کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حصر خانگی؟!

دیدار جدید با شیخ فتنه‌گر/ کروبی نگران مشکلات معیشتی مردم و سرمایه اجتماعی جامعه است! +عکس

15 آذر 1399 ساعت 8:35

کروبی به عنوان یکی از سران فتنه سال 88 که باعث وضع تحریم های جدید علیه ملت ایران و در حمایت از فتنه گران شد از مشکلات معیشتی مردم ابراز نگرانی کرده است.


گروه سیاسی جهان نیوز: در ادامه دیدارهای مهدی کروبی از سران فتنه سال 88 که اصلاح طلبان مدعی هستند وی شرایط سختی(!) را در دوران حصر خانگی متحمل می شود، به تازگی غلامرضا انصاری، فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو حزب اتحاد ملت به دیدار وی رفته است. پیش از دیدار با انصاری هم تصاویر دیدار افرادی نظیر کرباسچی، قوچانی، حجت نظری و همچنین گعده کروبی با شیوخ اصلاحات نیز منتشر شده است. جالب آنجاست که کروبی به عنوان یکی از سران فتنه سال 88 که باعث وضع تحریم های جدید علیه ملت ایران و در حمایت از فتنه گران شد از مشکلات معیشتی مردم ابراز نگرانی کرده و از کاهش سرمایه اجتماعی جامعه که مستقیما به مدیریت دوستان کروبی در راس کشور برمی گردد، هشدار داده است.

گفتنی است چندی پیش سردار نجات با تاکید بر این مطلب که نظام بیشترین لطف را به این افراد کرده است تصریح کرد: سران فتنه در خانه‌ای مجلل نگهداری می‌شوند، کروبی هر روز استخر و سونا می‌رود، همه جای دنیا حکم چنین افرادی اعدام بود.

به گزارش اعتمادآنلاین، غلامرضا انصاری، فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به دیدار خود با شیخ مهدی کروبی گفت: در دیداری که با آقای کروبی داشتم ایشان اشاره ای به انتخابات اخیر آمریکا و آسیب های وارده از سوی ترامپ و پوپولیسم حاکم در دولت او به جامعه آمریکا و عرصه جهانی داشتند.

بیشتر بخوانید:
کروبی بیشتر درباره انتخابات سال بعد می‌پرسید
عکس جدید از شکنجه مهدی کروبی در حصر!
دیدار من با کروبی در قالب مرید و مراد شکل گرفت
شکنجه «کروبی» شدیدتر شد +عکس

 
وی ادامه داد: آقای کروبی خود بزرگ بینی و خود مطلق پنداری را عوارض زیان باری برای جامعه دانست و گفت: امروزه با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه که ناشی از تحریم های حداکثری دولت فعلی آمریکا و همچنین آثار زیان بار دروغ ارتشاء و اختلاس می باشد؛ فاصله طبقاتی عمیقی ایجاد شده است که فشار های زیادی به آسیب ‌دیدگان و طبقات محروم جامعه وارد می کند.

 
انصاری گفت: آقای کروبی در این دیدار تاکید کرد که کسانی که امکان و توان علمی و مادی دارند با گسترش سازمان‌های مردم نهاد و خیریه‌ها بتوانند بخشی از مشکلات  امروز جامعه را با نگاه علمی ساماندهی نموده و در جهت حل معیشت مردم اقدامات مثبتی انجام دهند.
 
این عضو حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: آقای کروبی سرمایه اجتماعی جامعه را در معرض تهدید دانست و امیدوار بود نیروهای توانمند موجود در جامعه برای کاهش آسیب های اجتماعی و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گام بردارند.


کد مطلب: 747250

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/747250/دیدار-جدید-شیخ-فتنه-گر-کروبی-نگران-مشکلات-معیشتی-مردم-سرمایه-اجتماعی-جامعه-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com