جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۱۵
بررسی نقش کارکنان ایرانی بی‌بی‌سی در پروژه ترور اخیر

ماموریت مستقیم موساد به بی‌بی‌سی فارسی در ترور شهید فخری‌زاده

سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 747575
ارتزاق از خون مردم ایران واقعیت زنان و مردانی است که با ظاهر آرایش کرده و یا کروات زده در صفحه تلویزیونی بی‌بی‌سی فارسی حاضر می‌شوند. اصرار به این همه پستی و خیانت فقط از کسانی بر‌می‌آیید که به نان‌خوردن از انگلیس خبیث عادت کرده باشند.
ماموریت مستقیم موساد به بی‌بی‌سی فارسی در ترور شهید فخری‌زاده
گروه سیاسی جهان نيوز، مهدی جهان تیغی: کارکنان بی‌بی‌سی فارسی مزدورانی هستند که حقوق می‌گیرند که پادوی سرویس اطلاعاتی انگلیس و اجرایی کننده سیاست‌های وزارت خارجه این کشور در ایران باشند. این مزدوران حتی شباهت چندانی به یک فعال سیاسی و یا رسانه‌ای منتقد جمهوری اسلامی ندارند بلکه اساسا پول دریافت می‌کنند تا با کار رسانه‌ای زمینه‌ساز ترور، تحریم و فشار بیشتر به معیشت مردم ایران باشند.

اساسا هیچ گروه تروریستی از ریگی و اسیود گرفته تا افسران رسمی سرویس‌های اطلاعاتی انگلیس، اسرائیل و آمریکا در این ده سال نیست که در ایران کشتار خونین کرده باشند و مورد حمایت و پوشش رسانه‌ای قرار نگرفته باشند. ارتزاق از خون مردم ایران واقعیت زنان و مردانی است که با ظاهر آرایش کرده و یا کراوات زده در صفحه تلویزیونی بی‌بی‌سی فارسی حاضر می‌شوند. اصرار به این همه پستی و خیانت فقط از کسانی بر‌می‌آیید که به نان‌خوردن از انگلیس خبیث عادت کرده باشند. بیراهه نیست اگر بگوییم باطن کارکنان بی‌بی‌سی فارسی بی‌شک شبیه‌ترین افراد به سازمان منافقین، مسعود و مریم رجوی است و با این تفاوت که آمار ترور و جنایت آنها از این سازمان رسمی تروریستی در ده سال اخیر نیز بسیار فراتر رفته است.

اما نگاهی کوتاه به عملکرد بی‌بی‌سی فارسی در حادثه اخیر که در آن مردم ایران یکی از دانشمندان بزرگ هسته‌ای و دفاعی خود را دست دادند، نیز قابل توجه است. این تیم وطن‌فروش که با هر اقدام تروریستی در ایران گویی جان و روحیه تازه‌ای می‌گیرد، در کنار برنامه‌های همیشگی خود در این مواقع، در این حادثه تروریستی فراتر از یک رسانه حامی عمل کرد و عملا به عنوان یک همکار مستقیم و جانمایی شده در پروژه ترور شهید فخری زاده ظاهر شد.

بخش از عملکرد بی‌بی‌سی فارسی از زمان ترور شهید فخری‌زاده تاکنون به شرح ذیل است:

یک: اقتدار آفرینی برای موساد و بازخوانی افتخارآمیز موفقیت های این سرویس در ترور دانشمندان ایران

دو: تلاش برای تضعیف دستگاه‌های اطلاعاتی ایران

سه: تلاش برای اختلاف افکنی میان دستگاه‌های امنیتی ایران

چهار: تلاش برای معتبرسازی روایت موساد از ترورها در ایران

پنج: تضعیف حس خونخواهی و انتقام در میان مردم ایران و ترساندن از اسرائیل

حال با توجه موارد گفته شده کارکنان بی‌بی‌سی فارسی یک فعال رسانه‌ای هستند یا همکار مستقیم عوامل ترور؟! این اقدامات بی‌بی‌سی نشان می‌دهد که عوامل ترور شهید فخری‌زاده در واقع عناصر درجه دوم در این پروژه بوده و ادامه و اصل ماجرا اساسا برای عهده کارکنان ایرانی این رسانه انگلیسی است. این همه هم نشینی و همکاری مشترک و کمک به موساد برای رسیدن‌شان به همه اهداف طراحی شده برای ترور دانشمندانی که هم وطن آنها محسوب می‌شود تهوع آور است ...

