کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تهمت دستیار خاتمی به قالیباف؛

قالیباف طمع پاستور دارد!/ فقط به فکر ریاست جمهوری است!/ برای همین با سیاه نمایی مردم را ناامید می‌کند!

1 آذر 1399 ساعت 10:06

اینکه قالیباف و تندروها اقدام‌های تهاجمی را سفت و سخت دنبال می‌کنند به این خاطر است که فقط به فکر برنده شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری هستند.


گروه سیاسی جهان نیوز: جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران و از چهره های نزدیک به سید محمد خاتمی، ایفای وظایف نمایندگی نظیر پیگیری، نظارت و تذکرات نمایندگان و رئیس مجلس را تندروی و تلاش برای تخریب دولت نامیده که در فکر راهیابی به پاستور هستند! این در حالی است که ساکنان بهارستان به دلیل ماه های پایانی دولت از استیضاح وزرا و رئیس جمهور خودداری کرده اند تا دولت چند ماه باقیمانده را به پایان برساند. اصلاح طلبان مجلس خوب را مجلس وکیل الدولگی می دانند و انتظار دارند همه کشور بسیج شده و از شوق پیروزی بایدن ذوق مرگ بشوند. هرکس هم از پیروزی معاون اوبامای سازنده داعش و اولین نقض کننده برجام خوشحال نباشد را به سیاه نمایی متهم می کنند.

به گزارش جهان نیوز، گزیده اظهارات جواد امام را در ادامه خواهید خواند:

*آقایان بدون اینکه متوجه سختی‌های کشور و مشکلات مردم باشند، به طمع انتخابات ۱۴۰۰ همه سعی‌شان را برای تخریب دولت به کار بسته‌اند تا شاید بتوانند فضا را برای راهیابی به پاستور آماده کنند. البته بر هیچ کسی پوشیده نیست که دولت اشکال‌هایی دارد، اما اینکه قالیباف و تندروها اقدام‌های تهاجمی را سفت و سخت دنبال می‌کنند به این خاطر است که فقط به فکر برنده شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری هستند. آنها البته این حس را دارند که سیاه‌نمایی علیه دولت می‌تواند هدف‌شان را محقق کند و به‌ همین دلیل حاضرند مردم را ناامید کنند.

*به هر حال پیروزی بایدن، احتمال بازگشت ایالات متحده به برجام و در نتیجه‌ کاهش مشکلات و احتمال ترغیب بیشتر مردم به مشارکت در انتخابات را زیاد کرده که این قطعاً ایده‌آل تندروها نیست.

بیشتر بخوانید:
باید در سياست‌های کلان نظام تجديدنظر صورت بگيرد
اصلاح طلبان در سال ۹۲ و ۹۶ مصلحت نظام را در نظر گرفتند
 
*این نوع رفتارها هزینه‌ساز است و بر بی‌اعتمادی و یأس افکار عمومی دامن می‌زند. تداوم سیاه‌نمایی و تندروی‌ها خسارت‌های زیادی به بار خواهد آورد. در چنین موقعیتی توقع می‌رود سیستم به فکر کنترل کردن تندروی تندروها باشد؛ اما مجلس که می‌تواند تنش‌زدایی کند جایگاهش را از دست داده و به نهادی بی‌اثر تبدیل شده است. همچنین می‌توان به اثرگذاری مجمع تشخیص مصلحت در رویکردهای مجلس اشاره کرد که متاسفانه این نهاد بعد از فوت آیت‌الله هاشمی عملاً تعطیل شده است.


کد مطلب: 745800

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/745800/قالیباف-طمع-پاستور-فقط-فکر-ریاست-جمهوری-همین-سیاه-نمایی-مردم-ناامید-می-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com