصلاحات برنده انتخابات شده است مگر اینکه اصولگرایان به ظرفیت‌های شورای نگهبان و نظارت استصوابی متوسل شوند.

درباره «میرلوحی» بیشتر بخوانید:
تشر زدن به اسرائیل برای کشور به صرفه نیست
هواداران نظام و آن پابرهنگان به صف معترضین پیوسته‌اند!

باید راه مخالفت با مقامات بالای نظام هموار شود!
اروپا پای قولش نماند اما باید همین مقدار برجام را قدر بدانیم! 


*به اندازه کافی، جامعه متوجه زوایای این ماجرا شده مبنی بر اینکه جریان اصلاح‌طلب، دلسوزتر از اصولگرایان است و ریشه آن در بنیان‌های انقلاب قوی‌تر است حتی به امام نزدیک تر بودند و هم قبل از انقلاب و هم در جنگ و هم امروز، به این دلیل که فکر می‌کنند این مسیر و راه به نفع انقلاب، مردم و نظام و جمهوری اسلامی است، هنوز در حال هزینه دادن هستند.

*اصولگرایان در زمینه مهارت مذاکره، همانطور که در داخل هم مشکل دارند در خارج هم دچار مشکل هستند. آنها در گفت و گو با جریان رقیبشان از ادبیات تند و خشن و از موضع بالا حرف می‌زنند آنها در ارتباط با زنان، جوانان، فرهنگیان و اهل موسیقی در ستیز هستند همین نگاه را در خارج دارند با این تفاوت که خارجی ها زیر بار حرف اصولگرایان نمی‌روند و علیه ایران قطعنامه صادر می‌کنند. به هر حال ظریف و روحانی رفتند زحمت کشیدند و این سایه شش قطعنامه را از سر ایران برداشتند به رغم اینها اصولگرایان می‌گویند: «دیدید گفتیم!» در واقع باید گفت که این «دیدید گفتیم» های اصولگرایان، مسائل کشور را حل نمی‌کند. 

*حالا که ترامپ انتخاب نشده و به تعبیری شر آن کم شده، بایدن هم گفته به بسیاری از معاهدات از جمله برجام باز می‌گردد. به هر حال ما در دوران ترامپ نشان دادیم که زیر بار حرف زور نمی‌رویم. حرف اصلاح طلبان این است اگر بایدن به برجام بازنگشت باید خویشتنداری کرد.


کد مطلب: 750527

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/750527/خاتمی-جنس-اخلاقی-بحمدالله-پاک-جامعه-متوجه-شده-اصلاح-طلبان-دلسوزتر-اصولگرایان-هستند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com