کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده روحانی در شورای اجتماعی زنان:

مصوبه مجلس برای لغو تحریم‌ها به کشور آسیب می‌زند!/ اصولگرایان دنبال عناد با دولت هستند/ ظریف با گفتگو نظر بسیاری از کشورها را نسبت به جمهوری اسلامی عوض کرد

14 آذر 1399 ساعت 13:31

نمایندگان با این اقدام به دنبال خودنمایی هستند؛ اعتقاد و باوری به نیت صادقانه و خالصانه نمایندگان مجلس ندارم و یقینا آثار و تبعات این طرح، بزرگترین آسیب را به کشور وارد می‌کند.


گروه سیاسی جهان نیوز: «اشرف بروجردی»، نماینده رئیس جمهور در شورای فرهنگی- اجتماعی زنان و خانواده و همچنین رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران مصوبه مهم و راهبردی مجلس برای لغو تحریم ها را طرحی از روی عدم صاداقت عنوان کرده که بزرگترین آسیب را به کشور وارد می کند. ظاهرا در نظر این فعال اصلاح طلب باید فشارهای ایمیلی و خواهش و تمناها برای پرداخت حقوق ملت ایران ادامه پیدا کند تا شاید یک روزی دشمنان ملت ایران برای ایفای تعهدات خود اقدامی کنند.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات بروجردی را در ادامه خواهید خواند:

*اصولگرایان بیش از آنکه به فکر مصالح کشور و برجام باشند، به دنبال تقابل با دولت و شخص رییس جمهور هستند.... طرح مجلس فقط با هدف تقابل، عناد و ایستادگی در برابر دولت است.

*نمایندگان با این اقدام به دنبال خودنمایی هستند؛ اعتقاد و باوری به نیت صادقانه و خالصانه نمایندگان مجلس ندارم و یقینا آثار و تبعات این طرح، بزرگترین آسیب را به کشور وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید:
پس از جريان کرونا مقبوليت دولت روحانی بالا رفته
احمدي‌نژاد جامعه را به سمت فساد کشاند
اسب سواری و حضور در ورزشگاه خواسته به حق زنان است!
نوع تعامل ما با کشور‌های ديگر اقتصاد را بيمار کرده!

*گفت و‌ گو برای نجات ملت ایران و برای سربلندی کشور است چه کسی گفته که گفت و گو برای کشور، خواری ملت را به همراه دارد. گفت و‌ گو با استدلال منطقی، می تواند ایران را در اوج قدرت، قرار دهد. اصولگرایان بدانند با مصالحه و یا گفت و گو دنیا حرف ایران را می شنود، با گفت و گو باید حرف مان را به دنیا بگوییم تا به تروریست بودن متهم نشویم و از خود دفاع کنیم. در همین مدتی که ظریف گفت و‌ گوهایی با کشورهای مختلف داشت، بسیاری نگاهشان به جمهوری اسلامی، تغییر کرد. 
 

*نمایندگان محترمی که به گفته خود، ۸۰ میلیون جمعیت را نمایندگی می کنند نمی خواهند به مصالح مردم فکر کنند؟ آیا به دنبال هوچی گری هستند. اگر آزادانه بود به هیچ وجه، نه رای می دادم به چنین نمایندگانی و نه آنها را، قبول داشتم.


کد مطلب: 747206

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/747206/مصوبه-مجلس-لغو-تحریم-ها-کشور-آسیب-می-زند-اصولگرایان-دنبال-عناد-دولت-هستند-ظریف-گفتگو-نظر-بسیاری-کشورها-نسبت-جمهوری-اسلامی-عوض

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com