کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نظرخواهی؛

حسین فریدون: برای انقلاب کتک خوردم/ اشرار من را برای انتقام از نظام ربودند/ ذره‌ای به اموال عمومی دست‌درازی نکردم/ به خاطر حسنات و خیرات در راه تحقق رای ملت در زندان هستم/ مخاطبان گرامی! نظر شما چیست؟

19 آبان 1399 ساعت 13:57

از لحظه‌ای که سفیر انقلاب شدم تا روزی که در دولتِ برآمده با بیش از ۲۵ میلیون رأی ملت، دستیار ویژه رییس دولت بودم، ذره‌ای خیانت در امانت و دست‌درازی به اموال عمومی نکردم.


گروه سیاسی جهان نیوز: حسین فریدون، برادر رئیس جمهور که هم اکنون دوران محکومیت پنج ساله خود در زندان را سپری می کند، در واکنش به مطلب روزنامه کیهان پیرامون او، جوابیه ای منتشر کرده و در بخشی از آن نوشته است:

اینجانب حسین فریدون کارگزار چهل ساله جمهوری اسلامی از روزی که برای انقلاب کتک خوردم تا روزی که توسط اشرار برای انتقام از نظام ربوده شدم و از لحظه‌ای که سفیر انقلاب شدم تا روزی که در دولتِ برآمده با بیش از ۲۵ میلیون رأی ملت، دستیار ویژه رییس دولت بودم، ذره‌ای خیانت در امانت و دست‌درازی به اموال عمومی نکردم و هم‌اکنون که نیابتاً دوران حبس خویش را می‌گذرانم، پیش خدا و تاریخ سربلندم که نه به سبب اتهامات مطروحه که به سبب حسنات و خیراتی که در راه تحقق رأی ملت به خصوص در سال‌های ۹۲ و ۹۶ انجام داده‌ام، در زندان هستم.

مخاطبان گرامی! نظر خود را درباره اظهارات فریدون با ما در میان بگذارید.


بیشتر بخوانید:
دانیال‌زاده: در سال ۹۵ به «فریدون» رشوه دادم
حسودها به یوسف پیامبر گفتند، برادرت دزد است!
مبارزات ضدفساد زاکانی/ از دانشگاه آزاد تا برادر روحانی



کد مطلب: 744597

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/744597/حسین-فریدون-انقلاب-کتک-خوردم-اشرار-انتقام-نظام-ربودند-ذره-ای-اموال-عمومی-دست-درازی-نکردم-خاطر-حسنات-خیرات-راه-تحقق-رای-ملت-زندان-هستم-مخاطبان-گرامی-نظر-چیست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com