*مدیر مسئول جهان نيوز
برچسب ها: مهدی جهان تیغی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


انتقام سخت سرداران شهید
Iran, Islamic Republic of
-کسانی که فارسی حرف میزنند اما برعلیه هم زبان وهموطنان خود نقالی میکنند وخود را به گرین کارت و....چیزهای بی ارزش دیگربه دشمن ملت فروخته انداز پست ترین آفریده های خدا بسیار پست ترند.نهادن نام انسان برآنها جفاست بر بشریت.
غرب تهران
Iran, Islamic Republic of
از چهره اش سیاهی و شیطنت میباره.
ضمنا دقت کردید که دشمنان اسلام دقیقا دشمنان انقلاب اسلامی و نظام اسلامی و خط امام (ره) و رهبری و جبهه مقاومت و دانشمندان جمهوری اسلامی هستند..q
تفکر کنیم
Iran, Islamic Republic of
جالب و تاسف بار اینجاست که دشمنان به بهانه دروغ و پوچ بمب هسته ای دانشمندان را ترور کرده اند. ....!؟
Iran
Iran, Islamic Republic of
شبکه های بیگانه و ایرانستیز امثال BBC ملکه انگلیس تا منوتو لندن و ... که به زبان پارسی تولید برنامه و تولید اخبار منفی می‌کنند ! مشتی ایرانستیز و تجزیه طلب و خودفروخته هستند مهره و عمله استعمارگران و دشمنان تاریخی این سرزمین و این ملت بزرگ هستند ..
علی
Iran, Islamic Republic of


ان شاءالله محو کامل اسرائیل و تمامی دست نشانده اشون.////
Iran, Islamic Republic of
....
رضا
Iran, Islamic Republic of
به نظرم در طول تاریخ همیشه مزدور و جاسوس و آدم های پست که به خاطر پول حتی ناموسشان را میفروشند زیاد بوده و هستند و خواهند بود.
Iran, Islamic Republic of
آیا کشتن دانشمندان ایرانی اقدامی ضد حقوق بشری و نقض آزادیهای انسانی برای پیشرفت علمی و حمایت آمریکا از تروریسم نیست...
Iran, Islamic Republic of
این مردیکه مجری بی بی سی معلوم نیست افغانی هست تاجیک هست مورچه هم برای ما میشه هفت تیر کش
Iran, Islamic Republic of
این مردک و بقیه مجریها این قدر پست هستند که به اعتراف برخی ،پشت صحنه به همکاران مونث خود غلطکاریها میکنندو بعد برای ما تعیین و تکلیف میکنند.
شمس
Iran, Islamic Republic of
دكتر جان ! تو ميگى كاركنان ايرانى بى بى سى بعد عكس جمال رو ميذارى ؟! اين اولاً . دوماً : نظام هم با اونا سر جنك داره ، نداره ؟! قبول دارم يه درجه وطن فروشى درون شون هست اما پدرجان ! در دعوا حلوا بخش نميكنند ! يكى تو ميگى يكى اون ميگه ، يكى تو ميزنى يكى اون ميخوره ، ! اتفاقاً اين قاعده اى كه جنابعالى ارائه دادى بيشتر شامل اينتر نشناله ، اونا بدجورى وظن فروش و پستند ، بدتر از همه اينكه در خدمت توله سگ سلمانند !
United States
این پست فطرت نوه چنگیز که ایرانی هم نیست معلوم نیست که چه هیزم تری تو استینش کردن که اینهمه دشمنی با ایران داره.
Iran, Islamic Republic of
بی بی سی خبیث،شبکه هایی که در وقت انتخابات باعث رای اوردن جریان غربگدا و ناکارامد میشن
United Kingdom
مگر غیر از این است،
فردین
France
خانواده های این وطنفروشان را در داخل کشور تحت فشار بگذارید تا حس کنند وطن فروشی چه هزینه ایی دارد.