کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حصر خانگی؟!

روایت عضو شورای شهر تهران از دیدارش با شیخ فتنه‌گر/ کروبی از مسائل جامعه آگاهی کامل دارد/ درباره مسائل معیشتی مردم و اوضاع اقتصادی نگران است!/ روحیه بسیار خوبی دارد/ بیشتر درباره انتخابات سال بعد می‌پرسید

23 آبان 1399 ساعت 20:55

باید بگویم به رغم اینکه در حصر هستند و به طور طبیعی، محدودیت برای کسب اطلاع از امور مختلف دارند اما او به روز بوده و از مسائل جامعه آگاهی کامل دارد .


گروه سیاسی جهان نیوز: حجت نظری، فعال اصلاح طلب، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و عضو شورای شهر تهران اخیرا به دیدار مهدی کروبی، از سران فتنه سال 88 رفته و در گفتگو با خبرگزاری برنا از دیدارش با این شیخ فتنه گر روایت کرده است. نکته جالب رفت و آمد راحت کروبی -مثلا محصور- با چهره های اصلاح طلب است که تصاویری نظیر گعده با شیوخ اصلاحات و یا جلسه با کرباسچی و قوچانی از همین دیدارها نیز منتشر شده است. همچنین عبدالعلی زاده، وزیر مسکن دولت اصلاحات هم چند هفته پیش به دیدار کروبی رفت و این دیدار را در قالب «مرید و مراد» نامگذاری کرد!

نظری در بخشی از روایت جلسه با کروبی، از آگاهی کامل وی از مسائل جامعه و نگرانی او برای اوضاع معیشتی خبر داده است! این در حالی است که فتنه 88 و تحریم هایی که در پی آن و برای فشار بر نظام اسلامی آمد ننگی است که جدا از دروغ بزرگ تقلب و به آشوب کشاندن کشور، در پرونده نابخشودنی سران فتنه ثبت شده است.

گفتنی است درباره حصر موسوی و کروبی چندی پیش سردار نجات گفته بود: «سران فتنه در خانه‌ای مجلل نگهداری می‌شوند، کروبی هر روز استخر و سونا می‌رود، همه جای دنیا حکم چنین افرادی اعدام بود».

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از روایت نظری از دیدار با کروبی را در ادامه خوایهد خواند:

*ما از سال پیش، این توفیق را داشتیم که بیشتر خدمت مهدی کروبی باشیم بالاخره بعد از اتفافاتی که در سال 88 رخ داد و او به حصر رفت عملا امکان اینکه بتوانیم از او به صورت مستقیم خبر داشته باشیم و ملاقاتی نیز داشته باشیم از ما سلب شد. تا هفته جاری که توانستیم پس از ماه ها پیگیری از خانواده و لیستی که خانواده به مسئولین ذیربط برای دیدار با کروبی ارائه دادند دیدار داشته باشیم.

*انصافا باید بگویم به رغم اینکه در حصر هستند و به طور طبیعی، محدودیت برای کسب اطلاع از امور مختلف دارند اما او به روز بوده و از مسائل جامعه آگاهی کامل دارد به ویژه اینکه، درباره مسائل معیشتی مردم، اوضاع اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، اطلاعاتشان خوب است از این رو در این حوزه ها نگرانی هایی دارد. 


 
*با کروبی درباره مهمترین اتفافات روز گفت و گو کردیم که یکی از این اتفاقات، انتخابات آمریکا بود. همچنین درباره انتخابات سال آینده نیز گفت و گو کردیم هرچند در این باره صرفا به تبادل اطلاعات پرداختیم و هر کدام نظراتمان را بیان کردیم. بنابراین به طور طبیعی امیدواریم همه این نتیجه گیری ها به جلسات بعدی موکول شود تا بتوانیم، این دیدارها را تجدید کنیم.

*هرچند کروبی، به لحاظ جسمی تا حدودی تحلیل رفته اما خوشبختانه از روحیه بسیار خوبی برخوردار است.

*بنده این امکان برایم مهیا شد که با کروبی دیدار داشته باشم چراکه هم ارتباط قبلی داشتم و هم خانواده در کنار سایر اسامی، اسم بنده را به مسئولین ذیربط ارائه دادند و الحمدالله با حضور بنده، همسرم و فرزندم موافقت شد. 

بیشتر بخوانید:
عکس جدید از شکنجه مهدی کروبی در حصر!
دیدار من با کروبی در قالب مرید و مراد شکل گرفت
شکنجه «کروبی» شدیدتر شد +عکس


*این دیدار نیز کاملا خانوادگی بود و هیچ کس در این جمع حضور نداشت. بنده به همراه همسرم و فرزندم و همچنین مهدی کروبی، فاطمه کروبی و حسین کروبی حضور داشتند که فضایی راحت و صمیمی بود که امیدوارم این اتفاق، همچنان ادامه دار باشد. 

*کروبی بیشتر از تحرکات انتخاباتی می پرسید و اینکه چه کسانی و چه گروه هایی در حال حاضر فعال تر هستند و بیشتر حول این موضوع صحبت کردیم که چه افرادی می توانند، شانس بیشتری برای انتخابات آتی داشته باشند و اینکه گروه های مختلف سیاسی چه نقشی، می توانند در انتخابات ایفا کنند؟ 

*از مسئولین محترم دولتی که از قضا، یکی از دلایل روی کار آمدنشان، حمایت های جریان اصلاحات و بزرگان اصلاحات، مشخصا کروبی و موسوی است، خواهش می کنم در این شرایط به این موضوع فکر کنند که باید در کنار اینکه حتما دغدغه های این عزیزان و مردم را مرتفع کنند به لحاظ شخصی هم تلاش کنند که این درخواست وقت برای دیدار را داشته باشند و بتوانند به محل حصر راه پیدا کنند. برای مسئولین، مرور کردن سال های پیش از مسئولیت شان می تواند مفید باشد چراکه یادآوری خوبی است.


کد مطلب: 745020

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/745020/روایت-عضو-شورای-شهر-تهران-دیدارش-شیخ-فتنه-گر-کروبی-مسائل-جامعه-آگاهی-کامل-درباره-معیشتی-مردم-اوضاع-اقتصادی-نگران-روحیه-بسیار-خوبی-بیشتر-انتخابات-سال-بعد-می-پرسید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com