کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تله گذاری برخی اصلاح طلبان برای عدم انتقام؛

الان روزهای آخر ترامپ است، انتقام نگیرید تا تحریک نشود/ فردا هم که جو بایدن سرکار می آید انتقام نگیرید تا فرصت احیای برجام را از دست ندهیم +تصاویر

13 دی 1399 ساعت 11:19

رای آنکه این افراد با اینگونه قلم فرسایی ها خود را خسته نکنند باید به ایشان یادآوری کرد که انتقام خون حاج قاسیم سلیمانی به فرموده رهبر انقلاب در هر زمان ممکن انجام خواهد شد.


گروه سیاسی جهان نیوز: همزمان با سالروز ترور سردار سلیمانی به دستور ترامپ تروریست، داریوش قنبری، فعال اصلاح طلب و کاندیدای ردصلاحیت شده انتخابات مجلس با انتشار یادداشتی در روزنامه آرمان، رئیس جمهور فعلی امریکا را فاقد زمان لازم برای آغاز جنگ علیه ایران معرفی کرده مگر آنکه او را تحریک کنیم و بدون ملاحظه تلافی کند. منظور قنبری از این عبارات آن است که تا ترامپ سرکار است قید انتقام خون شهید سلیمانی که مطالبه جدی مردم و مورد تاکیدی فرماندهان عالی رتبه نیورهای مسلح است را بزنیم. این تله گذاری برخی اصلاح طلبان در حالی اجرا می شود که بعد از ترور شهید فخری زاده صریحا مسئولان نظامی را از انتقام منع می کردند چرا که فرصت استفاده از دولت بایدن را از دست می دهیم. به عبارت بهتر حرف اصلاح طلبان این است که الان که ترامپ سرکار است انتقام نگیرید و او را تحریک کنید و بعدا هم که بایدن سر کار می آید نباید انتقام گرفت تا برجام را احیا کنیم. در فردای ترور شهید محسن فخری زاده، روزنامه آرمان با تیتر «تله تنش» منتشر شد.





هرچند موضع اصلاح طلبانی نظیر قنبری فاقد هرگونه ارزشی است اما برای آنکه این افراد با اینگونه قلم فرسایی ها خود را خسته نکنند باید به ایشان یادآوری کرد که انتقام خون حاج قاسیم سلیمانی به فرموده رهبر انقلاب در هر زمان ممکن انجام خواهد شد. چه خوب است که برخی اصلاح طلبان با تئوری پردازی های ذلیلانه خود را بیش از این از چشم ملت مقاوم و عزتمند ایران نیاندازند.

سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه به مسئولان آمریکایی دخیل در ترور شهید سلیمانی توصیه کرده است که زندگی مخفی را از سلمان رشدی یاد بگیرند چرا که انتقام خون حاج قاسم گرفته خواهد شد و حتی این انتقام ممکن است از داخل خانه های آنها در خاک آمریکا انجام شود. البته که کشتن آمران ترور شهید سلیمانی هم بخشی از مقوله انتقام خواهد بود و انتقام اصلی اخراج امریکا از منطقه است.

بیشتر بخوانید:
بازخوانی مواضع اصلاح طلبان بعد از ترور شهید فخری زاده

 


به گزارش جهان نیوز، گزیده نوشته داریوش قنبری را در ادامه خواهید خواند:
 
*فرصت چنداني براي آغاز يک جنگ در منطقه براي ترامپ وجود ندارد، مگر اينکه اتفاقي رخ دهد و به بهانه تلافي آن، اقدامي عليه ايران انجام دهد و اين احتمال که در شرايط کنوني رقبا و دشمنان ايران در منطقه دست به اقداماتي زده و آن را به ايران نسبت دهند، وجود دارد. لذا لزوم هوشياري بيش از پيش در رفتار و گفتارمان ضروري به نظر مي‌رسد.

*واقعيت اين است که ترامپ در روزهاي پاياني دنبال بهانه است تا دولت بعدي آمريکا را با مشکل مواجه کند و چنانچه بخواهد بدون مقدمه کاري انجام دهد، با توجه به ساختار و نهادهاي ديگري که در اين کشور وجود دارند، از اقدام احتمالي ترامپ ممانعت مي‌شود اما اگر بهانه‌اي جور تا بحث تلافي مطرح شود، در اين‌صورت شايد فرصتي براي ترامپ ايجاد گردد که دامنه تنش بين ايران و آمريکا را گسترش دهد. درواقع در اين شرايط اين احتمال که اسرائيل يا برخي ديگر دست به اقداماتي بزنند که آن را به ايران منتسب کنند، وجود دارد که دراين‌صورت شايد خود ترامپ هم خيلي منتظر برملاشدن حقيقت نماند و احتمال اينکه اقدامي صورت دهد، وجود دارد.

درباره «داریوش قنبری» بیشتر بخوانید:
اگر جهانگیری نبود شاید الان شبیه ونزوئلا شده بودیم
ریاست جمهوری اصولگرایان برای نابودی ایران کافی است
کشور باید از تجربیات ریاست جمهوری روحانی استفاده کند
حامی برجسته روحانی دست به اعتراف زد +جزئیات

گزارش وزارت اطلاعات یا مغرضانه است یا غیرکارشناسی!

*افزايش تحرکات نظامي آمريکا در منطقه عمدتا به ترس آمريکا از ايران در سالگرد شهيد سليماني برمي‌گردد که عليه نيروهاي آمريکايي در منطقه اقدامي انجام دهد که مسبوق به سابقه است و پس از شهادت سردار سليماني در اقدامي تلافي‌جويانه با هدف قرار گرفتن پايگاه عين‌الاسد نيز رخ داد.

*هر اتفاقي ممکن است روي دهد، به‌خصوص در ارتباط با مسائل نظامي همانطور که برخي اتفاقات در طول تاريخ با اينکه ساده بود ولي منجر به حوادث بزرگ شد؛ مثل ترور وليعهد اتريش که جرقه جنگ جهاني اول را زد. درحقيقت گاهي اوقات يک اتفاق ساده هم ممکن است تبديل به يک درگيري تمام‌عيار شود.


کد مطلب: 750154

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/750154/الان-روزهای-آخر-ترامپ-انتقام-نگیرید-تحریک-نشود-فردا-هم-جو-بایدن-سرکار-می-آید-فرصت-احیای-برجام-دست-ندهیم-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com