جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱۰
به بهانه ترویج تئوری خوشامدگویی به بایدن و عدم انتقام گیری؛

بازخوانی سخنرانی مهم و کمتر شنیده شده سردار سلیمانی/ اگر صاحب منصبان آدرس غلط بدهند خیانت کرده‌اند/ کوچه دادن به دشمن، بدترین نوع خیانت است/ نباید در خط مقدم جنگ با دشمن دو صدا بلند شود/ اینکه کسی بگوید امریکا دشمن نیست مثل جنگ صفین است که معاویه تطهیر شد +فیلم

جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 747465
مهمترین مولفه‌ای که باید در وحدت اتفاق بیافتد، وحدت حول دشمن است.
بازخوانی سخنرانی مهم و کمتر شنیده شده سردار سلیمانی/ اگر صاحب منصبان آدرس غلط بدهند خیانت کرده‌اند/  نباید در خط مقدم جنگ با دشمن دو صدا بلند شود/ اینکه کسی بگوید امریکا دشمن نیست مثل جنگ صفین است که معاویه تطهیر شد +فیلم
گروه سیاسی جهان نيوز: کلیپ حدود سه دقیقه‌ای از صحبت‌های مهم شهید حاج قاسم سلیمانی پیرامون موضوع مهم «وحدت» در فضای مجازی وجود دارد که در بین مطالب مرتبط به این شهید والامقام کمتر دیده و شنیده شده است. در ادامه متن کامل این صحبت‌ها و فیلم آن را مشاهده خواهید نمود:

نباید در خط مقدم جنگ با دشمن دو صدا بلند شود. در تعریفی که عموما در بعد سیاسی از وحدت می‌شود معلوم نیست این جا بیافتد، اما وحدت پیرامون «اصول» یک امر حقیقی است که باید بشود.
 
مهمترین مولفه‌ای که باید در وحدت اتفاق بیافتد، وحدت حول «دشمن» است. وقتی شما در حال جنگ با دشمن هستید، اگر در خط مقدم شما دو صدا بلند شد و یکی فریاد زد که این دشمن نیست، دوست است و دیگری گفت که این دشمن است این همان اتفاقی است که در جنگ صفین افتاد و طومار سپاه امیرالمومنین را بهم ریخت و از درون آن خوراج متولد شد.
 
*در جنگ صفین معاویه تطهیر شد
خوارج متولد شده چنین توطئه‌ای بودند. قرآن‌ها را سرنیزه بردند و معاویه یک دفعه تطهیر شد و خیلی‌ها در این موضوع شک کردند، حالا که دشمن اینطوری نیست.
 
اگر یک عده‌ای گفتند دشمن به معنای آمریکا و اذنابش، اینها دشمن نیستند و اشتباه می‌کنید، اصلا چه کسی گفته است که آمریکا دشمن است. ما این موضوع را بد فهمیدیم!
 
شناخت از دشمن یک امر سیاسی نیست، یک امر تحقیقی و تجربی است. اگر کسی به دنبال این موضوع رفت و نگاه به عملکرد دشمن، سیطره و سیاست‌های دشمن داشت، فریب نمی‌خورد.  
 
به چه دلیل امیرالمومنین(ع) با معاویه صلح نکرد؟ اگر ایشان با معاویه صلح می‌کرد و به او مشروعیت می‌داد، از حکومت امیرالمومنین و مشروعیت آن چیزی باقی می‌ماند؟
 
ممکن بود در ظاهر امیر المومنین به شهادت نرسد، اما از اسلام چه چیزی باقی می‌ماند؟ این موضوع خیلی مهم است.
 
*اگر صاحب منصببان آدرس غلط دادند مرتکب خیانت شده‌اند
اگر در تمام بیانات‌مان، خصوصا کسانی که در این منصب‌ها و جایگاه‌ها قرار گرفتند به جامعه آدرس غلط دادند و در جامعه دو صدایی پیرامون دشمن به وجود آوردند اینها مرتکب خیانت شدند.

*کوچه دادن به دشمن، بدترین نوع خیانت است
کوچه دادن به دشمن بدترین نوع خیانت است. ترویج فهم غلط از دشمن در جامعه و حساسیت جامعه را از بین بردن و جامعه را سرد کردن و در درون آن تفرقه ایجاد کردن خیانت است. این بعد مهمی است و ابعاد گوناگونی دارد که باید به آن توجه کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
راه شهیدان سلیمانی و المهندس ادامه دارد/ از مردم ایران قدردانی می‌کنیم
دولت تروریست آمریکا بعد از خروج از برجام به اقدامات تحریک‌آمیز علیه جمهوری اسلامی ایران از جمله ترور سپهبد «قاسم سلیمانی»، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روی آورده است.
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
اعتراف ظریف: حاج قاسم هیچگاه برجام را تایید نکرد.
Iran, Islamic Republic of
ذکر منبع الزامی است!
Iran, Islamic Republic of
اعتراف عراقچی: نتیجه برجام تحریم بیشتر بود.
Iran, Islamic Republic of
https://www.jahannews.com/news/746808
Netherlands
ترکیه خطرناکترین دشمن ایران است و نباید او را دوست خود بدانیم و از آن غافل شویم .
Iran, Islamic Republic of
خدا ما را در ادامه راه مردان بزرگ و غیوری مثل سردار سلیمانی یاری رساند انشاءالله
.
روحش شاد.
ان شالله دشمنان و قاتلان اش به زودی رسوا شوند.
Iran, Islamic Republic of
سردار عزیزم همیشه دلم برایت تنگ است شفاعتمان کن ای بزرگمرد.
Iran, Islamic Republic of
راهت ادامه دارد سردار